شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

شباهت جالب همسر مهدی قایدی در کنار خواهرش پریسا

تاریخ نشر :سه‌شنبه 15 نوامبر 2022 اشتراک:
مهدی قایدی تازه ترین ها از دنیای ورزش
ستاره معصومی همسر مهدی قایدی ستاره آبی پوشان که یکی از بلاگرهای مشهور اینستاگرامی می باشد دو خواهر دارد که شباهت زیادی به وی دارند.

همسر جنجالی فوتبالیست مشهور استقلالی دو خواهر به نام های پریسا و گندم دارد که شباهت باورنکردنی به یکدیگر دارند. در ادامه تصاویری از ستاره معصومی و خواهرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

ستاره معصومی و خواهرش

ستاره معصومی برای اهالی فوتبال چهره شناخته شده و جذابی است او همسر مهدی قائدی است و اینقدر در اینستاگرام حاشیه ایجاد کرد و برای دیده شدن تلاش کرد که حالا به یک بلاگر و شاخ اینستاگرامی تبدیل شده است.

همسر قایدی متولد بهمن ۱۳۷۰ است و البته بیشتر سایت‌ها روز دقیق تولد او را ۶ بهمن ذکر کرده اند، اما مهدی قائدی و سارا و نیکا که از دوستان نزدیک ستاره خانوم هستند امروز (۴ بهمن) برای ستاره خانوم استوری و پست گذاشتند و تولد او را تبریک گفتند.

ستاره معصومی و خواهرشستاره معصومی و خواهرش

پرداخت پول ستاره ایرانی به باشگاه اماراتی

در شرایطی که باشگاه شباب الاهلی امارات در نامه‌ای به باشگاه استقلال اخطار داده بود در صورتی که قسط اول انتقال مهدی قایدی به این تیم پرداخته نشود به فیفا شکایت خواهد کرد مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند به زودی مبلغی به همین منظور به باشگاه اماراتی پرداخت میشود.

یک فرد آگاه در باشگاه استقلال در این باره بحث خبر ورزشی گفت: «با توجه به مهلت قانونی که برای پرداخت طلب باشگاه شباب الاهلی داریم موضوع پرداخت حق انتقال قائدی دغدغه اصلی مسئولان باشگاه نیست، اما در صدد هستیم که طلب این بازیکن هر چه زودتر و پیش از موعد قانونی پرداخت و به حساب باشگاه الاهلی واریز شود».

طبق اعلام قبلی، باشگاه استقلال با باشگاه الاهلی توافق کرده بود مبلغ مورد نظر باشگاه اماراتی را در دو قسط پرداخت کند که هنوز تا رسیدن موعد پرداخت قسط اول زمان باقی مانده است.

شباهت جالب همسر مهدی قایدی در کنار خواهرش پریسامادر و برادر همسر مهدی قایدی

ستاره معصومی و خواهرش

ستاره معصومی دو خواهر به نام‌های گندم و پریسا معصومی نیز دارد که ظاهرا هر سه خواهر بسیار علاقه‌ به عمل‌ های زیبایی زیادی دارند زیرا که شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

شایان ذکر است؛ مهدی قایدی در پایان فصل بیستم لیگ برتر از استقلال جدا شده و به صورت قطعی به باشگاه الاهلی امارات پیوست اما پس از یک فصل حضور در این تیم اماراتی دوباره با قراردادی جدید به باشگاه استقلال برگشت.

خبر ورزشی , اینستاگرام

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس