جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصویری جالب از شغل جدید بروکلین پسر دیوید بکام

تاریخ نشر :یکشنبه 13 فوریه 2022 اشتراک:
پسر دیوید بکام تازه ترین ها از دنیای ورزش
بروکلین فرزند ارشد دیوید و ویکتوریا بکام به تازگی مجری یک برنامه آشپزی شده و ظاهر این شغل جدید وی می باشد.

فرزند ارشد اسطوره فوتبال به تازگی شغلی جدید برای خود انتخاب کرده و آشپز یک برنامه تلویزیونی شده است. در ادامه عکس های از آشپری کردن پسر دیوید بکام را در پرشین وی مشاهده کنید.

پسر دیوید بکام

بروکلین بکام مدل و عکاس ۲۲ ساله به جای این که همچون پدرش به سراغ فوتبال برود تصمیم گرفته تا به سراغ آشپزی برود.

برنامه «آشپزی با بروکلین» در حال حاضر از طریق فیسبوک مسنجر پخش می‌ شود که پسر بزرگ بکام در تلاش است تا مهارت‌هایش را به عنوان یک آشپز نشان بدهد.

«نیویورک پست» گزارش داده که تیمی ۶۲ نفره به بروکلین کمک می‌ کنند تا  برنامه خود را بسازد و به بینندگانش نشان بدهد که چطور می‌توان یک ساندویچ درست کرد. ۹ تهیه کننده، ۵ فیلمبردار و یک مشاور آشپزی در میان افرادی هستند که به ساخت برنامه پسر بکام کمک می‌ کنند.

پسر دیوید بکامآشپزی کردن بروکلین

شغل جدید پسر دیوید بکام

این مدل که در لندن متولد شده غذاهای مختلفی نظیر استیک، ساندویچ تورتیلا و شیرینی برای بینندگانش درست می‌ کند. هر چند که برنامه بکام یک برنامه کوچک و ۸ دقیقه ایست اما به نظر می‌ رسد که به اندازه ساخت یک سریال بزرگ تلویزیونی به کارمند و هزینه نیاز دارد.

پسر بزرگ بکام راهی کاملاً متفاوت را نسبت به او در پیش گرفته و فعلاً امید دیوید در این عرصه به پسر دیگرش رومئو است که در تیم رزروهای اینتر میامی توپ می‌ زند و می خواهد مثل پدرش فوتبالیست شود.

پسر دیوید بکامشغل جدید پسر دیوید بکام

ستاره سابق فوتبال تیم ملی انگلیس

دیوید بکام ۴۵ ساله از بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای توپ گرد و فوتبال بود که امروز در لیگ فوتبال آمریکا MLS تیم‌داری می‌کند و ویکتوریا بکام ۴۶ ساله هم در دنیای مد و طراحی فعال است.

او پیش‌تر عضو گروه موسیقی اسپایس گرلز بود که از آن به عنوان موفق‌ترین گروه موسیقی زنانه تاریخ یاد می‌شود. آن دو از ۱۹۹۹ ازدواج کرده‌اند و پدربزرگ و مادربزرگ بروکلین هم ۷۰ سال است زندگی مشترک دارند.

خبر ورزشی , همشهری انلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس