پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

حواشی عجیب و غریب زندگی شخصی پیکه از رابطه جدید تا والدین ناراضی!

تاریخ نشر :چهارشنبه 07 سپتامبر 2022 اشتراک:
جرارد پیکه تازه ترین ها از دنیای ورزش
گفته می شود زندگی شخصی این روزهای جرارد پیکه با حواشی بسیاری همراه شده و برخی منابع از بارداری نامزد جدید وی و مخالفت خانواده کلارا با دیده شدن در کنار این زوج خبر می دهند.

گفته می شود والدین نامزد جدید ستاره اسپانیایی بارسلونا دوست ندارند در مرکز توجه قرار گیرند و می خواهند آرامش آن ها حفظ شود. در ادامه جزئیات بیشتر درباره زندگی جرارد پیکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

زندگی جرارد پیکه

نام جرارد پیکه از زمان جدایی از شکیرا در ماه ژوئن، هنوز از تیتر اخبار خارج نشده است. ابتدا به دلیل پایان رابطه ۱۲ ساله از ستاره کلمبیایی، و اکنون به دلیل موقعیتش در بارسلونا و همچنین این واقعیت که نامزد جدیدش «کلارا چیا مارتی» بسیار جوانتر از خودش است.

پیکه ۳۵ ساله پس از جدایی از شکیرا با دختری ۲۳ ساله در رابطه است. برای همه خیلی تعجب‌ آور بود که پیکه با وجود جدایی پر سر و صدایش از شکیرا با چه سرعتی وارد رابطه جدیدش شده و آن را به همه اعلام کرده است.

حالا برخی از رسانه‌ ها گزارش داده‌ اند که والدین چیا از اخبار پیرامون رابطه پیکه با دخترشان خوشنود نیستند و تصمیم گرفته‌اند خود را معرفی نکنند و از همه می‌خواهند تا به حریم خصوصی آنها احترام بگذارند. آنها از اینکه این رابطه دائماً خبرساز می‌ شود و ممکن است آرامش خانواده را مختل کند ناراحت هستند.

مادر چیا کارمند اداری است و پدرش صاحب یک شرکت حقوقی است و از طرفداران پیکه است و باور دارد که او رئیس بعدی بارسلونا خواهد شد. زندگی جرارد پیکه بعد از جدایی از شکیرا تغییر کرده است.

زندگی جرارد پیکهجرارد پیکه

دیدار شکیرا با همسر سابقش

بر اساس اطلاعات به دست آمده، دو طرف قبلاً دو بار در ماه آگوست با هم ملاقات کرده اند و برای سومین جلسه برنامه ریزی کرده اند و شکیرا تهدید کرده است که آخرین جلسه قبل از شروع درگیری در دادگاه خواهد بود.

شکیرا می‌داند که قبول این موضوع برای پیکه بسیار سخت و پیچیده است که در همین سال فرزندانشان میلان و ساشا به ایالات متحده مهاجرت کنند، اما این فوتبالیست اسپانیایی بسیار خشمگین است.

احتمالا او حدس زده است که اگر آنها به دادگاه بروند، شکیرا به جمع آوری لیستی از تمام خیانت های پیکه در طول ۱۲ سالی است که با هم بودند ادامه می دهد. پیکه نیز از قبل با چندین روزنامه نگار هماهنگ کرده است تا همه چیزهایی را که در مورد خیانت های او آشکار می شود به اطلاع او برسانند.

زندگی جرارد پیکه و نامزد جدیدش

نشریه مارکا در گزارشی از جدی شدن ارتباط جرارد پیکه و کارمندش کلارا چیا مارتی خبر داد و مدعی شد ممکن است این دو نفر به زودی ازدواج کنند. در این بین شایعاتی در خصوص اینکه آن‌ها در انتظار یک فرزند هستند هم وجود دارد که البته همین شایعات شدیدا شکیرا را ناراحت کرده است.

زندگی جرارد پیکهجرارد پیکه و شکیرا

پیکه و کلارا اخیرا در چند مکان عمومی باهم دیده شده‌اند و همین موضوع در کنار اتفاقاتی چون شایعه حاملگی کلارا، خبرهای مربوط به ازدواج آن‌ها را تقویت می‌کند.

تصاویر منتشر شده از کلارا کنار پیکه در مراسم عروسی دوست مدافع بارسلونا باعث شده خیلی‌ها به این نتیجه برسند که او باردار است و در تصاویر دیگری این‌طور به نظر می‌رسد که حلقه‌ای در دست چپ اوست.

خبر ورزشی , روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس