جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جنجالی ترین ازدواج اسطوره های فوتبال از رونالدو برزیلی تا تیری آنری

تاریخ نشر :چهارشنبه 18 ژانویه 2023 اشتراک:
ازدواج اسطوره های فوتبال تازه ترین ها از دنیای ورزش
فوتبالیست های مشهور دنیا که بازنشسه شده اند با ازدواج های جنجالی خود با همسرانی با سن کم سوژه رسانه ها شده اند و به تازگی رونالدو برزیلی با یک مدل جوان که ۱۴ سال از او کوچکتر است قرار ازدواج گذاشته است.

فوتبالیست های سابق تیم های بزرگ اروپایی با وجود سن و سال زیاد مانعی برای عروسی مجدد ندارند و با کسانی که از ان ها جوان تر هستند ازدواج کرده اند. در ادامه جنجالی ترین ازدواج اسطوره های فوتبال را در پرشین وی مشاهده کنید.

ازدواج اسطوره های فوتبال

ممکن است که فوتبالیست‌ها بازنشسته شوند، موهایشان سفید شود و پیر شوند، اما به نظر نمی‌رسد که سن و سال مانع ازدواج آنها با افرادی بسیار جوانتر از خودشان شود.

رونالدو اسطوره برزیلی، با خواستگاری از یک مدل زیبا در تعطیلات کارائیب، قرار است برای چهارمین بار ازدواج کند. مهاجم سابق رئال مادرید و اینتر و سلینا لاکس که ۱۴ سال از او کوچکتر است، با نوشتن جمله «دوستت دارم» در اینستاگرام نامزدی خود را اعلام کردند.

در همین ارتباط: ازدواج جنجالی رونالدو با دختر ۱۴ سال کوچک‌تر از خودش/ تصویر این زوج و «بله» گرفتن اسطوره فوتبال برای چهارمین مرتبه را ببینید!

ازدواج اسطوره های فوتبالازدواج رونالدو برزیلی

نشریه «سان» ازدواج اسطوره های فوتبال و روابط سایر بازیکنان سابق فوتبال را بررسی کرده است. از نیل راداک گرفته تا تیری آنری، این بازیکنان به وضوح در قلب خود احساس جوانی می‌کنند. اما نیمه دیگر آنها چه کسانی هستند و فاصله سنی بین‌شان چقدر است؟

ایان راش و کارول آنتونی

ازدواج اسطوره های فوتبالایان راش و همسرش

اسطوره لیورپول از خواننده ایرلندی در سال ۲۰۱۹ خواستگاری کرد. کارول ۲۲ سال از راش ۶۱ ساله کوچکتر است، اما قبلاً گفته بود که فاصله سنی بین خودش و راش را مسئله خاصی نمی‌داند. آنها رابطه خود را از سال ۲۰۱۳ شروع کردند، اما هنوز تاریخی برای عروسی مشخص نکرده‌اند.

 

تدی شرینگام و کریستینا آندریوتی

ازدواج اسطوره های فوتبالتدی شرینگام

او که اکنون ۵۶ سال دارد، با کریستینا که ۲۰ سال از خودش کوچکتر است ازدواج کرده است. آنها ۱۵ سال است که با هم زندگی می‌کنند و در سال ۲۰۱۶ در پرتغال ازدواج کردند و یک پسر به نام جورج دارند. تدی پسر دیگری به نام چارلی از رابطه قبلی‌اش با دنیس سیمز دارد.

زندگی جنجالی فوتبالیست های سابق

پیتر اشمایکل و لورا فان لیندهولم

پیتر اشمایکلپیتر اشمایکل و همسرش

دروازه‌بان سابق، پیتر اشمایکل، با مدل سابق لورا فون لیندهولم ازدواج کرده است. این زوج رابطه خود را در سال ۲۰۱۴ آغاز کردند، بعد برای مدت کوتاهی از هم جدا شدند اما در سال ۲۰۱۹ دوباره به هم برگشتند و با هم ازدواج کردند.

دروازه‌بان افسانه‌ای منچستریونایتد طی یک مراسم آتش‌بازی در استراحتگاه مجلل One&Only Reethi Rah در مالدیو از لورا خواستگاری کرد. اشمایکل ۵۹ ساله و لورا ۵۰ ساله است. این ازدواج در مقابل ۲۰۰ مهمان در کلیسایی در کپنهاگ برگزار شد.

 

برندن راجرز و شارلوت سیرل

ازدواج اسطوره های فوتبالبرندن راجرز

سرمربی ۴۹ ساله لسترسیتی در سال ۲۰۱۷ با سیرل که ۱۱ سال از خودش کوچکتر است در ساحل دریاچه لوموند در مراسمی پر زرق و برق ازدواج کرد. او قبلاً به مدت ۱۴ سال با همسرش سوزان زندگی کرده بود، اما آنها در سال ۲۰۱۵ طلاق گرفتند.

 

دیوید ژینولا و ماوا دنات

دیوید ژینولادیوید ژینولا و همسرش

ژینولای فرانسوی که اکنون مجری برنامه تاک‌اسپورت است، همیشه خوشتیپ بوده و حالا که ۵۵ ساله است با دختری ۳۳ ساله در ارتباط است. دنات مدل است و اولین فرزند این زوج در سال ۲۰۱۸ به دنیا آمد.

 

تیری آنری و آندریا رایاچیچ

تیری آنریتیری آنری

ستاره سابق آرسنال، ۴۵ ساله، مدتی طولانی است که با رایاچیچ، یک مدل ۳۷ ساله بوسنیایی، رابطه دارد. آنها در سال ۲۰۰۸ با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۱۲ صاحب پسری به نام تریستان شدند.

ازدواج اسطوره های فوتبال جهان

نیل راداک و لیا نیومن

نیل راداکنیل راداک

مدافع تنومند سابق تاتنهام فقط استعداد فوتبالی نداشت تا خانم‌ها را مجذوب خود کند، بلکه در برنامه‌هایی مانند «من یک سلبریتی هستم»، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیگران تلویزیونی شد. لیا نیومن ۴۱ ساله، مدل مشهور، در سال ۲۰۱۳ پس از ۹ سال رابطه با راداک ۵۴ ساله ازدواج کرد.

 

پیتر و استفانی شیلتون

جنجالی ترین ازدواج اسطوره های فوتبال از رونالدو برزیلی تا تیری آنریپیتر و استفانی شیلتون

دروازه‌بان افسانه‌ای انگلیس و لسترسیتی در سال ۲۰۱۶ با استف هیوارد ۴۸ ساله ازدواج کرد. اما فاصله سنی ۲۱ ساله روی این دو مرغ عشق تأثیری نداشت. آنها حتی با هم مرکز مشاوره راه‌اندازی کردند تا نشان دهند که عشق حد و مرزی نمی‌شناسد.

 

دیوید سیمن و فرانکی پولتنی

ازدواج اسطوره های فوتبالدیوید سیمن و همسرش

فوتبالیست معروف دیوید ۵۹ ساله و فرانکی ۴۹ ساله در ابتدا رابطه سردی داشتند. آنها با هم در سال ۲۰۰۸ در برنامه تلویزیونی «رقص روی یخ» آشنا شدند. طبق گزارش‌ها، آنها در تور زنده برنامه عاشق شدند و در سال ۲۰۱۵ ازدواج کردند.

خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس