جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

سالگرد ازدواج مجتبی جباری ستاره سابق استقلال وسط دریا

تاریخ نشر :شنبه 03 سپتامبر 2022 اشتراک:
مجتبی جباری تازه ترین ها از دنیای ورزش
مجتبی جباری سرمربی تیم نیروی زمینی در سال 92 با همسرش ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترکش دو فرزند می باشد و به تازگی سالگرد ازدواجش را جشن گرفته است.

ستاره سابق استقلالی ها که رویای مربیگری در این تیم را در سر دارد به تازگی تصاویری از وی در کنار همسر و فرزندانش منتشر شده است. در ادامه عکس های از سالگرد ازدواج مجتبی جباری را در پرشین وی مشاهده کنید.

سالگرد ازدواج مجتبی جباری

تصاویری از سالگرد عروسی لاکچری مجتبی جباری و همسرش در فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

او که در دوره مربیگری شفر به نیمکت استقلال نزدیک شده بود و حتی با مربی آلمانی نشست برگزار کرد اما در نهایت نتوانست مجوز مربیگری در استقلال را دریافت کند اکنون هم یکی از گزینه‌ های دستیاری ساپینتوی پرتغالی است؛ اما بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم آبی خسرو حیدری شانس بیشتری برای حضور روی نیمکت استقلال دارد.

سالگرد ازدواج مجتبی جباریسالگرد ازدواج مجتبی جباری

مربیگری ستاره سابق استقلالی ها

در این صورت دست کم مربیگری ۸ شاکی در استقلال یک فصل دیگر به تاخیر می‌افتد. البته ساکت الهامی هم تاکید زیادی به حضور مجتبی جباری در کادر فنی تیم هوادار دارد و در روزهای اخیر به دفعات با او صحبت کرد تا در کادر فنی او دستیار اول شود اما به نظر می‌ رسد مجتبی جباری برای اینکه شانس خود را برای مربی شدن در تیم استقلال آزمایش کند به ساکت الهامی پاسخ منفی داده است.

اما جای هشت شاکی در کادر فنی هوادار محفوظ است و او در صورتی که بخواهد مربیگری اش را شروع کند می‌تواند در فصل پیش رو استارت بزند.

سالگرد ازدواج مجتبی جباری ستاره سابق استقلال وسط دریامجتبی جباری و خانواده اش

جباری پیش از این هم از سوی وحید بیاتلو سرمربی تیم ماشین سازی برای حضور روی نیمکت این تیم لیگ برتری دعوت شده بود اما با وجود حضور در تمرینات این تیم حاضر به بستن قرارداد نشد.

جشن سالگرد ازدواج مجتبی جباری

مجتبی جباری در زمستان ۱۳۹۲ در یک عروسی مجلل با همسرش عقیق فرهی ازدواج کرد و صاحب دو پسر بنام های هرمان و ماهور است. وی به تازگی جشنی به مناسبت سالگرد ازدواجش ترتیب داده است.

همسر آقای فوتبالیست که تحصیلات عالیه اش را تا مقطع کارشناسی ادامه داده است ، ویلون می زند و سبب شده است تا مجتبی نیز به موسیقی روی آورد.

خبر ورزشی , خبر روز

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس