شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ماجرای کتک‌ کاری شکیرا و مادر پیکه در حضور میلان و ساشا

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 30 مارس 2023 اشتراک:
شکیرا تازه ترین ها از دنیای ورزش
هر روز رازهای زیادی در خصوص جدایی جرارد پیکه و شکیرا منتشر می شود و به تازگی مشخص شده که مادر پیکه از خیانت پسرش باخبر بوده و این مسئله منجر به دعوا و کتک کاری وی با شکیرا در مقبل فرزندانش شده است.

به تازگی رازهای بیشتری از خانواده ستاره سابق بارسلونا فاش شده و گفته می شود که والدین این فوتبالیست از خیانت پسرش خبر داشته اند و بین آن ها درگیری نیز به وجود آمده است. در ادامه جزئیات درگیری شکیرا و مادر پیکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

شکیرا و مادر پیکه

ماجراهای مربوط به جدایی جرارد پیکه و شکیرا هنوز تمام نشده و درگیری بین دو طرف در یک مرحله قرار دارد و حتی گفته می‌شود کار به خشونت هم کشیده شده است.

گفته می‌شود، شکیرا با مادر جرارد پیکه یعنی مونتسرات برنابئو دچار یک درگیری شدید شده و این اتفاق مقابل چشمان میلان و ساشا، دو فرزند پیکه و شکیرا رخ داده است.

به تازگی SDP Noticias مدعی شده که مادر پیکه خیانت پسرش با کلارا چیا را پنهان کرده و شکیرا با فهمیدن این موضوع به شدت خشمگین شده است. در واقع، گفته شده پیکه حتی با کلارا چیا در خانه‌ای متعلق به والدینش در کامبریلز دیده شده و مادرش هم از آن آگاه بوده است.

این خواننده ابتدا از حضور برنابئو در این ماجراها خبر نداشت. پس از آن شرایط متشنجی پیش آمد و به گفته همان رسانه به گونه‌ای بود که یک دعوای خانوادگی بزرگ شروع شد و مونتسرات و شکیرا حتی با هم درگیر شدند. درگیری که ظاهراً دو فرزند این زوج، میلان و ساشا و هم نظاره‌گر آن بودند و مادر پیکه ضربه‌ای هم به شکیرا زده است.

شکیرا و مادر پیکهشکیرا و مادر پیکه

درگیری خواننده کلمبیایی با نامزد سابقش

از زمانی که شکیرا و جرارد پیکه در اواسط سال ۲۰۲۲ از هم جدا شدند، اتفاقات زیادی در این مورد رخ داده است. چند ماه پیش شکیرا یک جادوگر را در بالکن خانه خود قرار داد که به بالکن خانه خانواده همسرش نزدیک است.

پس از شایعات و فرضیات فراوان در مورد دلیل قرار دادن این شیء در آنجا، رو به روی خانه‌ای که مونتسرات برنابئو و خوان پیکه در آن زندگی می کنند، سرانجام دلایل واقعی مشخص شد. ظاهراً شکیرا پس از اینکه متوجه شد مادرشوهرش و کلارا چیا به او لقب جادوگر را داده‌اند با این روش تلاش کرده به نوعی از آن‌ها انتقام بگیرد!

دعوای شکیرا و مادر پیکه

از زمانی که شکیرا و جرارد پیکه در اواسط سال ۲۰۲۲ از هم جدا شدند، اختلافات زیادی بین این زوج و بین خواننده کلمبیایی و خانواده فوتبالیست سابق وجود داشته است. آهنگ‌ها، بیانیه‌ها، ویدئوهای جنجالی و حتی بعضی از اشیا به این اختلافات دامن زدند.

چند ماه پیش شکیرا یک جادوگر را در بالکن خانه خود قرار داد که مستقیم به خانه والدین پیکه نگاه می‌کند. در پی اعتراض مادرشوهر سابقش برای مدت کوتاهی جادوگر را برداشت اما آن را دوباره در بالکن خود قرار داد.

شکیرا و مادر پیکهشکیرا و فرزندانش

این تنها مشکل بین شکیرا و خانواده پیکه که در مجاورت هم زندگی می‌کنند، نیست. مورد دیگر این بود که شکیرا صدای موزیک جنجالی و کنایه‌آمیز خود به نام BZRP Music Sessions #۵۳ را آنقدر بلند می‌کرد که خانواده پیکه بتوانند آن را بشنوند.

شکیرا همچنین حصاری بین ملک خودش و ملک خانواده پیکه کشید و مسیری که همیشه برای رفت و آمد دو خانواده باز بود را بست.

خبرانلاین , ایلنا

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس