جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصاویر دیدنی از خانواده دیوید بکام در فشن شوی پاریس

تاریخ نشر :دوشنبه 06 مارس 2023 اشتراک:
دیوید بکام تازه ترین ها از دنیای ورزش
ویکتوریا بکام با انتشار تصویری خانوادگی از همسر و فرزندانش و عروس اش برای حضور در این فشن شوی و دیدن از نمایش لباس‌ های جدیدش در فشن شوی پاریس تشکر کرده و گفته که همه آن ها را دوست دارد.

ویکتوریا همسر اسطوره فوتبال انگلیس از لباس های طراحی شده جدیدش در فشن شوی پاریس حضور یافت و همسر و فرزندانش و عروسش در این مراسم او را همراهی کرده اند. در ادامه تصاویر خانواده دیوید بکام را در پرشین وی مشاهده کنید.

تصاویر خانواده دیوید بکام

ویکتوریا بکام با نمایش بی‌نظیری از لباس‌های جدیدش در فشن شوی پاریس حضور یافت و خانواده‌اش او را در این مراسم همراهی کردند.

او هنگام نمایش لاین پاییز/زمستان ۲۰۲۳ خود در پاریس در روز جمعه همسرش دیوید بکام ۴۷ ساله و سه فرزند از چهار فرزندشان، هارپر ۱۱ ساله، کروز ۱۸ ساله و بروکلین ۲۳ ساله به همراه عروسش نیکولا پلتز ۲۸ ساله را در کنار خود داشت. تنها غایب این جمع رومئوی ۲۰ ساله بود که به دلیل سفر نتوانست در این رویداد شرکت کند.

ویکتوریای ۴۸ ساله یک عکس خانوادگی شیرین از این مراسم را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «این کار را بدون شما نمی‌توانستم انجام بدهم. همه شما را خیلی دوست دارم».

افراد مشهور زیادی در این فشن شو دیده شدند. رونالدوی برزیلی به همراه نامزد جدیدش سلینا لاکس هم با دیوید بکام در این رویداد بزرگ دیدار کرد.

تصاویر خانواده دیوید بکامتصاویر خانواده دیوید بکام در پاریس

زوج مشهور هالیوودی

بروکلین در لندن به دنیا آمد، اما وقتی مادرش در نیویورک فهمید که او را باردار است، نام معروف بروکلین را روی او گذاشت.

اخیراً بروکلین به حرفه سرآشپزی روی آورده و نکات آشپزی را از دوست خانوادگی‌شان «گوردون رمزی» یاد می‌گیرد. ساخت مجموعه ویدیویی آنلاین او با نام «آشپزی با بروکلین» در حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار (۸۴۰۰۰ پوند) هزینه در بر داشت که انتقادهایی را به خاطر نیاز به خدمه ۶۲ نفره برای ساختش برانگیخته است.

اگر او هنوز شغل ایده‌آل خود را در زندگی پیدا نکرده باشد، مطمئناً عشق زندگی خود را پیدا کرده است. امسال، بروکلین با بازیگر آمریکایی «نیکولا پلتز» ۲۷ ساله در یک مراسم پر زرق و برق ۳ میلیون پوندی در پالم بیچ فلوریدا ازدواج کرد.

تصاویر دیدنی از خانواده دیوید بکام در فشن شوی پاریسبروکلین و همسرش

تصاویر خانواده دیوید بکام در پاریس

خانواده مشهور دیوید بکام در پایتخت فرانسه و در حاشیه فشن شوی پاریس دیده شدند.

گفتنی است رومئو بکام ۱۹ ساله نشان داد که پسر دیوید بکام افسانه‌ای است و یک ضربه ایستگاهی درخشان را برای ذخیره‌های اینتر میامی به گل تبدیل کرد.

در حالی که بروکلین بکام ۲۳ ساله، در تلاش است تا تبدیل به یک سرآشپز حرفه‌ای شود و در این راه از راهنمایی‌ های دوست پدرش «گوردون رمزی» بهره می‌ برد.

کروزکروز و هارپر

کروز بکام ۱۷ ساله به نظر می‌رسد که بین خواهر و برادرانش جذاب‌ترین باشد و هدفش این است که مانند مادرش ستاره دنیای پاپ شود. و هارپر بکام که اکنون ۱۱ ساله است، به نظر می‌رسد که قرار است تا راه ویکتوریا را به عنوان ملکه مد دنبال ‌کند. این بچه‌ها کاردرست هستند.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس