شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

سوژه شدن مهدی قایدی با تیپ و لباس عربی در امارات

تاریخ نشر :شنبه 02 سپتامبر 2023 اشتراک:
مهدی قایدی تازه ترین ها از دنیای ورزش
ستاره فوتبال ایران مهدی قایدی که فصل گذشته در تیم استقلال خوش درخشید در تیم اتحاد کلبا زیر نظر فرهاد مجیدی توپ می زند و به تازگی تصویری از استایل خاص خود با لباس عربی در صحفه شخصی اش در اینستاگرام استوری کرد.

مهاجم ایرانی تیم اتحاد کلبا با تیپ عربی تصویری از خود در صحفه شخصی اش استوری جالب از استایل شیک خود را منتشر کرده است. در ادامه تصویری از لباس مهدی قایدی را در پرشین وی مشاهده کنید.

لباس مهدی قایدی

مهدی قایدی ستاره فوتبال ایران این روزها در امارات و در تیم اتحاد کلبا توپ می‌ زند. قایدی که فصلی درخشان را با استقلال سپری کرده بود به امارات برگشت و راهی تیم فرهاد مجیدی شد. او در کلبا نتوانست درخشش در استقلال را تکرار کند و به همین دلیل به تیم ملی دعوت نشد.

او به تازگی عکسی از خودش با لباس و تیپ عربی در اینستاگرام منتشر کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال، اسامی ۲۴ بازیکن منتخب خود برای حضور در اردوی شهریور جهت بازی دوستانه مقابل بلغارستان و آنگولا را اعلام کرد که در این فهرست، تغییراتی نسبت به آخرین لیست مدنظر قلعه نویی را شاهدیم.

یکی از این تغییرات، غیبت مهدی قایدی، ستاره جدید تیم فوتبال الاتحاد کلبا است که جایی در فهرست جدید نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی ندارد.

لباس مهدی قایدیلباس مهدی قایدی

خودنمایی ستاره ایرانی در امارات

در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء که مهدی قایدی را در لیست و فرهاد مجیدی را روی نیمکت دارد، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (به وقت ایران) در استادیوم خالد بن محمد شهر شارجه مقابل تیم سه امتیازی البطائح قرار خواهد گرفت.

مهدی قایدی که در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر امارات حضور کامل در ترکیب اتحاد کلباء مقابل تیم شارجه داشت و در جریان شکست چهار بر سه تیمش موفق شد یک گل تماشایی به ثمر رساند و روی دو گل دیگر موثر باشد، امیدوار است امروز هم نمایش خوبی برابر البطائح ارائه کند.

ستاره فصل گذشته استقلال که شروع درخشانی در لیگ برتر امارات داشت و علی‌رغم نمایش او، تیم اتحاد کلباء نتوانست مقابل شارجه پرستاره به پیروزی دست پیدا کند، انگیزه زیادی دارد امروز برابر البطائح که در ترکیب ابتدایی قرار گرفته، دوباره گلزنی کند و تیمش را به برد برساند.

لباس مهدی قایدی با نشان ببر

آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال اتحاد کلباء پیش از دیدار دوستانه برابر الوصل برگزار شد که مهدی قایدی نیز در این تمرین حضور داشت و پا به پای دیگر بازیکنان، نکات تاکتیکی فرهاد مجیدی را مرور کرد.

لباس مهدی قایدیمهدی قایدی

کلباء که در اردوی اسلوونی به سر می‌برد، تاکنون در سه دیدار دوستانه به میدان رفته که حاصل آن یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست بوده و این تیم فردا به مصاف الوصل می‌ رود.

مجیدی که به واسطه سال‌ها حضور در الوصل خاطرات خوشی از این تیم دارد، فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت موفق شد از این تیم قدرتمند مساوی بگیرد و یکی از عوامل جا ماندن الوصلی‌ها از کورس قهرمانی، توقف برابر اتحاد کلباء بود.

انتظار می‌رود که فردا مهدی قایدی نیز برای نخستین بار با لباس ببرها به میدان برود. وینگر ایرانی که فصل گذشته درخشش خیره کننده‌ای در استقلال داشت و تابستان امسال با قراردادی قرضی از شباب الاهلی راهی اتحاد کلباء شده است.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس