پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ساعت شگفت انگیز پپ گواردیولا در جشن قهرمانی سیتی

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 25 مه 2023 اشتراک:
پپ گواردیولا تازه ترین ها از دنیای ورزش
گفته می شود که ساعت ۷٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی در دستان گواردیولا در جشن قهرمانی سیتی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و این ساعت گرانقیمت از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده و حسابی خبرساز شده است.

سرمربی محبوب سیتی ها در شب جشن قهرمانی تیمش سوژه عکاسان شده و رسانه ها ارزش ساعتی که او در این مراسم استفاده کرده بود را برآورد کرده اند. در ادامه تصاویری از ساعت پپ گواردیولا را در پرشین وی مشاهده کنید.

ساعت پپ گواردیولا

تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیروزی مقابل چلسی جشن قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن گرفت. سیتیزن ها که پیش از انجام بازی و با شکست آرسنال مقابل ناتینگهام فارست، قهرمانی شان قطعی شده بود، شب گذشته و در استادیوم اتحاد جشن قهرمانی خود را برگزار کردند.

در این جشن پپ گواردیولا سرمربی سیتی از ساعت برند A. Lange & Söhne استفاده کرده بود که قیمت جهانی آن ۱۳۵۰۰۰ دلار است. این ساعت گرانقیمت از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده که از یک کرنوگراف و یک تقویم دائمی ترکیب شده است.

ساعت پپ گواردیولاساعت پپ گواردیولا

هشدار سرمربی منچسترسیتی

سیتی در ماه فوریه به نقض قوانین مالی لیگ از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ متهم شد. آنها همچنین از زمان شروع تحقیقات در دسامبر ۲۰۱۸ به عدم همکاری متهم شدند. سیتی تخلفات مالی را رد کرده و می‌گوید بر اساس مجموعه شواهد غیرقابل انکار، بی‌گناهی آنها اثبات می‌شود و منتظر هستند که این موضوع یک بار برای همیشه تمام شود.

محرومیت دو ساله از مسابقات اروپایی به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی یوفا (FFP) توسط دادگاه داوری ورزش (Cas) در سال ۲۰۲۰ لغو شد، اما سیتی به دلیل جلوگیری از تحقیقات به پرداخت ۱۰ میلیون یورو (۸.۶۷ میلیون پوند) محکوم شد.

سیتی هفتمین قهرمانی خود در لیگ برتر را از زمان تصاحب گروه ابوظبی یونایتد در سال ۲۰۰۸ به دست آورده است. آنها متهم به جعل حساب‌های خود و افزایش غیرقانونی قراردادهای حمایتی و تجاری در طول چند سال شده‌اند.

ساعت شگفت انگیز پپ گواردیولا در جشن قهرمانی سیتیخوشحالی پپ گواردیولا

باشگاه به یک کمیسیون مستقل ارجاع داده شده که می‌تواند مجازات‌ هایی از جریمه نقدی و کسر امتیاز تا اخراج از لیگ برتر را اعمال کند. معلوم نیست این روند چقدر طول می‌ کشد.

ساعت پپ گواردیولا سرمربی سیتی

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی همیشه به خاطر تیپ های متفاوتش در کانون توجهات است. او از زمانی که فوتبال بازی می کرد، همواره لباس های خاص و متفاوتی به تن می کرد و همراه با همسرش کریستینا یک بوتیک زنجیره ای فروشگاه لباس هم دارند.

او همیشه لباس های شیکی به تن می کند و از زمانی که هدایت بارسا را در دست داشت تا همین امروز همواره لباسهایش سوژه خبری می شوند. اما حالا رسانه های بیشتری در مورد لباسها و به ویژه زیورآلات گواردیولا مطلب می نویسند

. حالا و در کنفرانس خبری پپ گواردیولا قبل از مصاف تیمش مقابل شاختار دونتسک توجه عکاسان به ساعت پپ که از برند Richard Mille بود جلب شد. پس از آن صحبتهای زیادی درمورد قیمت ساعتش مطرح شد.

خبر ورزشی , فوتبالی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس