شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جنجال جدایی مسی از همسرش و پاسخ معنادار آنتونلا به این شایعه

تاریخ نشر :دوشنبه 20 نوامبر 2023 اشتراک:
مسی و همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
به نظر می رسد که لیونل مسی و همسرش در آستانه جدایی هستند و اخبار از اختلاف این دو منتشر شده و همه چیز در مراسم توپ طلا شروع شده و آنتونلا همسر مسی به این حواشی و شایعه جدایی اش واکنش نشان داده است.

فوق ستاره آرژانتینی زندگی شخصی اش با چالش همراه شده و حاشیه اختلاف او با همسرش در رسانه ها منتشر شده است و همسر وی به این شایعات پاسخ داده اما رسانه ها این موضوع را از زبان یک دکتر منتشر کرده اند. در ادامه جزئیات جدایی مسی از همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

جدایی مسی از همسرش

مسی که بسیاری او را به عنوان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال می‌دانند، آنتونلا را از کودکی، زمانی که در آرژانتین با هم بودند، می‌شناخت.

این زوج در جولای ۲۰۱۷، در مراسمی بزرگ و پر سر و صدا که افسانه‌ای توصیف می‌شد، به طور رسمی ازدواج کردند.

رابطه عاشقانه مسی و آنتونلا به دلیل حمایت زیاد این دختر آرژانتینی از مسی در کانون توجه همگان قرار گرفت و او همیشه در اکثر مجالس عمومی با ستاره آرژانتینی ظاهر می‌شد و سه فرزندشان را همراهی می‌کردند.

با وجود استحکام و دوام این رابطه، اسطوره فوتبال آرژانتین و همسرش یکی از بدترین لحظات خود را به عنوان یک زوج تجربه می‌کنند و به گفته برخی رسانه‌های آرژانتینی در آستانه جدایی هستند.

روزنامه ABC توضیح داد که پس از نزدیک به ۱۵ سال رابطه عاشقانه که منجر به تولد ۳ فرزند (تیاگو، متئو و چیرو) شد، به نظر می‌رسد ازدواج مسی و آنتونلا به پایان راه رسیده است. این رسانه فاش کرد که نشانه‌هایی از تنش قابل توجهی در رابطه بین مسی و آنتونلا وجود دارد.

جدایی مسی از همسرش از شایعه تا واقعیت

این موضوع در مراسم اخیر توپ طلا هم علنی شد و آنتونلا در لحظه‌ای که مسی برای هشتمین بار در دوران حرفه‌ای خود توپ طلا را به دست آورد، با وجود دعوت مجری مراسم، دیدیه دروگبا، روی صحنه نرفت.

نکته دیگر اینکه مسی عکس پروفایل خود را در صفحه اینستاگرام خود تغییر داده است. او عکسی از خود را که آخرین توپ طلا را در دست دارد انتخاب کرده و عکس خانوادگی‌اش را پاک کرده است.

جدایی مسی از همسرشلیونل مسی

با این حال، گونزالو واسکز، روزنامه‌نگار مشهور آرژانتینی، توضیح داد که هنوز هیچ نوع تاییدی مبنی بر وجود اختلافات عمیق وجود ندارد که طلاق را قریب الوقوع کند. بسیاری از روزنامه‌نگاران آرژانتینی هم ترجیح دادند سکوت کنند و به این موضوع نپردازند.

زوج فوتبالی همیشه همراه

در دنیای فوتبال، مسی و همسرش آنتونلا نماد یک زوج همیشه همراه و جدانشدنی محسوب می‌شدند. این ۲ زمانی که ۹ ساله بودند با یکدیگر آشنا شدند و در نهایت دوستی به ازدواج منجر شد و از آن زمان این زوج یکی از بهترین زوج‌های فوتبالی محسوب می‌شدند.

با این حال بعد از گذشت ۱۵ سال و داشتن ۳ فرزند، گفته شده این زوج در زندگی مشترک خود با مشکل رو به رو شده‌اند. گونسالو واسکس اولین خبرنگاری بود که درباره شرایط پیچیده حاکم بر زندگی مشترک این زوج سخن گفت و پس از آن رسانه‌های دیگر این موضوع را تکرار کردند.

جدایی مسی از همسرش و پاسخ آنتونلا

پس از اتفاقات مراسم توپ طلا که لیونل مسی برای هشتمین بار توانست این عنوان را از آن خود کند، شایعاتی مبنی بر سرد شدن رابطه سوپراستار دنیای فوتبال با همسرش به گوش رسید.

جدایی مسی از همسرشاستوری همسر مسی

مسی و همسرش که از ۹ سالگی یکدیگر را می‌شناسند و باهم ارتباط دارند، نمونه‌ای از یک زوج موفق و عاشق دربین اهالی ورزش و حتی سلبریتی‌ها هستند.

حالا یک روانشناس حوزه زبان بدن، مدعی شده که رابطه مسی و همسرش سرد شده است و آنها در آستانه جدایی قرار دارند! پس از این شایعه آنتونلا با انتشار یک استوری از تصویر مسی در تمرین تیم ملی آرژانتین به این ماجرا واکنش نشان داد.

ورزش سه , خبر ورزشی , فوتبال ۳۶۰

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس