جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

دیوید بکام و همسرش ویکتوریا از استادیوم تا حمام آب‌ یخ آقای اسطوره

تاریخ نشر :سه‌شنبه 24 ژانویه 2023 اشتراک:
دیوید بکام و همسرش ویکتوریا تازه ترین ها از دنیای ورزش
دیوید بکام ستاره سابق باشگاه منچستر یونایتد تصاویری جالب از دو روز آخر هفته خود از تماشای فوتبال و لذت بردن از یخ و سرما تا صحنه رمانتیک عاشقانه او در ورزشگاه با همسرش ویکتوریا را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

اسطوره فوتبال دنیا و همسر مشهورش که در کار طراحی مد و لباس می باشد در سرمای هوای شدید برای دیدن بازی پسرشان به ورزشگاه رفته اند و حرکت عاشقانه آقای آقای اسطوره از نگاه ها مخفی نماند. در ادامه تصاویری از دیوید بکام و همسرش ویکتوریا را در پرشین وی مشاهده کنید.

دیوید بکام و همسرش ویکتوریا

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، روز شنبه را با همسرش ویکتوریا و تشویق پسرشان در تیم دوم برنتفورد گذراند.

رومئو بکام در شکست جام لیگ برتر مقابل هادرسفیلد در سنت جورج پارک ۳۰ دقیقه بازی کرد. پدر و مادرش هم در استادیوم حضور داشتند و او را تشویق می‌کردند. ویکتوریا روی نیمکت از سرما می‌ لرزید و دیوید کت خود را به دور او پیچید و این صحنه رمانتیک از چشم عکاسان دور نماند.

دیوید بکام فردای آن روز، یعنی صبح یکشنبه چند عکس با ۷۷.۲ میلیون دنبال‌کننده‌ اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و به آنها نشان داد که در سرمای زیر صفر درجه برهنه شده و از غوطه‌ور شدن در آب یخ لذت می‌ برد.

و بعد از صبح آرام خود در خانه، بکام و پسرش رومئو به امارات در شمال لندن رفتند تا بازی تیم‌های سابق خود را تماشا کنند. بکام ۱۲ سال را با یونایتد گذراند و ۹ جام از جمله سه‌گانه به یادماندنی ۱۹۹۹ را به دست آورد، در حالی که هر سه پسرش، بروکلین، رومئو و کروز، مدتی را در آکادمی آرسنال گذراندند.

دیوید بکام و همسرش ویکتوریادیوید بکام و همسرش ویکتوریا
دیوید بکام و همسرش ویکتوریاحرکت عاشقانه دیوید بکام

قرارداد جنجالی اسطوره فوتبال انگلیس

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس سال ۲۰۰۷ زمانی که از پوشیدن پیراهن پر زرق و برق رئال‌مادرید دست کشید و به همراه همسرش ویکتوریا و سه پسرش به لس‌آنجلس منتقل شد، فوتبال جهان را شوکه کرد.

بکام نه تنها از سطح بالایی که در لیگ قهرمانان اروپا در ۱۱ فصل از خودش نشان داده بود دست کشید، بلکه دستمزدش را هم کاهش داد.

بکام در آن زمان فقط ۳۱ سال داشت و سالانه ۱۶٫۶ میلیون پوند در برنابئو درآمد داشت، با این حال قراردادی به ارزش ۵٫۴ میلیون پوند در سال در لس‌آنجلس را پذیرفت که باعث شد حقوقش ۷۰ درصد کاهش پیدا کند.

۱۶ سال پیش؛ قرارداد شوکه‌کننده دیوید بکام با لس‌ آنجلس گلکسی به لطف دو بند هوشمندانه برای اسطوره فوتبال انگلیس ۴۰۰ میلیون پوند به ارمغان آورده است.

دیوید بکام حمام آب یخ دیوید بکام

باشگاه دیوید بکام و همسرش ویکتوریا

نکته مهم برای تیم دیوید بکام در میامی، ورزشگاهی است که باعث می‌شود برای بسیاری از بازیکنان بزرگ جهان مناسب باشد. ورزشگاه ۱۸ هزار نفری اینترمیانی در محله «اوورتاون» در نزدیکی رودخانه میامی قرار گرفته.

ابتدا مردم محلی با احداث ورزشگاه در این محل مخالف بودند، چراکه فکر نمی‌ کردند جای ورزشگاه اینجا باشد. یک محل تمرینی در کلاس جهانی هم کنار ورزشگاه قرار دارد که از امکانات ویژه‌ای برخوردار است. این ورزشگاه حتی برای برگزاری کنسرت هم مناسب است.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس