شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

مدل موی عجیب مهدی قایدی به سبک نیمار در شب تولدش!

تاریخ نشر :سه‌شنبه 05 دسامبر 2023 اشتراک:
مهدی قایدی تازه ترین ها از دنیای ورزش
مهدی قایدی مهاجم ایرانی تیم اتحاد کلبا که علاقه ای خاص به نیمار برزیلی دارد تصویری از جشن تولدش که به تازگی برگزار شده را با استایل عجیبش منتشر کرده او موهای خود را نقره ای کرده است.

ستاره ایرانی باشگاه اتحاد کلباء تصویری از جشن تولد ۲۵ سالگی اش را همراه با استایل عجیبش در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه عکس های از تیپ عجیب و مدل موی مهدی قایدی را در پرشین وی مشاهده کنید.

مدل موی مهدی قایدی

مهدی قایدی، ستاره ایرانی تیم اتحاد کلباء با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از مدل موی جدید خود رونمایی کرد.

قایدی که امسال ۲۵ سالگی خود را جشن گرفته، این فصل در اتحاد کلباء امارات عملکرد درخشانی داشته و در ۱۳ بازی موفق به زدن ۷ گل شده است.

گفتنی است مهاجم ایرانی اتحاد کلباء به همراه تیمش در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای ادنوک درخشید. در دیداری که شاهد به ثمر رسیدن ششمین گل او در این فصل بودیم تا این بازیکن در رده سوم برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار بگیرد.

مدل موی مهدی قایدیمدل موی مهدی قایدی در تولدش

گلزنی مهاجم ایرانی اتحاد کلباء

عملکرد قایدی نشان داد که جذب او، قرارداد موفقی برای ببرها بوده است که این بازیکن را به صورت قرضی از شباب الاهلی به خدمت گرفته‌اند.

مهدی قایدی با به ثمر رساندن ۲ گل سریع و درخشش با اتحاد کلباء، تفاوت بزرگی ایجاد کرد که اعداد و ارقام ممتاز او نیز این موضوع را تایید می‌کند، او در ۹ بازی در ۷۶۴ دقیقه بازی کرد و ۶ گل به ثمر رساند و در عین حال سطح ممتازی داشت که به جمع آوری امتیازهای تیمش کمک کرد.

در بازی برابر الامارات، این  مهاجم جوان، رمز پیروزی در مسابقه‌ای سخت بود و با سطح متمایزی که از خود ارائه کرد، بهترین بازیکن زمین بود. او با زدن دو گل و گرفتن دو ضربه پنالتی که هر دوی آن‌ها به گل تبدیل شدند، امتیاز برد را به ببرها داد.

مدل موی مهدی قایدیمهدی قایدی

رونمایی از مدل موی مهدی قایدی

گفتنی است یکی از حواشی دیدار استقلال مقابل صنعت نفت که اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شده مدل موی عجیب مهاجم ریز نقش آبی ها در این بازی بود. پسر ریز نقش بوشهری با طرحی از قلب روی سر خود در این بازی به میدان رفت.

لازیم به ذکر است که ستاره سابق استقلال برای ۲۵ سالگی خود موهایش را نقره‌ ای کرد. همچنین کفش های آبی او در این عکس هم جلب توجه کرده است.

خبرانلاین , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس