شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصویر جالب از مدل شدن امیر عابدزاده دروازه‌ بان معروف ایرانی

تاریخ نشر :شنبه 05 آگوست 2023 اشتراک:
امیر عابدزاده تازه ترین ها از دنیای ورزش
امیر عابدزاده که شایعات زیادی درباره پیوستن وی به استقلال و پرسپولیس مطرح بود این روزها از طرف دو باشگاه اسپانیایی پیشنهاد دارد و این گلر جوان نیز به صنعت مدلینگ پیوسته و تصویری زیبا از مدل شدن خود منتشر کرده است.

گفته می شود که تیم‌ های پونفرادینا و رئال مورسیا به دنبال جذب ستاره ایرانی هستند که مقصد بعدی او اسپانیا باشد و این گلر جوان به تازگی مدل شده است. در ادامه عکس های مدلینگ امیر عابدزاده را در پرشین وی مشاهده کنید.

مدلینگ امیر عابدزاده

با منتشر شدن تصویر جالبی از سوی امیر عابدزاده در فضای مجازی به نظر می‌رسد این ستاره فوتبال هم به چهره‌های مشهور صنعت مدلینگ پیوسته است.

با گذشته ماه ها از خبر جدایی امیر عابدزاده با باشگاه سابق اش، این دروازه بان ۳۰ ساله هنوز مقصد نهایی برای فصل آینده فوتبالی اش را اعلام نکرده است.

هر چند در هفته های اخیر شایعات متناقضی پیرامون او و تیم تازه اش در ایران در رسانه های داخلی منتشر شد.

اما پس از چند روز اغلب نزدیکان عابدزاده کوچک انتقال او را به تیم استقلال تهران تکذیب کرده و این پرونده را مختومه دانستند.

البته این در حالی است که در روزهای گذشته برخی از رسانه های اسپانیایی خبری عجیب را اعلام کرده اند.

مدلینگ امیر عابدزادهمدلینگ امیر عابدزاده

درآمد میلیاردی گلر ایرانی برای باشگاه اسپانیایی

برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در زمستان با وجود تعطیلی لیگ‌های اروپایی در سطح اول، تعطیلی لالیگا ۲ را به دنبال نداشت و مسابقات سطح دوم فوتبال اسپانیا بی‌وقفه برگزار شد.

پونفرادینا به عنوان باشگاهی که امیر عابدزاده را به عنوان گلر شماره یک در ترکیب خود داشت، از این موضوع تا حدودی متضرر شد و در همین دوره که گلر گرجستانی به جای امیر درون دروازه تیمش قرار گرفته بود، سرمربی این باشگاه هم تغییر کرد.

با این حال، حضور عابدزاده در این تورنمنت، درآمد مالی مناسبی برای باشگاه اسپانیایی در پی داشت و پونفرادینا، ۱۱۰ هزار یورو بابت حضور امیر در جام جهانی قطر از فیفا دریافت کرد.

مدلینگ امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی

امیر عابدزاده در این عکس که از خود منتشر کرده است با استایلی به سبک مدل های خارجی اعلام کرده که او هم به جرگه چهره های مشهور حوزه مد و فشن پیوسته است.

طبق اعلام صفحه خبری ORM Deportes که به انتشار اخبار مربوط به باشگاه رئال مورسیا می پردازد، این تیم خواستار جذب امیر عابدزاده شده و حتی پاسخ مثبت اولیه را از سنگربان ایرانی دریافت کرده است.

امیر عابدزادهامیر عابدزاده

این تیم فصل قبل در رده ششم جدول رده بندی دسته سوم قرار گرفت و تنها یک گام تا ایستادن در رده پنجم و حضور در مسابقات پلی آف صعود به لالیگا ۲ فاصله داشت.

از سوی دیگر، یک صفحه خبری توئیتری نیز مدعی شده که پونفرادینا، آخرین تیم عابدزاده، باب مذاکرات را با این دروازه بان باز کرده و خواستار تمدید قرارداد این دروازه بان شده است.

پونفرادینا فصل قبل با سقوط از لالیگا ۲، راهی مسابقات پریمرا دیویژن شد. باید دید در نهایت عابدزاده چه تصمیمی درخصوص آینده اش می‌گیرد و راهی کدام یک از این تیم ها خواهد شد.

خبرانلاین , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس