جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

همه حواشی جدایی جنجالی شکیرا و پیکه از حمله به دختران تا انتقام از مادرشوهر

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 19 ژانویه 2023 اشتراک:
شکیرا تازه ترین ها از دنیای ورزش
به تازگی آهنگ جنجالی شکیرا خواننده کلمبیایی منتشر شده و او خود را گرگی نامیده که با دندان های تیزش می خواهد از همسر سابقش ستاره بارسلونا انتقام بگیرد و این آهنگ با حواشی زیادی همراه شده است.

ستاره بارسلونا این روزها در صدر اخبار و حواشی جنجالی قرار گرفته و طلاق این دو بعد از جنجال های زیاد با آهنگ جدید خواننده کلمبیایی بیشتر خبرساز شده است. در ادامه جزئیات جدایی شکیرا و پیکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

جدایی شکیرا و پیکه

خواننده کلمبیایی و ستاره فوتبال اسپانیا که زمانی یکی از پر زرق و برق‌ترین زوج‌های جهان بودند، درگیر جدایی فوق‌العاده تلخی شده‌اند. از زمانی که جرارد شکیرا را به خاطر کلارا چیا مارتی ۲۲ ساله رها کرد، انتقام‌گیری شروع شد؛ با یک آهنگ دیس بی‌رحمانه، جنجال‌های وحشیانه و حتی دعوا بر سر یک عروسک جادوگر عجیب و غریب.

شکیرای ۴۵ ساله هفته گذشته آهنگی منتشر کرد که اشاره‌ای هم به سن کلارا چیا داشت: «من به اندازه دو تا ۲۲ می‌ارزم. تو فراری را با رنو تویینگو عوض کردی، تو رولکس را با کاسیو عوض کردی.»

جرارد ۳۵ ساله با رفتن به لیگ پادشاهی خود با یک رنو تویینگوی ۸٬۰۰۰ دلاری و انعقاد قرارداد اسپانسری جدید برای لیگ خود با کاسیو، به این آهنگ انتقادی شکیرا پاسخ داد و افزود که ساعت ارزان‌تر «یک عمر دوام خواهد داشت.»

شکیرا در اقدامی دیگر یک عروسک جادوگر وحشتناک را در بالکن خانه خود، رو به خانه مادرشوهرش در همان خیابان، قرار داد. همسایگان گزارش دادند که او همچنین آهنگ جدیدش را روی تکرار پخش گذاشته تا مادر جرارد بتواند بشنود.

زندگی ستاره سابق بارسلونا

تو من را به خاطر خودشیفتگی‌ ات ترک کردی

این زوج پس از یک رابطه عاشقانه ۱۲ ساله که از صحنه فیلمبرداری آهنگ شکیرا در جام‌جهانی ۲۰۱۰ به نام واکا واکا (این بار برای آفریقا) آغاز شد، از هم جدا شدند.

جدایی شکیرا و پیکهپیکه ستاره بارسا

اولین پسر آن‌ها، میلان ۹ ساله، در سال ۲۰۱۲ به دنیا آمد و باعث شد شکیرا از ایالات متحده به بارسلونا نقل مکان کند. ساشای ۷ ساله دو سال بعد متولد شد. اگرچه شکیرا و جرارد هرگز ازدواج نکردند، اما خواننده کلمبیایی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۴ اصرار داشت که نیمه گمشده خود را پیدا کرده است.

او به مجله گلامور گفت: «ما هرچه لازم باشد را داریم. تفاهم داریم، عشق داریم، بچه داریم. جنبه‌های رابطه ما از قبل مشخص شده‌ و ازدواج آن‌ها را تغییر نخواهد داد. اما اگر قرار باشد ازدواج کنم، قطعا با اوست.»

او بعدا فاش کرد که می‌ترسد ازدواج علاقه پیکه را از بین ببرد: «ازدواج من را می‌ترساند. من نمی‌خواهم او من را به عنوان همسر ببیند. ترجیح می‌دهم من را به عنوان معشوقه‌اش ببیند. مثل یک میوه ممنوعه. می‌خواهم همیشه حواسش جمع باشد.»

در سال ۲۰۲۱ شکیرا با ادعای فرار از مالیات ۱۲میلیون پوندی با مقامات اسپانیایی روبه‌رو شد و این ادعا را «کذب» دانست؛ اگرچه پول را به طور کامل پرداخت کرد. به نظر می‌رسید پیکه هم تمام مدت در کنار او ایستاده و رابطه آن‌ها خوب است.

جدایی شکیرا و پیکهخانواده ستاره سابق بارسلونا

اما شایعاتی مبنی بر اینکه ستاره سابق بارسلونا رابطه نامشروع دارد، در ژوئن ۲۰۲۲ منتشر شد و چند روز بعد، این زوج با بیانیه مشترکی جدایی خود را اعلام و هواداران را شوکه کردند. آن‌ها افزودند: «برای رفاه فرزندانمان که بزرگترین اولویت ما هستند، از شما می‌خواهیم که به حریم خصوصی ما احترام بگذارید. از درک شما متشکریم.»

خیانت و جدایی شکیرا و پیکه

نشریه اسپانیایی ال‌پریودیکو گزارش داد که شکیرا جرارد را از خانه بیرون کرد و آن‌ها برای چند هفته جدا از هم زندگی می‌کردند. سه ماه بعد، وقتی پیکه با عشق جدیدش کلارا در انظار عمومی حاضر شد، شکیرا به‌شدت ناراحت و ویران شد.

او همچنین به دلیل بازدیدهای مکرر جرارد به خانه والدینش به همراه کلارا، که نزدیک خانه شکیرا است و کاملا در معرض دید اوست، دچار آسیب روحی شد.

شکیرا در این مورد ساکت نماند؛ او در ماه سپتامبر در مصاحبه‌ای احساسی با مجله Elle سکوت خود را شکست و گفت که این وضعیت تاریک‌ترین لحظات زندگی‌اش بوده است. او فاش کرد که جرارد او را در حالی تنها گذاشت که پدر ۹۱ ساله‌اش در بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

جراردجرارد پیکه و نامزد جدیدش

او ادامه داد: برای زنانی مانند من که به ارزش‌هایی مانند خانواده اعتقاد دارند و رویای بزرگ «خانواده همیشگی»داشتن را دارند، دیدنِ نابودشدن رویاها و تکه‌تکه شدن زندگی‌ دردناک‌ترین اتفاق است.

شکیرا همچنین مدعی شد که با انتقال به بارسلونا حرفه موسیقی خود را فدا کرده است و افزود: من حرفه‌ام را در اولویت دوم قرار دادم و به اسپانیا آمدم تا از او حمایت کنم، تا او بتواند فوتبال بازی کند و عناوین کسب کند. و این بهای عشق بود.

آهنگ غمگین او به نام Monotonia که در ماه اکتبر منتشر شد، از اتفاقاتی که منجر به جدایی شد پرده برداشت و سوگواری شکیرا را به نوعی منتقل کرد: «تو دیگر مانند سابق نبودی. تو من را به خاطر خودشیفتگی‌ات ترک کردی. فراموش کردی که ما زمانی چطور بودیم.» در ویدئوی این ترانه می‌بینیم که به سینه خواننده شلیک می‌شود، قلب او بیرون می‌آید و لگدمال می‌شود.

جنجال آهنگ خواننده کلمبیایی

در حالی که زندگی آن‌ها از هم می‌پاشید، ادعاهایی مبنی بر این‌که جرارد مدت‌ها قبل از جدایی با عشق جدیدش رابطه داشت، به دشمنی‌های تلخ دامن زد و برخی گزارش‌های تاییدنشده حاکی از آن است که آن‌ها در جام دیویس در سال ۲۰۱۹ رابطه خود را آغاز کردند. این رسوایی به سرفصل‌های ثابت اخبار اسپانیا تبدیل شد و قلب شکیرا بیشتر و بیشتر شکست.

این‌همه باشگاه می‌روی، روی مغزت هم کار کن!

شکیرا در سال نوی میلادی در پیامی خطاب به ۸۰میلیون هوادار اینستاگرامش نوشت که می‌داند وقتی «زخم‌ها هنوز باز هستند» چه احساسی دارد. او افزود: حتی اگر کسی به ما خیانت کرده باشد باید به دیگران اعتماد کنیم. وقتی تحقیر می‌شوید، ارزش خود را بیشتر بشناسید. زیرا تعداد افراد خوب بیشتر از افراد بد است.

اما تک‌تیراندازی‌ ها و افشاگری‌ ها منجر به جنگ لفظی وحشیانه‌ ای شد.

گفته می‌ شد که با انتشار ویدیوهایی از مصاحبه پیکه در Zoom در آگوست ۲۰۲۱ که نشان می‌دهد در غیبت شکیرا معشوقه‌اش کلارا چیا در خانه آن‌ها حضور دارد، شکیرا به شدت ویران شد. این ویدئو مربوط به ده ماه قبل از اعلام جدایی آنهاست.

ترانه خواننده کلمبیایی علیه همسر سابقش

آهنگ دیس جدید این ستاره کلمبیایی، که بیش از ۱۱۰میلیون بار در یوتیوب دیده شد، به جرارد، کلارا و مادرشوهر سابقش طعنه می‌زند. شکیرا که به وضوح به پیکه اشاره می‌کند در جایی از آهنگ می‌گوید: «اینهمه باشگاه می‌روی. اما کمی هم روی مغزت کار کن.» و می‌افزاید: «بدون احساسات بد عزیزم، برایت آرزوی بهترین‌ها را با جانشین فرضی‌ام دارم.»

همه حواشی جدایی جنجالی شکیرا و پیکه از حمله به دختران تا انتقام از مادرشوهرجرارد پیکه

او با اشاره به پرونده کلاهبرداری مالیاتی خود و نزدیکی خانه‌اش با خانه خانوادگی جرارد، می‌خواند: «تو مادرشوهرم را همسایه من کردی، در خانه من را تحت فشار گذاشتی، و من را بدهکار کردی.»

شکیرا همچنین از بازی با کلمات علیه رقیب خود استفاده می‌کند و می‌افزاید: «او نام یک فرد خوب را دارد، واضح است آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست»، و بر کلمه اسپانیایی «واضح است» (claramente) که شبیه به نام کلارا مارتی است، تاکید دارد.

شکیرا در دفاع از آهنگ خود در توییتر، در میان اتهامات زن‌ستیزی علیه کلارا، نوشت: «این برای همه زنانی است که به من آموختند وقتی زندگی به تو لیموهای تلخ پرتاب می‌کند، تنها کاری که می‌توانی انجام دهی این است که لیموناد درست کنی.»

همه جنجال های جدایی شکیرا و پیکه

طرفداران توییت شکیرا را اشاره‌ای به آلبوم «لیموناد» بیانسه در مورد خیانت همسرش «جی-زی» در نظر گرفتند. این خصومت وارد مرحله جدیدی شده و گزارش‌ها می‌گویند که شکیرا جادوگری را بر دسته جارو قرار داده که کاملا رو به خانه پدر و مادر پیکه است. گزارش‌ها می‌گویند که روابط بین شکیرا و مادرشوهرش پس از این‌که مادر جرارد به راحتی از معشوقه جدید پسرش در خانه استقبال کرد، تیره شد.

مارک لیرادو، روزنامه‌نگار، گفت این عروسک با موهای بلند خاکستری و کلاه جادوگری، مادرشوهر شکیرا را ترسانده است. مارک نوشت: هفته‌ها پیش، اطلاعاتی به دست آوردم مبنی بر این‌که مادر جرارد نگران طلسمی بود که با جادوگری سیاه‌پوش علیه او انجام شده.

او همچنین می‌گوید که مادر جرارد از کارکنان خانه شکیرا خواسته که عروسک را از بالکن بردارند و عروسک موقتا برداشته شد اما دوباره به جای قبلی‌اش روی بالکن برگردانده شده است.

آهنگ شکیرا تاریخ‌ساز شده و رکورد سریع‌ ترین بازدید ۱۰۰میلیونی در یوتیوب را برای یک آهنگ اسپانیایی به خود اختصاص داد. هر اتفاقی که بعدا رخ دهد می‌توان مطمئن بود که خانم گرگه برای گاز گرفتن برخواهد گشت.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس