جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پیام خاص الناز رکابی دختر سنگنورد ایران در اینستاگرام به هوادارانش

تاریخ نشر :یکشنبه 23 اکتبر 2022 اشتراک:
الناز رکابی تازه ترین ها از دنیای ورزش
الناز رکابی دختر جنجالی سنگنوردی با انتشار پیامی خاص در صحفه شخصی اش بعد از حواشی اخیر از حمایت مردم تشکر و قدردانی کرده است.

بانوی سنگنورد کشورمان با انتشار پیامی در صحفه شخصی اش از کسانی که به فرودگاه و استقبال او رفته بودند تشکر کرده است. در ادامه جزئیات پست اینستاگرام الناز رکابی را در پرشین وی مشاهده کنید.

پست اینستاگرام الناز رکابی

حضور الناز رکابی بانوی سنگنورد ایران در مسابقات سنگنوردی آسیا با حاشیه‌ های فراوانی همراه بود. نوع پوشش این بانوی ورزشکار در مسابقات جنجال‌های زیادی به پا کرد و سپس ماجرای بازگشت رکابی به ایران و دیدار با وزیر ورزش نیز در هفته اخیر خبرساز شد.

الناز رکابی که پس از بازگشت به ایران در فرودگاه با استقبال زیادی روبه‌رو شد، اکنون با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و از حمایت مردم تشکر و قدردانی کرد.

پست اینستاگرام الناز رکابیپست اینستاگرام الناز رکابی

واکنش برادر سنگنورد زن ایرانی به شایعه مهاجرت

الناز رکابی ملی پوش سنگ نوردی بعد از حواشی بوجود آمده در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی، برخلاف خبرهایی مبنی بر حبس خانگی، در خانه و در کنار خانواده‌اش به سر می‌برد.

داوود رکابی برادر الناز رکابی در این خصوص با اطلاع‌رسانی از وضعیت خواهرش گفت: «الناز حالش خوب است و در کنار خانواده در خانه به سر می‌برد. خبرهایی از این دست که او حال خوبی ندارد که من تکذیب می‌کنم.»

این صحبت‌ها در حالی انجام شده که امروز اخباری مبنی بر حصرخانگی الناز رکابی به دور از اعضای خانواده‌اش در بعضی از رسانه‌ ها منتشر شده بود.

پست اینستاگرام الناز رکابیالناز رکابی

او خبر مهاجرت خواهرش را نیز تکذیب کرد و گفت:« الناز در ایران است، او خاک ایران را دوست دارد و قصدی برای مهاجرت و پناهندگی ندارد.»

داوود رکابی خبر خداحافظی الناز رکابی از ورزش قهرمانی را مجددا تکذیب کرد و افزود: «الناز طبق مصاحبه قبلی‌ اش قصد خداحافظی از دنیای قهرمانی را ندارد و همچنان در میادین آسیایی و جهانی حضور خواهد یافت.»

متن پست اینستاگرام الناز رکابی

الناز رکابی دختر سنگنورد ایران بعد از حواشی اخیر یک پست در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

وی با انتشار شعری از احمد شاملو در اینستاگرامش نوشت: بینهایت سپاسگزارم از حمایت شما مردم ایران، شریف ترین مردم دنیا، ورزشکار و غیر ورزشکار و حامیانم در کشورهای خارجی

هر آنچه امروز دارم تماما حاصل حمایت شما خوبان بوده «و آینده بدون حمایت شما هموار نخواهد بود.»

از تمام کسانی هم که برای استقبالم به فرودگاه آمدند بسیار ممنونم و دوستتان دارم.

با احترام

من، مردم، ایران

خبر ورزشی , اقتصاد نیوز

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس