سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

استقبال پرشور از ستاره پرحاشیه آرژانتینی مائورو ایکاردی و خانواده اش در ترکیه

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 08 سپتامبر 2022 اشتراک:
مائورو ایکاردی و همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
مائورو ایکاردی مهاجم جنجالی پاری سن ژرمن راهی باشگاه گالاتاسرای ترکیه شده و در مراسم معارفه اش همسرش وندا نارا و فرزندانش وی را همراهی کرده اند.

ستاره پر حاشیه و آرژانتینی سابق پاری سن ژرمن به همراه همسرش جنجالی و خبرساز خود و فرزندان این زوج مشهور راه ترکیه شدند تا وی تجربه تازه ای در لیگ برتر این کشور کسب کند. در ادامه تصاویری از مائورو ایکاردی و خانواده اش را در پرشین وی مشاهده کنید.

مائورو ایکاردی و خانواده اش

مائورو ایکاردی ستاره جدید آرژانتینی و بازیکن پاری‌سن‌ژرمن راهی ترکیه شد تا پیراهن گالاتاسرای را برتن کند.

باشگاه گالاتاسرای ترکیه که در فصل نقل‌ و انتقالات اخیر در اروپا به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال بود، در نهایت مائورو ایکاردی را جذب کرد.

بازیکن اسبق تیم پاری‌سن‌ژرمن و اینتر پس از توافق با مدیران تیم ترکیه‌ ای وارد استانبول شد و مورد استقبال طرفداران این تیم قرار گفت.

مائورو ایکاردی و خانواده اشمائورو ایکاردی و خانواده اش

مهاجم جنجالی و معروف جانشین مهدی طارمی

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو در تابستان گذشته مشتریان زیادی داشت ولی در نهایت در ترکیب قهرمان پرتغال ماندنی شد. گالاتاسرای و فنرباغچه دو غول فوتبال ترکیه از مشتریان طارمی در تابستان بودند اما از شکار ستاره ایرانی ناکام ماندند.

سایت «فاناتیک» ترکیه خبر داد باشگاه گالاتاسرای با مائورو ایکاردی مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به توافق رسیدند و این ستاره آرژانتینی به زودی راهی استانبول می‌شود. ایکاردی بعد از چندین سال بازی برای اینتر و درگیری با مدیریت باشگاه در سال ۲۰۲۰ راهی پاریس شد و در این تیم ماندگار شد.

اما با آمدن مسی به پاری‌سن‌ژرمن ایکاردی به یک نیمکت نشین تبدیل شد به همین خاطر به دنبال جدایی از این تیم فرانسوی است.

مائورو ایکاردی و خانواده اش در ترکیه

به نظر می‌رسد که دیگر زمان خروج مائورو ایکاردی از پاریس سن ژرمن فرا رسیده است. مهاجم آرژانتینی که روزگار نامطلوبی را در فرانسه سپری کرد، بیش از هر زمان دیگری به ترک این تیم و حضور در فوتبال ترکیه نزدیک شده و اکنون همه چیز مهیای انعقاد قرارداد رسمی این بازیکن و گالاتاسرای است.

مائورو ایکاردی و خانواده اشمائورو ایکاردی با همسر و فرزندانش

پنجره تابستانی در ترکیه روز ۸ سپتامبر بسته می‌شود و خبرنگاران معروف بازار نقل و انتقالات از جمله فابریزیو رومانو اعلام کرده‌اند که ایکاردی با عقد قراردادی قرضی راهی ترکیه می‌شود.

پس از جدایی کاپیتان سابق نراتزوری از اینتر، او در ابتدا فرم خوبی را از خود در پاریس نشان داد اما رفته رفته این بازیکن در سراشیبی نزول قرار گرفت و اکنون این بازیکن چمدان‌هایش را برای سفر به ترکیه بسته است.

در قرارداد قرضی ایکاردی بندی وجود دارد که گالاتاسرای می‌تواند در صورت رضایت از عملکرد ستاره آرژانتینی، او را به صورت دائم به خدمت بگیرد.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس