پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصاویری جالب از شباهت باورنکردنی لوکا مودریچ و دخترش

تاریخ نشر :یکشنبه 05 ژوئن 2022 اشتراک:
لوکا مودریچ تازه ترین ها از دنیای ورزش
شباهت عجیب لوکا مودریچ به یکی از دخترانش مورد توجه قرار گرفته و گفتنی است وی سه فرزند به نام های ایوانو، سوفیا و اِما دارد.

ستاره رئال مادرید در جشن قهر مانی این تیم همسرش و سه فرزندش حضور داشتند و شباهت وی به یکی از آن ها سوژه شده است. در ادامه عکس های از لوکا مودریچ و دخترش را در پرشین وی مشاهده کنید.

لوکا مودریچ و دخترش

عکسی از لوکا مودریچ هافبک کروات و ستاره تیم رئال مادرید در رسانه‌ های اجتماعی منتشر شد که شباهت این فوق ستاره به فرزندش مورد توجه رسانه‌ ها قرار گرفت.

گفتنی است جشن قهرمانی رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حاشیه های جالب و بامزه ای داشت. در یکی از این حاشیه های بامزه می بینیم که فرزندان لوکا مودریچ با ادواردو کاماوینگا، هافبک فرانسوی رئال مادرید، مشغول بازی شده اند.

لوکا مودریچ با داشتن ۳۷ سال سن هنوز هم یکی از بهترین هافبک های دنیا است به طوری که او تاثیر چشمگیری در قهرمانی رئال مادرید در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشت.

لوکا مودریچ و دخترششباهت لوکا مودریچ و دخترش

خانواده هافبک کروات رئالی ها

من در یک خانواده ورزشکار متولد شدم، یکی از خواهرانم شناگر معروف و دیگری پینگ‌پنگ‌باز بود، مادرم نیز شناگر بوده و سال‌ها داوری نیز می‌کرد. خودم نیز علاقه زیادی به دوندگی داشتم و در طی دو دهه کار متوجه شدم که یک مربی بدنساز باید تمرینات خود را درک کرده، در موردش مطالعه کند، خودش آنها را امتحان کرده و واقعا به تمرینات علاقه داشته باشد.

هر روز با ورزشکاران رشته‌های مختلف که برای انجام تست سنجش آمادگی فیزیکی به مرکز تشخیص مراجعه می‌کنند در ارتباط هستم. این برایم امتیازی بزرگ و البته یک مسئولیت مهم است.

لوکا مودریچ و دخترشلوکا مودریچ در کنار فرزندانش

ورزشکاران دوست دارند همه‌چیز مربوط به وضعیت سطح آمادگی، سلامت، رژیم غذایی، شدت، حجم تمرین، راه‌های ریکاوری و … را بدانند و من در این زمینه به آنها مشاوره می‌دهم.

شباهت لوکا مودریچ و دخترش

لوکا مودریچ سه فرزند با نام های ایوانو، سوفیا و اِما دارد که در این تصویر می بینیم که دو تا از آن ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به دنبال ادواردو کاماوینگا افتاده اند و مشغول بازی با او هستند. فرزندان این ستاره رئال بی شباهت به وی نیستند.

لوکا مودریچ در سن ۳۷ سالگی تقریبا در پست خود در دنیا رقیب ندارد؛ این نمایش خارق العاده محصول تمرینات طاقت فرسا و البته ذهن درخشان اوست.

خبر انلاین , ورزش سه , فوتبالی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس