جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصاویری جالب از تفریحات زمستانی لیونل مسی با خانواده اش

تاریخ نشر :چهارشنبه 25 ژانویه 2023 اشتراک:
لیونل مسی تازه ترین ها از دنیای ورزش
لیونل مسی ستاره محبوب پاری سن ژرمن به همراه همسر و ۳ پسرش به تفریحات زمستانی پرداخته اند و آنتونلا همسر لیونل مسی تصاویری از تعطیلات خود با خانواده اش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

ابر ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال به همراه همسرش آنتونلا روکوزو و پسرانش تصاویری جالب از تفریحات زمستانی خود منتشر کرده اند. در ادامه عکس های از ستاره پاری سن ژرمن لیونل مسی با خانواده اش را در پرشین وی مشاهده کنید.

لیونل مسی با خانواده اش

صفحه اینستاگرام ۴۳۳ تصاویری از لیونل مسی با همسر و پسرانش منتشر کرده است. در این تصاویر مسی به همراه همسر و ۳ پسرش مشغول تفریحات زمستانی است.

این صفحه برای لیونل مسی که صورت خود را حسابی پوشانده است نوشت : «حدس بزنید کیه؟»

گفتنی است جام جهانی به بهترین شکل ممکن برای لیونل مسی به پایان رسید و او توانست به رویای دیرینه خود برسد. جشن قهرمانی آرژانتین با حضور خانواده‌ های بازیکنان آلبی سلسته و شادی آن‌ها به خصوص خانواده مسی تبدیل به یکی از سوژه‌ های مهم عکاسان و رسانه‌ها بود.

لیونل مسی نه تنها در فوتبال یک اسطوره به تمام معناست بلکه در زندگی شخصی خود نیز موفق است و عشق او و همسرش آنتونلا روکوزو این روزها مورد توجه رسانه های مختلف قرار گرفته است.

لیونل مسی با خانواده اشلیونل مسی با خانواده اش

عشق لئو و آنتونیو

عشق قدیمی لئو و آنتونیو داستان جالبی دارد و آن‌ها  از دوران کودکی یکدیگر را می‌ شناختند اما با انتقال مسی به بارسلونا، ارتباط آن ها با هم قطع شد.

سال ها بعد، یکی از دوستان صمیمی آنتونیا از دنیا رفت و لیونل که برای تعطیلات و سرزدن به زادگاهش به آرژانتین سفر کرده بود، به همدردی و دلداری دوست دوران کودکی‌ اش پرداخت و اینگونه ارتباط آنها دوباره آغاز شد.

لیونل مسی با خانواده اشلیونل مسی و پسرش

مسی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۷ اعلام کرد با دختری در ارتباط است که در آرژانتین زندگی می‌ کند تا اینکه در سال ۲۰۰۸ رابطه خود را به صورت رسمی اعلام کردند و در سال ۲۰۱۰ در یک مراسم خصوصی و خانوادگی نامزد کرده و چند سال بعد ازدواج کردند.

لیونل مسی با خانواده اش در قطر

خانواده‌های بازیکنان به داخل زمین چمن بازی آمدند تا با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیرند. یکی از افرادی که در مراسم بعد بازی سوژه عکاسان شده بود؛ آنتونلا همسر لیونل مسی بود. در حالی که مسی در کانون توجهات قرار داشت، اما او با گوشی موبایل از همسرش عکاسی می‌کرد و تصویر زیبایی را خلق کرد.

خبر انلاین , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس