پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

خانه دیوید بکام به ارزش ۳۹ میلیون پوند گرانترین عمارت در بین فوتبالیست ها

تاریخ نشر :یکشنبه 20 مارس 2022 اشتراک:
خانه دیوید بکام تازه ترین ها از دنیای ورزش
گفتنی است عمارت خیره‌ کننده دیوید بکام در لندن ارزش آن برآورد شده و گفته می شود ۳۹ میلیون پوند قیمت آن مشخص شده است.

اسطوره فوتبال انگلیس در میان فوتبالیست های سابق و کنونی جهان گران ترین عمارت مجلل را دارد که در منچستر قرار دارد. در ادامه جزئیات بیشتر درباره خانه دیوید بکام را در پرشین وی مشاهده کنید.

خانه دیوید بکام

گزارش شده ارزش عمارت دیوید بکام به ۳۹ میلیون پوند هم رسیده است. بکس هر خانه‌ای را که بخواهد می‌ تواند داشته باشد، بنابراین جای تعجب نیست که ستاره سابق منچستریونایتد با عمارت خیره‌کننده‌اش در لندن صدرنشین لیست است.

این عمارت در سال ۲۰۱۳ با ارزش ۳۱٫۵ میلیون پوند خریداری شد که با بازسازی ارزش آن حدود ۸ میلیون پوند افزایش یافت. ۸ اتاق خواب دارد، ۲ اتاق لباس در آن تعبیه شده و سالن بدنسازی هم از دیگر امکانات آن است. رابی ویلیامز و التون جان هم در همسایگی بکام هستند.

خانه دیوید بکامخانه دیوید بکام در لندن

دارایی زوج مشهور انگلیسی

اگرچه دیوید بکهام ۴۲ ساله در سال ۲۰۱۳ به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد اما از قرار معلوم کناره گیری او از فوتبال خدشه ای به ثروت عظمیش وارد نکرده است.

ویکتوریا بکهام همسر ۴۳ ساله ی او نیز به طراحی لباس، خوانندگی و مدلینگ مشغول است. طبق آخرین اخبار، دارایی خالص خانواده ی بکهام در حدود ۷۷۰ میلیون دلار ت خمین زده شده است.

خانه دیوید بکامدیوید بکام و همسرش

خانه خانه دیوید بکام و همسرش

بیشتر خانواده های پر جمعیتی که فرزند کوچکی دارند مبلمان کرم رنگ و ترکیب رنگ شیک سیاه و سفید در انتخاب های آن ها برای چیدمان خانه جایی ندارد، اما تعجبی ندارد که وقتی خانم خانه ویکتوریا بکهام است، همه چیز باید از شیک ترین نوع آن باشد.

ویکتوریا بکهام از صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام استفاده می کند تا فالوئرهایش بتوانند گهگاه نگاهی اجمالی به خانه ی ۴۳/۵ میلیون دلاری خانواده ی بکهام در غرب لندن بیندازند. دیوید و ویکتوریا ۳ پسر و ۱ دختر دارند: هارپر ۶ ساله، رومئو ۱۲ ساله، کروز ۱۵ ساله و بروکلین ۱۸ ساله هستند.

خبر ورزشی , روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس