جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصویری غم‌ انگیز از آخرین لحظات زندگی پله در آغوش دخترش کلی

تاریخ نشر :یکشنبه 25 دسامبر 2022 اشتراک:
پله برزیلی تازه ترین ها از دنیای ورزش
کلی دختر اسطوره فوتبال برزیل پله که روزهای تلخی را در بیمارستان سپری می کند تصویری تلخ در صحفه شخصی اش در حالی که پدر قهرمانش را در آغوش گرفته منتشر کرده و شاید این اخرین لحظات این اسطوره باشد.

مرد محبوب فوتبال برزیل و اسطوره دنیا در شهر سائوپائولو بستزری می باشد و به تازگی تصویری غم انگیز از وی که دخترش وی را در آغوش گرفته منتشر شده است. در ادامه عکس های از پله در بیمارستان را در پرشین وی مشاهده کنید.

پله در بیمارستان

اسطوره برزیلی دنیای فوتبال، از روز ۲۹ نوامبر در بیمارستان آلبرت انیشتین شهر سائوپائولو بستری است. رسانه‌های برزیلی امروز خبر دادند خانواده پله برای اینکه سلطان فوتبال در زمان کریسمس تنها نباشد به سائوپائولو آمده‌ اند. اما اقدامات مقامات برزیلی برای برپایی یک مراسم بزرگ نشان می‌دهد که باید به زودی منتظر یک خبر ناگوار درخصوص این بازیکن بزرگ تاریخ باشیم.

کلی، دختر پله، روز جمعه عکسی در اینستاگرام منتشر کرد که او را در آغوش پدرش در اتاق این بیمارستان نشان می‌ داد. این عکس احتمالا آخرین تصویر از این فوتبالیست افسانه‌ ای باشد.

پله در بیمارستانپله برزیلی

تصویر غم انگیز پله در بیمارستان

در جدیدترین گزارش کلینیکی بیمارستان شرایط پله خوب تفسیر نشده است. در این گزارش چنین آمده: »ادسون آرانتس دوناسیمنتو علائمی از گسترش سرطان نشان می‌دهد و به دلیل از کار افتادگی عملکرد قلب و کلیه نیاز به رسیدگی ویژه دارد».

اخیرا عکسی از پله و دخترش منتشر شده که نشان از حال بد او دارد. در این عکس، کلی در حالی که پدرش را در آغوش گرفته، روی سینه او در تخت بیمارستان سائوپائولو دیده می‌شود. این اولین تصویر از پله بعد از اختلالاتی است که در قلب و کلیه او به وجود آمده است.

پله در بیمارستانعکس پله در بیمارستان

وضعیت اسطوره فوتبال برزیل

این گزارش توسط چند پزشک متخصص بیمارستان از جمله فابیو نسری، متخصص سرطان‌ شناس امضا شده است. تشخیص ابتلای اسطوره فوتبال به سرطان روده بزرگ در سال ۲۰۲۱ اتفاق افتاد و پله از آن زمان تحت مداوا قرار دارد.

حال پله بهبودی خاصی نیافته و برخی منابع از بدتر شدن آن طی ساعات آینده خبر می‌ دهند. اگرچه سخنگوی بیمارستانی که اسطوره فوتبال برزیل در آن بستری شده در گزارش خود اعلام کرده «او زنده است» اما در ورزشگاه سانتوس آماده‌سازی برای مراسم خاکسپاری احتمالی او آغاز شده است.

کلی ناسیمنتو، دختر پله در مورد حال پدرش گفته بود که آنها هنوز در حال تلاش هستند تا قهرمان سه دوره جام جهانی را از شر تومور روده برزگ خلاص کنند.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس