شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

سرخیو آگوئرو در انتظار تولد اولین فرزندش بعد از جدایی از نامزدش

تاریخ نشر :یکشنبه 10 مارس 2024 اشتراک:
سرخیو آگوئرو تازه ترین ها از دنیای ورزش
سرخیو آگوئرو و نامزدش کالزتی که یک مدل آرژانتینی می باشد در انتظار اولین فرزندشان هستند و این زوج مدتی قبل از یکدیگر جدا شده و او در حالی که از همسر اولش یک پسر به نام بنجامین دارد دوباره پدر می شود و به زودی فرزندش متولد می شود.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین به همراه نامزد سابقش در انتظار اولین فرزندشان می باشد و این در حالی است که او چند ماه قبل از این مدل جدا شده است. در ادامه جزئیات تولد فرزند سرخیو آگوئرو را در پرشین وی مشاهده کنید.

تولد فرزند سرخیو آگوئرو

سرخیو آگوئرو ستاره ی سابق فوتبال آرژانتین که در سال ۲۰۲۱ به دلیل مشکلات قلبی مجبور به خداحافظی از دنیای فوتبال در سن ۳۳ سالگی شده بود، اعلام کرده است که او و شریک زندگی مدلش، سوفیا کالزتی در انتظار تولد اولین فرزند خود هستند.

این فوتبالیست ۳۵ ساله با انتشار عکسی در اینستاگرامش اعلام کرد او و کالزتی ِ ۲۷ ساله به زودی صاحب یک دختر خواهند شد.

در این عکس آگوئرو و شریک زندگی اش در دست هم در کنار تصویر سونوگرافی فرزند آینده شان دیده می شوند.

این پست ستاره ی سابق منچستر یونایتد با پیام های تبریک فراوانی از سوی دنبال کنندگان صفحه اش مواجه شده است.

تولد فرزند سرخیو آگوئروسونوگرافی نامزد سرخیو آگوئرو

این خبر اما در حالی است که این زوج در تابستان ۲۰۲۳ از یکدیگر جدا شده بودند و حالا به نظر می رسد آن ها به پیش هم بازگشته اند.

این جدایی بعد از آن رخ داد که ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن کالزتی در حال بوسیدن مردی دیگر در یک کلاب شبانه به نظر می رسید.

بعدتر آگوئرو جدایی او و کالزتی از یکدیگر پس از ۴ سال رابطه ی عاشقانه را تأیید کرد.

نامزد ستاره سابق منچستر یونایتد

با این حال، کالزتی در مصاحبه ای تأکید کرد که او آن مرد را نبوسیده بود و آگوئرو را بسیار دوست دارد و برایش احترام زیادی قائل است.

کالزتی که یک مدل آرژانتینی است، در سال ۲۰۱۹ در رستورانی در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین با آگوئرو آشنا شده بود و آن ها خیلی زود باهم وارد رابطه عاشقانه شدند.

سرخیو آگوئرو البته پیش از کالزتی، در سال ۲۰۰۸ با دختر دیه گو مارادونا، جیانینا مارادونا ازدواج کرده بود. زندگی مشترک آن ها اما بعد از ۴ سال و با وجود داشتن یک پسر به نام بنجامین در سال ۲۰۱۲ به پایان رسید. بنجامین حالا ۱۴ سال دارد.

تولد فرزند سرخیو آگوئروسرخیو آگوئرو و نامزدش

تولد فرزند سرخیو آگوئرو و نامزدش کالزتی

آگوئرو در سال ۲۰۲۱، زمانی که برای تیم بارسلونا بازی می کرد، در حالی به دلیل مشکلات قلبی مجبور به بازنشستگی شد که افتخارات زیادی طی دوران فعالیت فوتبالی خود کسب کرده بود، از جمله به ثمر رساندن ۲۶۰ گل برای تیم منچسرسیتی، ۱۰۱ گل برای اتلتیکو مادرید و ۴۱ گل برای تیم ملی آرژانتین. او همچنین قهرمانی در مسابقات لیگ برتر انگلیس و لیگ اروپا را با تیم های مختلفی تجربه کرده بود.

آگوئرو به تازگی درباره ی برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص امکان بازگشت او به فوتبال بعد از مشکلات پزشکی ای که در سال ۲۰۲۱ به آن ها دچار شده بود، صحبت کرده است.

آگوئرو اذعان کرده که اگر قرار به بازگشت او به فوتبال و بازی برای تیم آرژانتینی ایندپندینته باشد، به انجام تست های بسیار بیشتری نیاز پیدا خواهد کرد.

روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس