سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ترس پیرامریک اوبامیانگ و همسرش بعد از دزدی وحشتناک از خانه‌ اش

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 01 سپتامبر 2022 اشتراک:
پیرامریک اوبامیانگ و همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
پیرامریک اوبامیانگ و همسرش آلیشا بیهاگ با فرزندانشان کورتیس ۱۱ ساله و پیِر ۶ ساله در خانه خود زمان حضور سارقان مورد حمله وحشیانه قرار گرفته اند.

ستاره تیم بارسلونا مهاجم گابونی در خانه اش همراه با خانواده اش مورد حمله خشن سارقان مسلح قرار گرفته و اعلام کرده که دیگر احساس امنیت نمی کند. در ادامه عکس های از پیرامریک اوبامیانگ و همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

پیرامریک اوبامیانگ و همسرش

پیرامریک اوبامیانگ در خانه‌ اش مورد حمله سارقان قرار گرفت و وقتی سعی می‌کرد از همسر و دو فرزندش محافظت کند با میله آهنی به چانه‌اش کوبیدند و اکنون در رسانه‌های اجتماعی گفته که دیگر در خانه احساس امنیت نمی‌کنند.

اوبامیانگ در اینستاگرام نوشت: «سلام رفقا، برای تمام پیام‌هایتان ممنونم. یکشنبه شب چند سارق وارد خانه ما شدند و خانواده و بچه‌های من را ترساندند و تهدید کردند، فقط برای اینکه چند چیز از خانه بدزدند.

آنها فک من را مجروح کردند اما به زودی بهبود پیدا می‌کنم و خدا رو شکر کس دیگری آسیب فیزیکی ندید. درک و توصیف این احساس که ما دیگر در خانه خود امنیت نداریم دشوار است، اما به عنوان یک خانواده با این موضوع مقابله خواهیم کرد و قوی‌تر از همیشه خواهیم ایستاد. از تمام حمایت‌ها متشکرم. واقعاً برایمان ارزش بالایی دارد.»

پیرامریک اوبامیانگ و همسرشپیرامریک اوبامیانگ و همسرش

سرقت از حانه ستاره فوتبال

چهار دزد از باغ پشتی خانه وارد شدند و طبق گزارش‌ها دست اوبامیانگ «آلیشا بیهاگ» را در مقابل چشمان دو فرزندشان «کورتیس» ۱۱ ساله و «پیِر» ۶ ساله بستند.

آلیشای ۳۶ ساله همچنین ادعا می‌کند که سارقین به سر او ضربه زدند. طبق گزارش پلیس، آنها آلیشا را مجبور کردند که در گاوصندوق پر از اشیای گران‌قیمت از جمله جواهرات را باز کند و بعد با آئودی سفیدرنگ A۳ فرار کردند. همچنین احتمال دارد فک اوبامیانگ شکسته باشد و نیاز به جراحی داشته باشد.

در هر صورت او به چند هفته زمان نیاز دارد تا از نظر فیزیکی و ذهنی بهبود پیدا کند. و این موضوع انتقال او به چلسی را با تردید مواجه کرده است. آبی‌ها در حال مذاکره با بارسلونا برای تضمین انتقال یک ساله برای کاپیتان سابق آرسنال بودند که هدف منچستریونایتد نیز هست؛ اگرچه خودش قرارداد دو ساله می‌ خواهد.

ترس پیرامریک اوبامیانگ و همسرش بعد از دزدی وحشتناک از خانه‌ اشپیرامریک اوبامیانگ و خانواده اش

با این حال، مشکل اصلی هنوز می‌تواند تامین هزینه نقل و انتقالات باشد و بارسایی که با کمبود نقدینگی روبه‌روست حداکثر پول را برای این بازیکن طلب می‌کند. توماس توخل که با اوبامیانگ در بوروسیا دورتموند کار می‌کرد، به دنبال جذب یک مهاجم جدید است و گفته می‌شود که مذاکرات ادامه دارد.

پیرامریک اوبامیانگ و همسرش با فرزندانش

ستاره ۳۱ ساله آرسنال جشن تولدی با تم و طرح هری پاتر برای تولد فرزندانش پیر چهار ساله و کورتیس ۹ ساله برگزار کرد.اوبامیانگ پس از درخشش در ترکیب آرسنال مقابل چلسی که نقشی کلیدی در قهرمانی در جام حذفی ایفا کرد، روزهای خوبش را با جشن گرفتن در کنار فرزندانش با یک تولد جالب تکمیل کرد.

کل خانواده لباس جادوگری به سبک شخصیت معروف هری پاتر به تن کردند. از سویی تصویری از هری پاتر هم در این عکس دیده می شود که روی آن نوشته شده است:” پیر و کورتیس، چهار و ۹ ساله شدند.”

خبر ورزشی , فوتبالی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس