یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصویر کریسمسی سردار آزمون و دخترش در جام ملت‌ های آسیا

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 25 ژانویه 2024 اشتراک:
سردار آزمون تازه ترین ها از دنیای ورزش
سردار آزمون ستاره تیم ملی بعد ار بازی درخشانش در جام ملت های آسیا و فرستادن دو پاس گل دیدنی به مهدی طارمی تصویری در کنار دخترش نوا در دبی منتشر کرد و به نظر می رسد شادی اش بعد از بازی با امارات را با خانواده اش جشن گرفته است.

لژیونر محبوب تیم ملی فوتبال کشورمان هر بار بعد از پیروزی در بازی های جام ملت های آسیا تصویری در کنار فرزندش در اینستاگرام خود منتشر می کند. در ادامه تصاویری از سردار آزمون و دخترش را در پرشین وی مشاهده کنید.

سردار آزمون و دخترش

ستاره تیم ملی که دیروز هم عملکرد درخشانی مقابل امارات داشت، یک استوری از خود همراه با دخترش منتشر کرده است.

آزمون با توجه به مصدومیت و دیر اضافه شدن به اردوی تیم ملی، دقایق زیادی در جام ملت‌ ها به میدان نرفته ولی در همین مدت توانسته یک گل بزند و ۲ پاس گل بدهد.

گفتنی است ستاره تیم ملی در چهار بازی اخیر تیم ملی چهار پاس گل ارسال کرده تا پس از گلزنی برای ایران در زمینه‌ ای دیگر هم مدعی باشد!

سردار آزمون و دخترشسردار آزمون و دخترش

پلی‌ میکر جدید تیم ملی

سردار در مقدماتی جام‌جهانی مقابل هنگ‌کنگ ۲ گل زد و ۱ پاس گل ثبت کرد تا ۳ تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌های تیم ملی گذاشته باشد، آزمون در بازی بعدی مقدماتی جام جهانی مقابل ازبکستان یک پاس گل دیگر به نام خود ثبت کرد تا در دو بازی متوالی موفق به خلق موقعیت برای دیگر بازیکنان ایران شده باشد.

آزمون پس از دو مسابقه‌ای که در مقدماتی جام‌جهانی برگزار شد دیگر برای ایران به میدان نرفت و در بازی کرمونسه پاس گل فوق‌العاده‌ای برای روملو لوکاکو ارسال کرد تا در رقابت‌های باشگاهی هم در خلق موقعیت موفق عمل کند.

مهاجم آماده تیم ملی ایران در بازی با امارات دو پاس گل فوق‌العاده برای مهدی طارمی ارسال کرد تا در این مسابقه هم روی ۲ گل ایران تاثیر مستقیم بگذارد، سردار در چهار بازی اخیر تیم ملی که به میدان رفته ۴ پاس گل ارسال کرده و این رکورد جالبی برای اوست که معمولا عادت به گلزنی دارد.

سردار آزمون و دخترشسردار آزمون و نوا

عاشقانه سردار آزمون و دخترش

حدود چند ماه پیش بود که سردار آزمون، ستاره ایرانی باشگاه رم ایتالیا پدر شد. نام فرزند ستاره ملی‌پوش ایرانی نوا است و او امروز با انتشار یک استوری اولین تصویر از چهره دخترش را منتشر کرده است. سردار در توضیح این تصویر نوشت: «پرنسس بابا».

ستاره ایرانی باشگاه رم که روزها زندگی خانوادگی آرام و به دور از حاشیه‌ای را سپری می‌کند در ۱۰ مسابقه این فصل سری آ به میدان رفته و توانسته یک گل به ثمر برساند.

خبرانلاین , ورزش سه , عصر ایران

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس