شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ماجرای شبیه‌ سازی جالب کلوپ برای همسرش به خاطر ترک لیورپول

تاریخ نشر :شنبه 27 ژانویه 2024 اشتراک:
یورگن کلوپ تازه ترین ها از دنیای ورزش
یورگن کلوپ به همسرش اولا گفته که قصد ترک لیورپول را دارد زیرا که همسرش روزی مشوق پیوستن وی به این تیم بوده و اکنون او دلایلش را برای ترک این باشگاه مشهور به همسرش توضیح داده و پایان فصل از این تیم جدا می شود.

سرمربی لیورپول از ایم تیم جدا می شود و گفته که به همسراش برای ترک این تیم که مورد احترام وی می باشد توضیح داده است. در ادامه عکس های از یورگن کلوپ و همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

یورگن کلوپ و همسرش

یورگن کلوپ در مورد اینکه چگونه به همسرش «اولا» گفته که قصد ترک لیورپول را دارد صحبت کرد و همچنین به امکان مربیگری‌اش در آینده نیز اشاره کرد.

سرمربی لیورپول روز جمعه اعلام کرد که در پایان فصل از سمت خود کناره‌گیری می‌کند. دوره او در آنفیلد پس از هشت سال و نیم و کسب هفت جام مهم از جمله لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر به پایان خواهد رسید.

کلوپ در یک مصاحبه احساسی توضیح داد که چگونه این خبر را به همسرش داد و حتی به شغل بعدی خود نیز اشاره کرد. همسر کلوپ «اولا» در تصمیم او برای تمدید قرارداد با باشگاه در سال ۲۰۲۲ تأثیر زیادی داشت.

یورگن کلوپ و همسرشیورگن کلوپ و همسرش

جدایی سرمربی لیورپول از این تیم

مربی ۵۶ ساله قرمزها توضیح داد: «باید دلیلم را به وضوح برای اولا توضیح می‌دادم. سعی کردم اینگونه توضیح دهم که: من مانند یک ماشین اسپورت مناسب هستم، نه بهترین اما یک ماشین بسیار خوب که هنوز هم می‌تواند با سرعت ۱۶۰، ۱۷۰، ۱۸۰ مایل در ساعت رانندگی کند، اما من تنها کسی هستم که می‌بینم بنزین در حال تمام شدن است.

 

دنیای بیرون این را نمی‌بیند، تا جایی که می‌توانی می‌روی اما بعد به استراحت نیاز داری. در این مورد، باید به پمپ بنزین بروی. این دقیقاً همان کاری است که می‌دانم باید انجام دهم، اما هیچ‌کس نباید تا پایان این فصل نگران باشد، می‌دانم که تا آن زمان خوب خواهم بود.»

یورگن کلوپ و همسرش اولا

کلوپ در مورد واکنش همسرش افزود: «من باید توضیح می‌دادم، او دلیلش را پرسید و من توضیح دادم، همانطور که برای شما توضیح دادم، با چند جزئیات بیشتر، شاید خصوصی‌تر.

و بدیهی است که اولا می‌خواهد که حال من خوب باشد و روبه‌راه باشم، و وقتی فهمید که من واقعاً در این مورد مصمم هستم و به خوبی می‌داند که من این چیزها را ساده نمی‌گیرم، برای من خوشحال شد، چرا که من از این تصمیم خوشحالم. حقیقت این است.»

 

کلوپ همچنین به احتمال بازگشت به میادین اشاره کرد و گفت: «اگر از من بپرسید که آیا دوباره به عنوان مربی کار خواهی کرد؟ اکنون می‌گویم نه. اما واضح است که نمی‌دانم چه حسی خواهد داشت، زیرا هرگز در چنین موقعیتی نبودم.

یورگن کلوپ و همسرشیورگن کلوپ در کنار همسرش اولا

چیزی که به طور قطع می‌دانم این است که هرگز و هرگز باشگاهی غیر از لیورپول را در انگلیس هدایت نخواهم کرد، صددرصد. امکان ندارد. عشق من به این باشگاه، احترام من برای مردم خیلی زیاد است. نمی‌توانم حتی یک لحظه هم به آن فکر کنم. امکان ندارد.

این بخشی از زندگی من است، ما بخشی از خانواده هستیم. اینجا خانه ماست. هیچ شانسی برای این کار وجود ندارد. اما آیا من دوباره کار خواهم کرد؟ البته. خودم را می‌ شناسم، نمی‌ توانم همینطوری یک گوشه بنشینم.

کار دیگری پیدا خواهم کرد. اما حداقل برای یک سال باشگاه یا کشوری را مربیگری نخواهم کرد، این امکان‌پذیر نیست، نمی‌توانم این کار را انجام دهم و نمی‌خواهم. همین.»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس