یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رسوایی مارکوس رشفورد ستاره شیاطین‌ سرخ توسط یک زن

تاریخ نشر :چهارشنبه 31 ژانویه 2024 اشتراک:
مارکوس رشفورد تازه ترین ها از دنیای ورزش
مارکوس رشفورد ستاره منچستر یونایتد به دلیل حضور در یک مهمانی شبانه با جریمه و اخطار رو به‌ رو شده و سرمربی این تیم اریک تن‌ هاخ به شدت او را مورد انتقاد قرار داده و فوتبالیست های زیادی نیز به او توصیه کرده اند مواظب فوتبالش باشد.

ستاره انگلیسی منچستر یونایتد به تازگی حسابی خبرساز شده و تا جایی که گری نویل به او هشدار داده مواظب فوتبالش باشد. در ادامه جزئیات رسوایی مارکوس رشفورد را در پرشین وی مشاهده کنید.

رسوایی مارکوس رشفورد

مارکوس رشفورد برای دیدن یکی از دوستانش به بلفاست رفت و دو روز آنجا ماند و با یک جت خصوصی ساعت ۷ صبح روز جمعه به منچستر بازگشت.

اما به بهانه مریضی در تمرین حاضر نشد و ۶۵۰۰۰۰ پوند، دو هفته دستمزد، جریمه شد و از ترکیب بازی یکشنبه گذشته در جام حذفی مقابل نیوپورت کانتی کنار گذاشته شد. او برای جلسه با کارفرمایان در زمین تمرینی حاضر شد و منچستریونایتد بیانیه‌ای صادر کرد و نوشت که رشفورد مسئولیت کارهایش را بر عهده گرفته است.

پیشخدمت رستورانی در بلفاست، سارا آدیر ۳۰ ساله هر آنچه که در روز و شب قبل از تمرین رشفورد رخ داده را افشا کرد. سارا که غذای این فوتبالیست را سرو کرده بود ادعا کرد که رشفورد از او درخواست کرد تا با آنها بیرون برود و ساعتهای خوبی را با هم بگذرانند.

سارا ادعا می‌کند که شب عجیبی را با هم سپری کردند و رشفورد آنقدر مست بود که با لباس روی تخت افتاد و خوابید و ادامه داد: «تعجب نکردم که تمرین فردا صبحش را از دست داد زیرا قطعا در شرایطی نبود که بتواند بازی کند.»

او که یک فرزند دارد، بعد از ظهر پنجشنبه مشغول کار بود که دو گارد امنیتی وارد شدند و یک میز مخصوص برای یک فرد خاص رزرو کردند. سارا فکر می‌کرد یکی از بازیگران یا خواننده‌ها قرار است به رستوران بیاید، و وقتی رشفورد وارد شد او را نشناخت، و از طریق مدیرش متوجه شد که رشفورد فوتبالیست است.

و ادامه داد: «او با دو مرد و دو زن آمد. مشخص بود که یکی از زن‌ها دوستش است و آن یکی یک دختر فرانسوی زیبا بود. با شنیدن حرفهایشان فهمیدم از قبل هم را نمی‌شناختند و تازه با هم آشنا شده بودند.»

جنجال ستاره شیاطین‌ سرخ

در همین حال مدیر رستوارن از بادیگاردهای رشفورد خواست تا با او عکس بگیرد ولی آنها با بیان اینکه او در سفر کاری است درخواست مدیر را رد کردند. همچنین اجازه ندادند سارا برای عمویش از رشفورد امضا بگیرد.

رسوایی مارکوس رشفوردسارا دختری که رشفورد را رسوا کرد

سارا گفت که رشفورد به غذایش دست نزد و فقط تکیلا و کوکتل می‌نوشید. او سپس به مدیر سارا گفت که اگر اجازه بدهد سارا زودتر کارش را تمام کند و با آنها بیرون برود اجازه عکس گرفتن را می‌دهد.

وی گفت: «فکر کردم که او شوخی می‌کند. رئیسم موافقت کرد. قبلاً هرگز با یک فوتبالیست لیگ برتر بیرون نرفته بودم بنابراین فکر کردم چرا که نه؟ ذره‌ای فکر نمی‌کردم چه شب عجیبی در انتظارم است.» قبل از رفتن، رشفورد از سارا پرسید که آیا کلوپ شبانه‌ای می‌شناسد که ساعت ۳ صبح تعطیل نکند و در صورت دریافت پول اجازه بدهد بیشتر در آنجا بمانند؟

سارا گفت: «اینجا بود که فهمیدم قصد ندارد به خانه برگردد و فردا صبح تمرین کند.» سارا شیفتش را ساعت ۵ تمام کرد و به خانه رفت و حاضر شد و به بادیگارد رشفورد پیام داد، اما مجبور شد سه ساعت به تنهایی در بار بنشیند تا ساعت ۹:۴۰ دقیقه یک بنز برسد و او را سوار کند.

از او خواسته شد تلفنش را تحویل بدهد و به کسی چیزی در مورد امشب و شخصی همراهش است نگوید، فقط اجازه داشت به مادرش اطلاع بدهد. سارا به رستوران رسید و در آنجا رشفورد را دید که با دوستان و دو زن دیگر آنجا نشسته. او طبقه بالا را رزرو کرده بود و باند بلوتوپ خود را آورده بود تا به آهنگ‌های رپ مورد علاقه‌اش گوش دهد.

رسوایی مارکوس رشفورد از زبان یک زن

رشفورد بطری تکیلای خود را آورده بود و سارا کنارش نشست و شروع به حرف زدن کردند. «مارکوس اعتماد به نفس داشت اما کمی خجالتی بود. به نظر می‌رسید خودش نمی‌داند که واقعا کیست.

اینطور حس می‌شد که با خودش فکر می‌کند: من فوتبالیستم پول زیادی دارم و هرکاری بخواهم انجام می‌دهم. دوستانش طوری با او رفتار می‌کردند که انگار خداست. او گفت که کل روز را مشروب نوشید.» به گفته سارا یکی از دوستان رشفورد به او یادآوری کرد که فردا صبح تمرین دارد اما فوتبالیست اهمیتی نداد. پس از پایان شام به کلوپ رفتند و نوشیدنی بیشتری سفارش دادند.

رسوایی مارکوس رشفوردمارکوس رشفورد در کلو.پ شبانه

یک منبع نزدیک به رشفورد اصرار داشت که این مهاجم ساعت ۱:۱۵ صبح از کلوپ خارج شد. اما سارا می‌گوید آنها تا بعد از ساعت ۲ صبح آنجا بودند و دوستان و بادیگاردهای رشفورد گفتند که این فوتبالیست خیلی مست است و باید به رختخواب برود. هنگام خروج یکی از کارکنان کلوپ شروع به فیلم گرفتن کرد و بادیگارد رشفورد به آنها گفت: «او را به دردسر می‌اندازید.»

همه به هتل رفتند و زن فرانسوی اصرار داشت به اتاق رشفورد برود اما او وسایل زن را جمع کرد و پرت کرد بیرون و سپس گارد امنیتی زن را به بیرون هدایت کرد.

رشفورد کیف خود را برداشت اما از دستش افتاد و کلی پول نقد به زمین ریخت که به گفته سارا بین ۸ تا ۱۰ هزار پوند می‌شد. «او تلو تلو می‌خورد و مجبور شدم کمکش کنم تا به سمت تخت برود و بخوابد.»

رسوایی مارکوس رشفورد در کلوپ شبانه

سارا به اتاق دیگری رفت و صبح از بادیگارد پرسید که چه زمانی می‌تواند برود؟ اما متوجه شد که رشفورد و دوستانش ساعت ۵ صبح هتل را ترک کردند و رفتند.

او همچنین گفت از اینکه رشفورد به دردسر افتاده تعجب نکرد «چون انگار قصدش همین بود که شب را آنطور که می‌خواهد سپری کند. همه در طول شب از او عکس می‌گرفتند.»

منبع نزدیک رشفورد ادعا کرد که این ستاره ساعت ۱:۱۵ صبح به هتل بازگشت، کوکتل ننوشید و کمتر از ۱۰۰۰ پوند پول نقد داشت. رشفورد و برادرش دوئین با سرمربی اریک تن‌هاخ و مدیر فوتبال یونایتد جان مورتو به گفتگو نشستند.

این منبع افزود: «مارکوس می‌پذیرد که استانداردهایش از آنچه انتظار می‌رود بسیار کمتر شده است.» باشگاه منچستریونایتد نیز شب گذشته گفت: «مارکوس مسئولیت کارهای خود را بر عهده گرفته است واین موضوع به عنوان یک موضوع انضباطی داخلی مورد بررسی قرار گرفت و اکنون بسته شده است.»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس