جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عکس های شکیرا و پیکه دور از هم در حال تماشای بازی بیسبال میلان

تاریخ نشر :شنبه 08 اکتبر 2022 اشتراک:
عکس های شکیرا و پیکه تازه ترین ها از دنیای ورزش
در تصاویر دیدنی زوج سابق دنیای فوتبال و موسیقی که در فاصله‌ ای دور از هم نشستند و بازی بیسبال پسرشان میلان را تماشا می کردند سوژه رسانه ها شده است.

دو زوج سابق یعنی ستاره بارسا و خواننده مشهور بار دیگر در در یک مکان مشترک اما به دور از هم دیده شده اند این دو در حال تماشای بازی بیسبال پسرشان بوده اند. در ادامه عکس های شکیرا و پیکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

عکس های شکیرا و پیکه

شکیرا ستاره پاپ و نامزد سابقش جرارد پیکه که ستاره فوتبال و تیم بارسلونا است، در فاصله‌ای امن و بسیار دور از هم نشستند و بازی بیسبال پسرشان را تماشا کردند.

این زوج مشهور جداگانه به شهر والنسیای اسپانیا سفر کردند تا میلان پسر ۹ ساله‌شان را تشویق کنند. پیکه ۳۵ ساله و شکیرا ۴۵ ساله در ماه ژوئن پس از ۱۲ سال زندگی مشترک و در پی انتشار گزارش‌هایی از خیانت بازیکن بارسلونا در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده بود، از یکدیگر جدا شدند.

عکس های شکیرا و پیکهجرارد پیکه و پسرش

با این حال به خاطر میلان ۹ ساله و پسر دیگرشان ساشا که ۷ سال سن دارد، این زوج در تلاش هستند به نوعی رابطه‌شان را حفظ کنند. البته آنطور که انتظار می‌رود رابطه‌شان دوستانه نیست و تصمیم گرفتند برای تماشای بازی بیسبال میلان در فاصله‌ای بسیار دور از هم روی سکوها بنشینند. شکیرا یک کت جین و کلاهی سفید پوشیده بود.

جدیدترین عکس های شکیرا و پیکه

پیکه هم لباس تیم بیسبال میلان را برتن کرد و او هم کلاه بیسبال سفیدرنگ داشت. پیش از این چند مرتبه دیگر هم شکیرا و پیکه در حال تماشای بازی میلان شکار شده بودند و همیشه هم دور از هم روی سکوها نشستند.

البته در حاشیه تماشای این بازی بیسبال، ساشا برادر کوچک‌تر میلان نزد پدرش جرارد رفت و دستش را دور گردن او حلقه کرد. به نظر می‌رسد هردو پسرشان رابطه خوبی با پدر و مادر دارند.

اگرچه شکیرا و جرارد پیکه نمی‌خواستند مسائل خصوصی و خانوادگی‌شان جایی درز پیدا کند، اما برعکسش اتفاق افتاده و هرچه می‌گذرد جزئیات روابط این دو نفر و مسائل شخصی زندگی هردو بیشتر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

عکس های شکیرا و پیکه دور از هم در حال تماشای بازی بیسبال میلانعکس های شکیرا و پیکه

صحبت های جنجالی خواننده مشهور

 

شکیرا در تاریک‌ترین روزهای زندگی‌اش مصاحبه‌ای با مجله ELLE انجام داده و در مورد چگونگی گذراندن دوران پس از جدایی‌ بحث‌برانگیزش از جرارد پیکه صحبت کرد. پیکه اما از صحبت‌های شکیرا خوشش نیامد و به وضوح از این موضوع ابراز ناراحتی کرده است.

در طول مصاحبه، علاوه بر بحث در مورد موضوعات مربوط به فرزندانشان، شکیرا در مورد آزار و اذیت مطبوعات بارسلونا صحبت می‌کند که بر تمایلش به رفتن به میامی تاثیر گذاشته است. پیکه از سوی دیگر این حرف‌ها را «انتقام» تلقی می‌کند و معتقد است که شکیرا دارد نقش قربانی را بازی می‌کند.

عکس های شکیرا و پیکهشکیرا و پسرش

پیکه از این اظهارات اذیت شد و معتقد است که شکیرا نقش قربانی را ایفا می‌کند. کسانی که به پیکه نزدیک هستند می‌گویند: «پیکه فرزندان خود را به مدرسه و فعالیت‌های خارج از برنامه می‌برد، به سفر می‌برد، و وقتی مشغول کار نیست تمام وقت خود را با بچه‌هایش می‌گذراند.»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس