شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

آنا همسر روبرت لواندوفسکی و کمک به آمادگی جسمانی آقای فوتبالیست

تاریخ نشر :شنبه 04 ژوئن 2022 اشتراک:
روبرت لواندوفسکی تازه ترین ها از دنیای ورزش
آنا همسر روبرت لواندوفسکی یک کاراته کای حرفه ای می باشد و به همسرش مشاوره تغذیه می دهد و به او کمک های زیادی کرده است.

ستاره لهستانی بایرن مونیخ خانواده شاد و خوشبختی دارد و همسرش نیز یک ورزشکار موفق می باشد. در ادامه جزئیات بیشتر درباره آنا همسر روبرت لواندوفسکی را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر روبرت لواندوفسکی

شاید خیلی‌ها ندانند روبرت لواندوفسکی دسر خود را قبل از غذا می‌ خورد، همسرش آنا قهرمان کاراته است، خیابانی در لهستان به نام او شده و پایان‌نامه‌اش را درباره خودش نوشت.

به نظر می‌رسد روبرت لواندوفسکی، مهاجم جادوگر بایرن مونیخ، پس از هشت فصل به یاد ماندنی در حال کوچ است. این مهاجم ۳۳ ساله لهستانی گفت: «دوران من در بایرن به پایان رسیده است. من هیچ امکانی برای ادامه بازی در این باشگاه نمی‌ بینم.»

تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا به جای اینکه یک اسم معمولی لهستانی داشته باشد او را روبرت می‌نامند؟ به خاطر پدرش کریشتوف است که مصمم بود از او یک فوتبالیست حرفه‌ای بسازد. پدر این نام را به او داد تا وقتی که شهرت و ثروت ناگزیر به سراغش آمد، صدا کردنش برای مردم سراسر اروپا آسان‌ تر باشد. عجب والدین زیرک و پیشگویی.

آنا همسر روبرت لواندوفسکی و کمک به آمادگی جسمانی آقای فوتبالیستهمسر روبرت لواندوفسکی و دخترانش

خیابانی به نام ستاره فوتبال

روبرت لواندوفسکی در زادگاهش در لهستان آنقدر مشهور است که ساکنان کوزنیا راسیبورسکا در جنوب این کشور، سال گذشته نام خیابانی را به افتخار او تغییر دادند. این جاده قبلاً به نام ژنرال کارول سویرچوسکی، قهرمان رژیم کمونیستی کشور، نامگذاری شده بود.

گفتنی است لواندوفسکی درسش را در رشته تربیت‌بدنی در مدرسه آموزش ورزش ورشو به پایان رساند؛ با پایان‌ نامه‌ای در مورد خود تحت عنوان: «RL9، مسیر افتخار». او بالاترین نمره را هم از آن خود کرد و تبدیل به کسی شد که هم در داخل و هم خارج از زمین افتخار آفرینی می‌ کند.

همسر روبرت لواندوفسکیستاره بایرن مونیخ

آنا همسر روبرت لواندوفسکی

آنا لواندوفسکی مدال برنز جام جهانی کاراته ۲۰۰۹ را به‌دست آورد و همچنین متخصص بهداشت، تناسب اندام و تغذیه با مدرک تربیت بدنی است. او همچنین کتاب‌هایی در زمینه تناسب اندام نوشته و دی‌ وی‌ دی‌ های تمرینی پر کرده است. آنا دانش خود را به همسرش نیز منتقل کرده و مربی سابقش پپ گواردیولا معتقد است که لوا متناسب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین بازیکنی است که تا به حال با او کار کرده است.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس