پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

سلفی فرهاد مجیدی در کنار دلیل اصلی حضورش در امارات

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 18 آگوست 2022 اشتراک:
فرهاد مجیدی تازه ترین ها از دنیای ورزش
فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی اتحاد کلباء به تازگی تصویری در کنار پسرش امیر بردیا در اینستاگرامش در دبی را منتشر کرده است.

استایل شیک سرمربی سابق استقلالی ها در امارات و در خودرو لاکچری اش سوژه رسانه ها شده و ایشان به همراه خانواده اش در امارات زندگی می کنند. در ادامه سلفی فرهاد مجیدی را در پرشین وی مشاهده کنید.

سلفی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی رکوردشکن و تاریخی با این تیم تصمیم به خداحافظی با آبی‌ها و حضور در فوتبال امارات گرفت. او که این روزها هدایت اتحاد کلبا امارات را بر عهده دارد پس از پایان اردوی تیمش در اتریش دوباره به امارات برگشته و آماده شروع فصل جدید لیگ امارات می‌ شود.

او امروز این دو تصویر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در یکی از آن‌ها فرزند او امیربردیا هم حضور دارد. حضور خانواده فرهاد مجیدی در کشور امارات یکی از دلایل مهم او برای حضور در این کشور است و مجیدی در این کشور می‌تواند به خانواده خود هم نزدیک‌تر باشد.

نکته جالب در خصوص مجیدی این بود که دستیاران اصلی خود در استقلال را هم با خودش به امارات برده و تقریبا با همان کادر موفق در اتحاد کلبا حضور دارد و امیدوار است نتایج درخشان استقلال را در امارات هم تکرار کند.

سلفی فرهاد مجیدیسلفی فرهاد مجیدی و پسرش

معجزه سرمربی ایرانی در اتحاد کلباء

فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال بعد از قهرمان کردن آبی ها راهی لیگ امارات شد و هدایت تیم نه چندان شناخته شده اتحاد کلباء را برعهده گرفت.

بازگشت مجیدی به لیگ امارات ولی این بار در قامت مربی بسیاری از رسانه ها و کاربران مجازی در این کشور را به تکاپو انداخته است.

بسیاری از کارشناسان فوتبال امارات معتقد هستند مجیدی به دلیل تجربه طولاتی مدت بازیگری اش در امارات می تواند در قامت مربیگری هم موفق ظاهر شود.

در همین رابطه یکی از کاربران مجازی در امارات یادی از کمک باشگاه الوصل به دیگر باشگاه های امارات در تورنمنت های بین المللی و لیگ داخلی کرد.

سلفی فرهاد مجیدی در کنار دلیل اصلی حضورش در اماراتفرهاد مجیدی در خودرو لاکچری اش

فرهاد مجیدی سوژه اصلی این خبر بود. این کاربر مجازی اماراتی نوشت: باشگاه الوصل همیشه در بزنگاه های تاریخ به یاری باشگاه های دیگر امارات در تورنمت های بین المللی و داخلی رسیده که این کمک ها به کسب جام قهرمانی ختم شده است. برای نمونه فرهاد مجیدی ستاره ایرانی الوصل به صورت قرضی راهی العین شد و در سال ۲۰۰۳ موفق شد با مجیدی قهرمان آسیا شود.

سلفی فرهاد مجیدی و فرزندش

فرهاد مجیدی با ۱۷۷ سانتی متر قد در پست هافبک هجومی و مهاجم سال‌ها درخشید با اینکه در تیم ملی هیچگاه موفق نبود، اما حالا سرمربی شده و دو فرزند نیز دارد.

اصالت خانوادگی اش مازندرانی و قائم شهری است، اما در تهران به دنیا آمده و دو خواهر و یک برادر بنام فرزاد مجیدی دارد که او نیز فوتبالیست شناخته شده‌ای بود.

او امروز دو تصویر در کنار پسرش امیر بردیا منتشر کرده است.

خبر انلاین , فارس , جامعه ۲۴

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس