جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جزئیات آخرین خبر از حضور شکیرا در مراسم افتتاحیه جام‌ جهانی ۲۰۲۲

تاریخ نشر :چهارشنبه 16 نوامبر 2022 اشتراک:
شکیرا تازه ترین ها از دنیای ورزش
گفته می شود شکیرا خواننده جنجالی اجرا در پرشورترین رویداد ورزشی جهان یعنی جام جهانی 2022 قطر را رد کرده است و به خاطر دلایلی حضور نخواهد یافت.

اجرای مراسم افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قطر با حواشی زیادی همراه شده و تنها گروهی که گفته می شود در این مراسم اجرا خواهد داشت ستاره گروه بی‌ تی‌ اس می باشد. در ادامه جزئیات حضور شکیرا در جام جهانی را در پرشین وی مشاهده کنید.

شکیرا در جام جهانی

جنجالی‌ترین و پرحاشیه‌ترین جام‌جهانی تاریخ در پیش است. خیلی‌ها به دلیل نقض حقوق بشر در کشور میزبان، این تورنمنت را تحریم کردند. خیلی‌ها از کسانی که به هر دلیلی با قطر همکاری کرده‌اند انتقاد کردند مانند فیفا که میزبانی را به قطر داد، یا دیوید بکام که سفیر قطر شد، یا حتی خواننده‌هایی که در مراسم افتتاحیه اجرا خواهند داشت.

مراسم افتتاحیه جام‌جهانی بزرگترین پلتفرمی است که هر هنرمندی آرزوی اجرا در آن را دارد. اما با وجود چنین حرف و حدیث‌هایی بسیاری از هنرمندان درخواست اجرا در این رویداد را رد کردند. به تازگی «دوا لیپا» خبر حضورش در مراسم افتتاحیه را رد کرد و پیش‌تر «راد استورات».

شکیرا در جام جهانیشکیرا خواننده کلمبیایی

حضور شکیرا در جام جهانی قطر

اما شایعاتی هم مبنی بر حضور «شکیرا» در قطر شنیده می‌شد. این خواننده سرشناس کلمبیایی که آهنگ مشهورش به نام «واکا واکا» امضای جام‌جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی شده بود، برای حضور در قطر به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

برنامه تلویزیونی اسپانیا اعلام کرد که شکیرا تغییر نظر داده و در مراسم افتتاحیه اجرا نخواهد کرد. همه منتظرند که خود خواننده بیانیه‌ای صادر کند و در مورد حضور یا عدم حضورش در قطر توضیح بدهد.

«ساندرا آلادرو» که مجری برنامه «تلسینکو» است، در برنامه‌اش اعلام کرد که با اطرافیان شکیرا صحبت کرده و آنها تایید کردند که شکیرا اجرایی در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی قطر نخواهد داشت.

بنابراین شکیرا در جام جهانی حضور نخواهد یافت و فعلا فقط حضور «جونگ کوک»، خواننده گروه BTS، در مراسم افتتاحیه تایید شده است.

اجرای جونگ کوک در قطر

اجرای «جونگ کوک»، ستاره گروه کره‌ای بی‌تی‌اس، تنها اقدام رسمی تایید شده برای مراسم افتتاحیه است که در ۲۰ نوامبر در استادیوم ال‌بیت برگزار خواهد شد.

جزئیات آخرین خبر از حضور شکیرا در مراسم افتتاحیه جام‌ جهانی ۲۰۲۲عکس های شکیرا

رپر آمریکایی «دیپلو»، دی‌جی «کالوین هریس» و خواننده جامائیکایی «شان پاول» نیز در جشنواره طرفداران فیفا که در طول این ۲۹ روز برگزار می‌شود، اجرا خواهند کرد.

لیپا اولین هنرمندی نیست که از اجرای کنسرت در قطر اجتناب می‌کند. روز یکشنبه، «سر راد استوارت» فاش کرد که سال گذشته دستمزد بیش از یک میلیون دلاری را برای اجرا در این کشور رد کرده بود. او به روزنامه «ساندی تایمز» بریتانیا گفت: «اجرا در این کشور را رد کردم. به نظرم کار درستی نیست.»

همچنین روز یکشنبه، کمدین مشهور «جو لیست» به دیوید بکام گفت که اگر قراردادش برای جام‌جهانی قطر را فسخ نکند، ۱۰۰۰۰ پوند را پاره خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، بکام به عنوان سفیر جام‌جهانی قطر، مبلغ ۱۰ میلیون پوند دریافت کرد و به شدت برای قبول این پول مورد انتقاد قرار گرفت.

خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس