سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

خالکوبی‌ های عجیب روی صورت لئاندرو پریرا بازیکن جدید پرسپولیس

تاریخ نشر :سه‌شنبه 07 مارس 2023 اشتراک:
لئاندرو پریرا تازه ترین ها از دنیای ورزش
لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی جدید پرسپولیسی ها در بازی این تیم در استادیوم بنیان دیزل شهر تبریز با تراکتورسازی موفق به گلزنی شد و خالکوبی های عجیب وی سوزه عکاسان ورزشی حاضر در ورزشگاه شده است.

مهاجم برزیلی باشگاه پرسپولیس تصاویر جالب بر روی صورت خود تتو کرده است و سوژه عکاسان ورزشی قرار گرفته است. در ادامه تصویری از خالکوبی لئاندرو پریرا را در پرشین وی مشاهده کنید.

خالکوبی لئاندرو پریرا

لئاندرو پریرا بازیکن جدید پرسپولیس خالکوبی‌های جالبی روی صورتش دارد.

پرسپولیس روز گذشته در استادیوم بنیان دیزل شهر تبریز به مصاف تراکتور رفت و موفق شد با گل ثانیه‌های پایانی وحدت هنانوف به برتری برسد.

در این دیدار پریرا خرید جدید قرمزها توسط گل محمدی به بازی گرفته شد اما نتوانست گلی به ثمر برساند.

امیرحسین خیرخواه عکاس ورشی تصویری از پریرا در مراسم ابتدایی بازی روز گذشته ثبت کرده که خالکوبی‌های این بازیکن جلب توجه کرده است. او روی سر و صورت خود تصاویری از گل رز، منظومه شمسی و پرنده تتو کرده است.

خالکوبی لئاندرو پریراخالکوبی لئاندرو پریرا

مهاجم برزیلی و جدید پرسپولیس

یورگن لوکادیا به صورت ناگهانی پرسپولیس را ترک کرد تا یحیی گل محمدی مجبور شود یک مهاجم خارجی دیگر به جای ستاره هلندی تیمش جذب کند. در نهایت هم یک مهاجم برزیلی در نیم فصل با پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی و جدید پرسپولیس که به تازگی جذب و جانشین لوکادیا شده، بعد از اینکه در بازی مقابل هوادار و سپاهان به عنوان یار جانشین وارد بازی شد، در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان از ابتدا به میدان رفت و فیکس بود. با توجه به مصدومیت عمری، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت از خرید جدیدش در ترکیب اصلی استفاده کند.

خالکوبی‌ های عجیب روی صورت لئاندرو پریرا بازیکن جدید پرسپولیسلئاندرو پریرا و همسرش

یحیی قصد داشت با این کار باعث هماهنگی بیشتر پریرا با سایر نفرات شود و همچنین بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیرد. با این حال مهاجم گرانقیمت برزیلی نتوانست گلزنی کند. در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان پریرا به جز یکی دو صحنه که موقعیت‌ های نصف و نیمه گیرش آمد، موقعیت آنچنانی برای گل زدن نداشت.

خالکوبی لئاندرو پریرا ستاره برزیلی پرسپولیس

لئاندرو پریرا بازیکن جدید پرسپولیس خالکوبی‌های به شکل گل و پرنده روی صورت خود دارد.

گفتنی است پریرا در این چند بازی مهاجم ششدانگ و فوق‌ العاده‌ ای نشان نداده و به لحاظ شم گلزنی و البته چارچوب شناسی قابل مقایسه با لوکادیا نیست. با این وجود بازیکنان پرسپولیس هم چند بار به او پاس ندادند و این بازیکن نتوانست بیشتر خودش را نشان دهد.

شاید اولین گل برای پریرا خیلی مهم باشد و موقعی که طلسم گل نزدن‌های او بشکند، روند گلزنی های او شروع شود ولی آنطور که مشخص است، کیفیت فنی لوکادیا به مراتب بالاتر از پریرا است و ستاره هلندی از همان بازی اولش برای پرسپولیس نشان داده بود که چه مهاجم فوق‌ العاده‌ ای است.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس