جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصاویر دیدنی و پربازدید محمد صلاح و خانواده اش به مناسبت سال نو

تاریخ نشر :دوشنبه 26 دسامبر 2022 اشتراک:
محمد صلاح تازه ترین ها از دنیای ورزش
ستاره لیورپول محمد صلاح به رسم هر ساله خود در کنار همسرش مگی و دخترانش مکه و کایان در کنار درخشت کریسمس خانه اش عکس یادگاری گرفته اند که این تصاویر در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است.

ستاره تیم لیورپول تصاویری به یادگار در کنار همسر و دخترزانش به مناسبت سال نو میلادی در خانه اش به رسم هر سال منتشر کرده است. در ادامه تصاویری از محمد صلاح و خانواده اش را در پرشین وی مشاهده کنید.

محمد صلاح و خانواده اش

امروز ۲۵ دسامبر (۴ دی) و تولد حضرت مسیح است. ستاره‌ های فوتبال دنیا مثل سایر مردم تابع دین مسیحیت در جهان پای درخت کریسمس عکس‌ های یادگاری گرفتند.

یکی از این افراد محمد صلاح ستاره مصری لیورپول بود که با وجود مسلمان بودن، هر سال به همراه خانواده‌اش درخت کریسمس می‌ گذارد و عکسی به یادگار می‌ گیرد.

همسر محمد صلاح بواسطه حجاب اش همواره در مرکز توجه عکاسان و هواداران همسرش و البته دنبال‌کنندگان مد قرار دارد.

مگی صادق که همسر محمد صلاح است، در سال ۲۰۱۳ با مهاجم مصری ازدواج کرده است. در آن زمان وی در تیم بازل سوئیس توپ می زد و اصلا آن شهرت و محبوبیتی که در حال حاضر دارد را نداشت.

محمد صلاح و خانواده اشمحمد صلاح و خانواده اش در کنار درخت کریسمس

رکورد جالب ستاره لیورپول

مرد مصری از خجالت تمام بزرگان فوتبال انگلیس در آمده و دامنه دردسر سازی‌هایش همه جای لیگ برتر را در نوردیده است.

اگر چه لیورپول بازنده میدان جام اتحادیه در برابر سیتی بود اما این میدان یک برنده دیگر هم داشت و آن هم محمد صلاحی بود که موفق شد دهمین گلش در مقابل منچسترسیتیِ پپ گواردیولا را به ثمر برساند.

محمد صلاح و خانواده اش

مهاجم مصری لیورپول به تازگی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی تصویری را منتشر کرده است که در آن می بینیم در کنار همسرش و فرزندان خود در کنار درخت کریسمس نشسته است.

محمد صلاح و خانواده اشمحمد صلاح در کنار همسر و دخترانش

شب کریسمس فرا رسید و بازیکنان مختلف در فوتبال اروپا این شب را در کنار خانواده خود در کنار درخت کریسمس جشن گرفتند.

یکی از بازیکنانی که در این شب در کنار همسر و فرزندان خود بود، محمد صلاح بود. همسر محمد صلاح مگی نام دارد و آن ها دو فرزند با نام های مکه و کایان دارند که هر دو در این تصویر در کنار پدر و مادر خود نشسته اند.

محمد صلاح با انتشار این تصویر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:” کریسمس مبارک”

مکه دختر بزرگ محمد صلاح است که در سال ۲۰۱۴ به دنیا آمد و در حال حاضر ۸ سال دارد اما کایان فرزند کوچک تر مهاجم مصری لیورپول است که در سال ۲۰۲۰ میلادی متولد شد و در حال حاضر ۲ سال دارد.

خبر ورزشی , فوتیالی , اینستاگرام

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس