جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصاویر عمارت شگفت‌ انگیز ستاره آبی‌ ها جک گریلیش را ببینید

تاریخ نشر :یکشنبه 09 اکتبر 2022 اشتراک:
جک گریلیش تازه ترین ها از دنیای ورزش
جک گریلیش عمارتی جدید و ۶ میلیون پوندی خریده که بسیار دیدنی و شگفت انگیز می باشد و تصاویری از این عمارت لوکس را در ادامه می بینید.

ستاره انگلیسی منچستر سیتی گران قیمت ترین و لوکس ترین عمارت را برای زندگی اش انتخاب کرده و تصاویری از این عمارت زیبا منتشر شده است. در ادامه تصاویری از خانه جک گریلیش را در پرشین وی مشاهده کنید.

خانه جک گریلیش

جک گریلیش ستاره منچسترسیتی عمارتی ۶ میلیون پوندی خریده که امکانات بی‌ نظیری را پیش‌ روی او قرار داده و امنیت بالایی هم دارد.

ستاره شماره ۱۰ منچسترسیتی عمارتی جدید و ۶ میلیون پوندی خریده که امکانات قابل توجه و شگفت‌ انگیزی دارد.

امکانات باورنکردنی

این عمارت ۷ خوابه که دارای سکوی مخصوص به فرود هلی‌کوپتر است، یک دریاچه ماهگیری، زمین تنیس و زمین گلف بزرگ و سرسبز حدوداً ۲۰ هکتاری دارد. جک ۲۷ ساله می‌ تواند در این عمارت به راحتی از دوستانش پذیرایی کند و لحظات خوشی را پشت سر بگذارند.

این عمارت همچنین استخر، سوئیت تفریحی و باشگاه بدنسازی هم در دل خودش دارد.

خانه جک گریلیشخانه جک گریلیش

حتی در نزدیکی عمارت اصلی یک کلبه وجود دارد که در صورتی که مهمان داشته باشد و کمبود اتاق وجود داشته باشد، می‌ توانند در آنجا اقامت کنند. هلی‌پد یا همان جایگاه فرود هلی‌ کوپتر هم این امکان را به گریلیش و یا دوستانش می‌دهد که هر وقت خواستند به جای مسیر زمینی از طریق هوا وارد آن شوند.

عمارت شگفت انگیز ستاره منچسترسیتی

معامله خوب

یک منبع آگاه در مورد عمارت جدید جک گریلیش گفت: «جک ذوق چیزهای ظریف در زندگی را دارد و این خانه واقعاً نفس او را بند آورد. این اوج یک رؤیا برای اوست.

خانه جک گریلیشنمای داخلی عمارت زیبا

هرکسی از داشتن چنین خانه‌ای بسیار خوشنود خواهد شد. با وجود قیمت، او احساس می‌ کند که معامله بسیار خوبی انجام داده. این عمارت همه‌ چیز را به او ارائه می‌ دهد و اگر بخواهد یک مهمانی دور از چشمان کنجکاو برگزار کند، می‌ تواند آن را ترتیب بدهد. به همین ترتیب اگر بخواهد استراحت کند یا آفتاب بگیرد و یا کمی ماهیگیری کند، همه‌ چیز در خانه‌ اش فراهم است.»

امنیت

ملک جدید جک گریلیش با دوربین‌ های امنیتی و نورپردازی پیشرفته، به‌ عنوان یکی از امن‌ ترین ملک‌ ها در شمال‌ غرب انگلیس شناخته می‌ شود. گریلیش قرارداد این عمارت را در اوایل سال جاری نهایی کرد و گمان می‌ رود که برای خرید آن پول نقد پرداخت کرده باشد.

خانه جک گریلیشنمای عمارت جک

خانه جک گریلیش ستاره آبی ها

خانه سابق

ستاره منچسترسیتی قبل از نقل مکان به این تیم در آگوست سال گذشته در یک خانه یک میلیون و ۷۵۰ هزار پوندی ۶ خوابه در دهکده‌ ای در جنوب بیرمنگام زندگی می‌ کرد.

مرد ۱۰۰ میلیون پوندی و نامزدش ساشا اتوود ۲۶ ساله پیش از نقل مکان به این عمارت در یک آپارتمان اجاره‌ای در منچستر زندگی می‌ کردند که زمین فوتبال ۵ نفره روی پشت‌ بام خودش داشت.

تصاویر عمارت شگفت‌ انگیز ستاره آبی‌ ها جک گریلیش را ببینیدعمارت زیبای جک گریلیش

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس