شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

استایل علی دایی شهریار فوتبال ایران با لاغری چشمگیر در کنار دوستانش

تاریخ نشر :یکشنبه 19 نوامبر 2023 اشتراک:
علی دایی تازه ترین ها از دنیای ورزش
علی دایی ستاره محبوب مردم که سال ها در تیم ملی فوتبال افتخار افرینی کرد به تازگ عکس از وی منتشر شده که بسیار خبرساز شده و در این غکس کاهش وزن وی سوژه شده است.

اسطوره فوتبال کشورمان به تازگی تصویری از وی در کنار دوستانش منتشر شده که از کاهش وزن شدید شهریار خبر می دهد. در ادامه عکس لاغری علی دایی را در پرشین وی مشاهده کنید.

لاغری علی دایی

سالها پیش طرفداران فوتبال در ایران عادت به مصاحبه‌های هفتگی علی دایی در نشست مطبوعاتی پیش و پس از بازی داشتند که او را تبدیل به یک سرمربی خبرساز در فوتبال ایران کرده بود اما حالا گاه و بیگاه تصاویر و ویدیوهایی از او به بیرون می‌آید یا عمده اخبار پیرامونش مربوط به حضور در مراسم‌های فوتبالی می‌شود.

با این حال در جدیدترین تصویر منتشره از اسطوره فوتبال ایران، او در کنار فرهاد کاظمی دیده می‌شود و نکته بارز این تصویر، کاهش وزن جالب و قابل توجهی است که برای سرمربی سابق تیم ملی به وجود آمده است.

دایی در سال‌های بعد از بازنشستگی، با افزایش وزن مواجه شد و این موضوع تا حدی پیش رفت که حتی چهره او را هم تحت‌تاثیر قرار داد و متفاوت با دوران بازی این ستاره کرد.

لاغری علی دایی اسطوره فوتبال ایران

اما حالا به نظر دایی در اثر ورزش یا رژیم غذایی توانسته به حد متعادلی از وزن برسد و حتی به آخرین سال‌های بازی خود نزدیک شود.

علی دایی آخرین بار در جام جهانی ۲۰۰۶ به میدان رفت و آخرین تجربه سرمربیگری او هم به لیگ هجدهم و هدایت تیم سایپا برمیگردد.

گفتنی است علی دایی یک گلزن برجسته و تمام عیار بود و اگر زودتر به تیم ملی می‌رسید حالا شکستن رکوردش برای کریستیانو رونالدو هم شبیه آرزو می‌شد اما همه چیز درباره او خیلی دیر شروع شد.

لاغری علی داییعکس لاغری علی دایی

درباره شهریار فوتبال ایران

علی دایی در طول دوران ملی خودش ۱۳ بار بریس کرده که بیشترین تعداد بریس او مقابل تیم‌های ملی، مقابل لائوس و مالدیو (هرکدام دو بار) بوده است. دایی همچنین موفق به هت‌تریک جلوی تیم‌های ملی ازبکستان و مالدیو شده و بدین ترتیب، در طول دوران ملی خودش دو هت‌تریک به ثبت رسانده است.

لاغری علی داییعلی دایی

اما نکته حائز اهمیت و جالب درخصوص علی دایی تعداد بالای پوکرهای اوست که ۴بار اتفاق افتاده .همچنین علی دایی یک‌بار مقابل سریلانکا  گلات (۵ گل در یک بازی) به ثبت رسانده، که ایران در آن بازی موفق شد با نتیجه ۷ بر صفر از سد حریفش در مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ بگذرد.

بدون شک مهم‌ترین و جذاب‌ترین پوکر تاریخی علی دایی مقابل کره‌جنوبی در جام ملت‌های آسیا ثبت شد که چهار گل استثنایی و تماشایی در یک مسابقه مهم ، در یک تورنمنت مهم و مقابل تیمی قدرتمند به ثمر رساند. گل‌‌هایی که مرور آن برتوانمندی‌های او در زمان بازیگری صحه می‌گذارد.

ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس