شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تیپ و لباس عجیب امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال!

تاریخ نشر :شنبه 09 مارس 2024 اشتراک:
امیر قلعه‌ نویی تازه ترین ها از دنیای ورزش
امیر قلعه‌ نویی سرمربی تیم ملی کشورمان در زمان بازی‌ اش در تیم ملی در سال های دور لباس های عجیبش سوژه رسانه ها شده و تصاویری قدیمی از وی با استایل متفاوت منتشر شده و او یکی از هافبک های مطرح تیم ملی بوده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال در دوران فوتبالی خود یکی از فوتبالیست های مشهور بوده که موفقیت های در تیم ملی داشته است. در ادامه تصاویری از تیپ امیر قلعه‌ نویی را در پرشین وی مشاهده کنید.

تیپ امیر قلعه‌ نویی

امیر قلعه‌نویی سرمربی فعلی تیم ملی ایران متولد اول آذر ۱۳۴۲ است و بازی در تیم ملی و استقلال را در کارنامه دارد. سرمربی تیم ملی پرافتخارترین مربی فوتبال ایران است و با تیم های استقلال و سپاهان، ۵ بار قهرمان لیگ برتر شده است. قلعه‌نویی ۲۰ بار لباس تیم ملی را برتن کرد و تنها یک گل به ثمر رساند.

تصویری قدیمی و زیرخاکی از امیر قلعه‌نویی در لباس تیم ملی را مشاهده می‌ کنید که یک گرم‌کن و شلوار سبزرنگ پوشیده. از او به عنوان یکی از هافبک‌ های خلاق در دهه ۶۰ و ۷۰ فوتبال ایران نام برده می‌ شود.

تیپ امیر قلعه‌ نوییتیپ امیر قلعه‌ نویی

گران‌ترین سرمربی تاریخ

فدراسیون فوتبال ایران با انتشار تصویری از مانچینی، گران‌ترین سرمربی تاریخ فوتبال، در کنار قلعه‌نویی، از جلسه یک ساعته دو سرمربی خبر داده و نوشت؛

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال که برای تماشای دیدار تیم‌ های سپاهان ایران و الهال عربستان به ریاض سفر کرده است، امروز با روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی عربستان دیدار کرد.

در این دیدار یک ساعته سرمربیان تیم‌های ملی ایران و عربستان درباره رقابت‌ های جام ملت‌ های آسیا و وضعیت فنی دو تیم در این مسابقات با یکدیگر به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

پس از پایان این نشست، مانچینی پیراهن تیم ملی عربستان را به امیر قلعه‌ نویی سرمربی تیم ملی ایران اهدا کرد.

تیپ امیر قلعه‌ نوییسرمربی تیم ملی در لباس احرام

تیپ امیر قلعه‌ نویی در لباس احرام

قلعه‌نویی پس از حضور در ورزشگاه کینگ‌ دام آرنا برای انجام اعمال حج عازم مکه و زیارت خانه خدا شد تا در سفر شلوغ کاری خود فرصتی هم برای خودسازی داشته باشد.

او در این سفر با امیر سلطانی معاون سابق ورزشی استقلال و هماهنگ کننده امور این فصل باشگاه الهلال در لیگ قهرمانان آسیا همراهی شد.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس