جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ماجرای محاکمه برادر کریستیانو رونالدو برای فروش پیراهن های تقلبی

تاریخ نشر :چهارشنبه 24 مه 2023 اشتراک:
کریستیانو رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
برادر کریستیانو رونالدو هوگو دوس سانتوس آویرو گفته می شود که حدود 13 هزار پیراهن تقلبی تیم یوونتوس با نام و شماره برادرش را به همکاری یک شرکت به فروش رسانده و اکنون به زودی به خاطر این پیراهن ها محاکمه می شود.

هوگو برادر کریستیانو رونالدو به نظر می رسد در دردسر بزرگتی افتاده و به زودی به خاطر فروش پیراهن های تقلبی یوونتوس محاکمه می شود. در ادامه تصاویری از خانواده ستاره پرتغالی را در پرشین وی مشاهده کنید.

برادر کریستیانو رونالدو

هوگو دوس سانتوس آویرو به جرم کلاهبرداری در ایتالیا محاکمه خواهد شد. کوریره دلو اسپورت با اعلام خبر فوق دلیل آن را فروش پیراهن‌ های تقلبی یوونتوس توسط برادر فوق ستاره پرتغالی دانست.

رونالدو بین سال‌ های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ در عضویت یوونتوس بود. هوگو محکوم است که با یک شرکت غیرمجاز در زمینه تولید و پخش پیراهن‌ های بیانکونری با نام و شماره برادرش همکاری کرده است.

حدود ۱۳ هزار پیراهن تقلبی تیم یوونتوس با نام و شماره کریستیانو رونالدو توسط این شرکت تولید شده است. هوگو آویرو به خاطر همین همکاری در معرض اتهام و محاکمه است.

این پیراهن‌ها دقیقا مشابه نسخه اصلی هستند، اما بدون مجوز رسمی تولید شده‌اند و این نقض قوانین کپی رایت در کشور ایتالیا است.
دادستان عمومی این پرونده را در سال ۲۰۱۹ به جریان انداخت و دادستان تورین قرار است تحقیقات در این زمینه را پیش ببرد. برادر بزرگ رونالدو قرار است روز ۲۹ تیر ماه از خود در برابر این اتهام دفاع کند.

برادر کریستیانو رونالدوبرادر کریستیانو رونالدو

دردسر یک عضو از خانواده ستاره پرتغالی

هوگو که ۱۰ سال بزرگ‌تر از کریستیانو است، زمانی خودش هم فوتبال بازی می‌کرد، اما در اواخر دهه ۱۹۹۰ بود که درگیر الکل و مواد مخدر شد.
البته خانواده آنها ژن اعتیاد را داشت و ژوزه دینیس آویرو، پدرشان هم الکلی بود.
اما با حمایت کریستیانو بود که هوگو ۴۶ساله، از اعتیاد به الکل و مواد مخدر پاک شد و حالا مدیر موزه CR7 در مادیرا در پرتغال است.

 

این دو نفر حالا با هم صمیمی هستند و رونالدو پدرخوانده پسر هوگو نیز هست. آنها زیاد با هم به سفر می‌روند. در مراسم توپ طلای سال ۲۰۱۷ هم هوگو حاضر بود. او سوار بر هواپیمای شخصی کریستیانو آمده بود.

صمیمیت برادر کریستیانو رونالدو با وی

رابطه صمیمی این دو در فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۴ به نمایش درآمد، زمانی که رئال مادرید با درخشش کریستیانو رونالدو، توانست اتلتیکو مادرید را در ورزشگاه استادیو دا لوز با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. او پس از قهرمانی برادرش را مقابل دوربین‌ ها در آغوش گرفت.

برادر کریستیانو رونالدوکریستیانو رونالدو در کنار مادر و برادرش

کریستیانو در آن هنگام به برادرش گفت که به قولش عمل کرده و با رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان شده است و حالا زمان آن رسیده که هوگو هم به وعده‌ اش عمل کند و الکل و مواد مخدر را کنار بگذارد.

این درخواست سختی از هوگو بود؛ او سال‌ های زیادی را با اعتیاد گذرانده بود. اما هوگو به این قولش وفادار ماند و از آن‌ هنگام، با حمایت کریستیانو، مواد مخدر را کنار گذاشته است. البته همه معتادان می‌ دانند که ترک کردن کار آسانی نیست و این کار کریستیانو را پررنگ می‌سازد.

ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس