پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عمارت لوکس و خیره‌ کننده دیدیه دروگبا اسطوره آبی‌ ها برای فروش

تاریخ نشر :یکشنبه 04 سپتامبر 2022 اشتراک:
دیدیه دروگبا تازه ترین ها از دنیای ورزش
ستاره اسبق چلسی دیدیه دروگبا عمارت خیره‌ کننده خود در انگلیس را به فروش می رساند و گفته می شود او کمک زیادی به مردم کشورش ساحل عاج کرده است.

ستاره سابق چلسی به تازگی قصد دارد عمارت لوکس خود در انگلیس را به فروش برساند و تصاویری از این عمارت رویایی منتشر شده است. در ادامه عکس های از خانه دیدیه دروگبا را در پرشین وی مشاهده کنید.

خانه دیدیه دروگبا

دیدیه دروگبا عمارت خیره‌کننده خود در انگلیس را برای فروش گذاشته است. اما هر هوادار چلسی که در آرزوی این باشد تا راه قهرمان خود را دنبال کند، باید ۶٫۲۵ میلیون پوند برای خرید این خانه هزینه کند.

عمارت دیدیه دروگبا که با قیمت ۶٫۲۵ میلیون پوند برای فروش گذاشته شده دارای دروازه‌های برقی است و ۶ اتاق خواب بزرگ و هفت حمام بسیار زیبا دارد. پایین پله‌ های مارپیچ فانتزی در مرکز خانه، ۵ اتاق پذیرایی فوق لوکس وجود دارد و آشپزخانه بزرگ از چوب و سنگ مرمر ساخته شده است.

عمارت لوکس و خیره‌ کننده دیدیه دروگبا اسطوره آبی‌ ها برای فروشعمارت لوکس فوتبالیست سابق

حتی یک مجموعه تفریحی ۱۰۰۰ متری هم در این عمارت وجود دارد که شامل جکوزی، سونا و استخر سرپوشیده است و چشم‌انداز بی‌نظیری از باغ اطراف خانه دارد.

خانه دیدیه دروگبا در انگلیس

این ملک فوق‌العاده لوکس در نزدیکی زمین تمرین چلسی در منطقه آکس‌شات واقع شده است. دروگبا در دومین دوره حضورش در چلسی که در سال ۲۰۱۵ به پایان رسید، با همسر سابقش «لالا دیاکیه» در این خانه زندگی می‌کرد. این زوج در سال ۲۰۲۰ از هم جدا شدند و حالا دروگبا تصمیم گرفته که خانه را بفروشد.

این بازیکن ساحل عاجی اسطوره استمفوردبریج است و در ۳۸۱ بازی ۱۶۴ گل به ثمر رساند و ۱۲ افتخار بزرگ از جمله چهار لیگ برتر و یک قهرمانی لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۲ را در کارنامه دارد. او پس از ترک آبی‌ها، در مونترال ایمپکت و فینیکس رایزینگ حضور داشت اما در سال ۲۰۱۸ بازنشسته شد.

دروگبا از آن زمان تا کنون پولهای زیادی به بنیاد خیریه خود در جهت حمایت از مردم سرزمینش واریز کرده است.

خانه دیدیه دروگباخانه دیدیه دروگبا

شغل جدید ستاره سابق چلسی

اسطوره چلسی که گل تساوی او در جریان بازی مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۲ به آبی‌ها کمک کرد تا بازی را به ضربات پنالتی بکشانند جایی که در نهایت خودش گل برتری را به ثمر رساند.

او تغییری در حرفه خود ایجاد کرد که اکثر فوتبالیست‌های امروزی آن را انتخاب می‌کنند. دروگبا قبل از فصل ۲۰۱۷ به فینیکس رایزینگ اف‌سی در لیگ دسته دوم آمریکا (USL) پیوست، لیگی که پایین‌تر از لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) قرار دارد.

خانه دیدیه دروگبادیدیه دروگبا

خرید دروگبا یک قرارداد معمولی نبود، زیرا جدا از اینکه شناخته‌ شده‌ ترین و پرافتخارترین بازیکنی بود که تا به حال برای این باشگاه بازی می‌ کرد، این بازیکن ساحل عاجی به یکی از مالکان باشگاه نیز تبدیل شد تا اولین بازیکن مالک در تاریخ فوتبال باشد.

او دو فصل در باشگاه ماند و ۱۷ گل در تمام رقابت‌ ها به ثمر رساند و تماشاگران را به مسابقات جذب کرد. رایزینگ تاج قهرمانی USL را در سال ۲۰۱۹ تحت نظارت او به دست آورد و به عملکرد تحسین برانگیز در فوتبال آمریکا ادامه داد.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس