جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ثروت خانواده نامزد بروکلین بکهام ۳ برابر خانواده بکهام است!

تاریخ نشر :دوشنبه 04 آوریل 2022 اشتراک:
نامزد بروکلین بکهام تازه ترین ها از دنیای ورزش
ثروت عظیم پدر سرمایه دار نیکولای ۲۷ ساله نامزد بروکلین بکهام او را وادار به امضای توافق نامه ازدواج در صورت جدایی کرده است.

نیکولا پلتز همسر پسر دیوید بکام یک پدر سرمایه دار دارد که ثروت آن ها سه برابر خانواده اسطوره سابق فوتبال می باشد. در ادامه جزئیات ثروت باورنکردنی نامزد بروکلین بکهام را در پرشین وی مشاهده کنید.

نامزد بروکلین بکهام

بروکلین بکهام و نامزدش نیکولا پلتز که مراسم عروسی آن ها به زودی برگزار خواهد شد، توافقنامه ی نحوه ی تقسیم اموال شان در صورت جدایی از یکدیگر را امضا کرده اند.

ثروت ۳۸۰ میلیون پوندی پدر و مادر بروکلین ۲۳ ساله، دیوید و ویکتوریا بکهام در برابر ثروت عظیم پدر سرمایه دار نیکولای ۲۷ ساله، نلسون پلتز که ۱/۳ میلیارد پوند ت خمین زده می شود، اندک می نماید.

خبر امضای توافقنامه ی پیش از ازدواج بروکلین و نیکولا در حالی منتشر شده که کارها برای برپایی عروسی و مهمانی ۳ میلیون پوندی آن ها که شنبه ی هفته ی آینده در عمارت خانواده ی پلتز در پام بیچ ِ فلوریدا برگزار می شود، سرعت گرفته است.

دیوید و ویکتوریا به همراه اعضای خانواده ی خود، دخترشان هارپر و خواهر زاده ی ویکتوریا، لیبی آدامز به میامی رفته اند.

با وجود سابقه و دانش مادر نامزدش، ویکتوریا در زمینه ی مد و فشن، نامزد بروکلین بکهام ، لزلی فرمار، استایلیستی که با چهره های تراز اول هالیوود همچون شارلیز ترون و دمی مور همکاری داشته، را به کار گرفته تا به او در انتخاب لباس عروسی اش کمک کند.

نیکولا و لزلی به همراه یکدیگر راهی خانه ی مد ولنتینو در رم شدند و نیکولا تأیید کرده که لباس عروسی اش توسط طراح این برند، پیر پائولو پیکولو، طراحی شده است.

خانواده ثروتمند نیکولا پلتز

منبعی به رسانه ها گفته: «نیکولا به لزلی اعتماد کامل دارد و با اینکه لباس عروسی اش کار برند ولنتینو است، اما برای ست کردن اکسسوری ها با لباسش و نحوه ی آرایش موها و چهره اش از لزلی کمک می گیرد.»

نامزد بروکلین بکهامدیوید بکام و همسرش

پیش بینی می شود در مراسم عروسی آن ها سلبریتی های انگلیسی همچون گوردون رمزی آشپز مشهور، اوا لونگوریا و فیل نویل فوتبالیست سابق حضور داشته باشند.حضور ملانی بی، هم‌گروهی ویکتوریا در گروه موسیقی اسپایس گرلز هم در این مراسم تأیید شده است.

پدرخوانده ی بروکلین، سر التون جان به دلیل همزمانی تور کنسرت هایش غایب خواهد بود اما پدرخوانده ی دیگرش، دیو گاردنر، مدیر فوتبال و دوست صمیمی دیوید بکهام، حضور خواهد داشت.

اخباری هم مبنی بر حضور تام بردی، ستاره ی فوتبال آمریکایی به همراه همسر سوپر مدلش، ژیزلی بینچنی در این مراسم عروسی منتشر شده است. اما شایعات درباره ی حضور پرنس هری و مگان مارکل صحت ندارد.

برادران کوچک تر بروکلین، رومئو و کروز ساقدوش داماد و خواهرشان هارپر، ساقدوش عروس خواهد بود.

دیوید بکهام نقش رسمی ای در مراسم عروسی آن ها ندارد اما به گفته ی دوستان خانواده ی بکهام او را موظف کرده اند که از خوب بودن ظاهر همه ی مردان خانواده ی بکهام مطمئن شود. دیوید دو هفته قبل به دیدن پدر خود تد بکهام و پدر همسرش ویکوریا، تونی آدامز رفته بود تا آن ها را در خرید کت و شلوار عروسی همراهی کند.

برگزاری مراسم عروسی نامزد بروکلین بکهام

بروکلین و نیکولا اعلام کرده اند مراسم عروسی آن ها طبق رسومات دین یهود برگزار خواهد شد چون پدربزرگ بروکلین و پدر نیکولا یهودی هستند.

نامزد بروکلین بکهامبروکلین بکهام و نامزدش

به گفته ی رسانه ها «نیکولا در یک خانواده ی یهودی بزرگ شده و گرچه مادرش، کلودیا یهودی نیست اما پدرش، نلسون یک یهودی بسیار مذهبی است. آن ها فرزندان خود را طوری بزرگ کرده اند که حافظ ارزش های سنتی دین یهود باشند.»

مراسم عروسی این زوج در خانه ی ساحلی ۷۶ میلیون پوندی خانواده ی پلتز برگزار می شود که ۴،۰۸۸ متر مربع مساحت دارد. پدر و مادر نیکولا یک عمارت ۲۷ خوابه هم در نزدیکی نیویورک دارند.

بروکلین بکهام و نیکولا پلتز در سال ۲۰۱۷ با یکدیگر آشنا شدند و رابطه عاشقانه ی خود را ۲ سال بعد آغاز کردند. آن ها در ژوئیه سال ۲۰۲۰ نامزدی خود را اعلام کردند.

بروکلین در پستی اینستاگرامی در اینباره نوشت: «دو هفته قبل از نیمه ی گمشده ام خواستگاری کردم و او پذیرفت. من خوشبخت ترین مرد دنیا هستم.»

نیکولا هم نوشت: «بی صبرانه منتظرم تا بقیه ی عمرم را در کنار تو سپری کنم. عشق تو ارزشمندترین هدیه ای است که گرفته ام.»

روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس