شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصویر ساعت لاکچری علی دایی با بندی از پوست تمساح

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 16 نوامبر 2023 اشتراک:
علی دایی تازه ترین ها از دنیای ورزش
علی دایی شهریار فوتبال کشورمان که از چهره های سرشناس ورزشی در ایران و جهان می باشد از برندهای خاصی استفاده می کند و کاملا لاکچری بوده و به تازگی ساعت وی که از یکی از برندهای معتبر دنیا می باشد سوژه رسانه ها شده است.

اسطوره فوتبال ایران و جهان زندگی لاکچری دارد و یکی از چهره های مطرح ایرانی است که به برند بودن خیلی اهمیت داده و استفاده می کند. در ادامه تصویری از ساعت علی دایی را در پرشین وی مشاهده کنید.

ساعت علی دایی

علی دایی اسطوره دنیا فوتبال یکی از چهره‌هایی است که همواره از برندهای خاص و لاکچری استفاده می کند.

بی شک اسطوره فوتبال کشورمان یکی از چند چهره محبوب و دوست داشتنی فوتبال ایران است. شهریار فوتبال ایران که سالها عنوان دار آقای گلی فوتبال ملی در جهان بود، چندسالی است از دنیای فوتبال فاصله گرفته و در این مدت وارد دنیای مد و فشن شده است.

دایی در ماه های اخیر از دو محصول جدید خود یعنی عطر و عینک رونمایی کرد.

شهریار فوتبال ایران علاوه بر اینکه خودش وارد صنعت مد و فشن شده، همواره از محصولات تراز اول در پوشاک استفاده کرده است. او همیشه به تیپ و ظاهرش اهمیت داده و یکی از خوشتیپ‌ترین افراد فوتبال ما محسوب می شود.

دایی در تصویر زیر ساعت Royal Oak Offshore از برند Audemars Piguet که در سال ۲۰۱۴ تولید شده در دست دارد که بند چرم آن از تمساح است و قابلیت ۵۰ ساعت ذخیره انرژی دارد. قیمت مارکتش در سایت‌های معتبر جهانی ۲۵ هزار دلار است.

ساعت علی داییساعت علی دایی

بازگشت اسطوره فوتبال به روزهای اوج

اسطوره تیم ملی فوتبال ایران و یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان فوتبال ایرانی در طول تاریخ است که حالا سال‌هاست از فوتبال دور شده و در فضایی غیر از مستطیل سبز کار خود را پس از دوران حرفه‌ای فوتبالی خود ادامه می‌ دهد.

ستاره سابق تیم ملی که در دوران بازیگری با فرمی ایده‌آل و فیزیک خوب و قامتی بلند کابوس هر مدافعی بود، پس از دوران بازی دچار اضافه وزن شده بود اما حالا به نظر می‌رسد لایف استایل جدید او منجر به کاهش وزن مشهودش شده است.

تصویر اخیر منتشر شده از علی دایی کنار امیر سلطانی، مدیر اجرایی سابق استقلال، این کاهش وزن محسوس را نشان می‌دهد.

ساعت علی داییعلی دایی

ساعت علی دایی و بیزینس‌های جدید شهریار

علی دایی اسطوره دنیای فوتبال که تا سالها عنوان آقای گلی جهان را در اختیار داشت، مدتی است وارد صنعت و دنیای مد شده و چند ماه قبل از برند عطر خود رونمایی کرد. وی ساعتی از یکی از برندهای معتبر جهانی استفاده کرده است.

حالا وی در ویدیویی تازه که در اینستاگرامش منتشر کرده از محصول جدید برند خود رونمایی کرد. علی دایی این بار سراغ عینک های آفتابی رفته و چند مدل از آنها را به نمایش گذاشته است.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس