شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جایزه خاص کاپیتان تیم ملی انگلیس با حضور همسر و فرزندانش

تاریخ نشر :دوشنبه 27 مارس 2023 اشتراک:
هری کین تازه ترین ها از دنیای ورزش
کاپیتان تیم ملی انگلیس هری کین که به عنوان برترین گلزن تیمش انتخاب شده به وی با حضور همسر و فرزندانش جایزه ویژه کفش طلا اهدا شده است و در اولین دیدارش در مقدماتی یورو 2024 حسابی غافلگیر شده است.

کاپیتان محبوب تیم ملی انگلیس به بهترین گلزن تاریخ سه شیرها تبدیل شده و جایزه ای ویژه با حضور همسر و فرزندانش به وی اهدا شده است. در ادامه تصاویری از هری کین و خانواده اش را در پرشین وی مشاهده می کنید.

هری کین و خانواده اش

انگلیس سه روز پیش در اولین دیدارش در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ میهمان ایتالیا بود و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲-۱ به پیروزی برسد. این دکلان رایس بود که در ابتدای بازی انگلیس را پیش انداخت و در دقایق پایانی نیمه اول، هری کین از روی نقطه پنالتی، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

کین با این گل تعداد گل‌ های ملی‌ اش را به ۵۴ رساند و بالاتر از وین رونی، به بهترین گلزن تاریخ سه‌شیرها تبدیل شد.

امشب در ورزشگاه ومبلی و قبل از شروع بازی امشب انگلیس و اوکراین در انتخابی یورو ۲۰۲۴، جایزه‌ ای ویژه به کین اهدا شد. ستاره تاتنهام به‌خاطر کسب رکورد بیشترین گل ملی کفش طلا را دریافت کرد؛ در حالی‌ که همسر و سه فرزندش نیز او را همراهی می‌ کردند.

دیدار انگلیس و اوکراین در نیمه اول با گل‌ های هری کین و ساکا ۲-۰ به سود میزبان تمام شد.

هری کین و خانواده اشهری کین و خانواده اش

جشن کاپیتان تیم ملی انگلیس

انگلیس و ایتلیا در مصافی مقابل هم قرار گرفتند و در در دقیقه ۴۳، یک ضربه پنالتی به سود انگلیس اعلام شد و مطابق انتظار همگان، هری کین پشت توپ ایستاد و توانست برای بار دوم دروازه جیانلوئیجی دوناروما را باز کند تا با ۵۴ گل، بالاتر از وین رونی ۵۳ گله، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس شود.
هرین کین در حضور خانواده اش پیش از شروع دیدار با اکراین جایزه بهترین بازیکن را دریافت کرد.

هری کین و خانواده اش در ورزشگاه

پنج شنبه شب تیم‌ های ایتالیا و انگلیس از چهارچوب رقابت‌ های انتخابی یورو ۲۰۲۴ در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا شهر نا پل مقابل هم صف آرایی کردند. این دیدار جذاب، به نوعی تکرار فینال یورو ۲۰۲۰ بود که در نهایت آتزوری موفق شد در ضربات پنالتی، سه شیرها را شکست دهد و جام قهرمانی یورو را بالای سر ببرد.

جایزه خاص کاپیتان تیم ملی انگلیس با حضور همسر و فرزندانشهمسر و فرزندان هری کین

هری کین با ضربه پنالتی که در مقابل ایتالیا به ثمر رساند، توانست با عبور از وین رونی، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس شود.

کاپیتان تیم ملی انگلیس در حضور خانواده‌اش جایزه بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس را پیش از دیدار برابر اوکراین دریافت کرد.

ورزش سه , خبر انلاین , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس