پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

واکنش جالب رونالدو به تمسخر تیپ کریستیانو جونیور پسرش

تاریخ نشر :شنبه 09 آوریل 2022 اشتراک:
کریستیانو جونیور تازه ترین ها از دنیای ورزش
تصویری که ماریا دولورس مادر رونالدو ستاره پرتغالی منچستر یونایتد در کنار نوه اش منتشر کرده با واکنش های همراه شده و رونالدو نیز پاسخ تندی داده است.

ستاره پرتغالی منچستریونایتد بعد از انتشار تصویری از پسر ۱۱ ساله اش با مادربزرگش که پوشش وی مورد تمسخر قرار گرفته بود به این مسئله واکنش نشان داده است. در ادامه تصاویری از تیپ کریستیانو جونیور را در پرشین وی مشاهده کنید.

تیپ کریستیانو جونیور

کریستیانو جونیور ۱۱ ساله پسر بزرگ کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است.

اخیرا پوشش جونیور در یکی از عکس هایی که در کنار مادر بزرگش دولورس منتشر شده، با واکنش هایی مواجه شده است. در این تصویر، پسر ۱۱ ساله ستاره پرتغالی در کنار مادر رونالدو حضور دارد که دریا در پس زمینه تصویر قرار دارد.

جونیور سوئیشرتی با برند نایکی و جوراب هایی با برند آدیداس به تن دارد که باعث شده تا ست نکردن برندها توسط او با تمسخرهایی همراه شود. کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت که از پسرش دفاع کند و در پاسخ به یکی از کامنت ها نوشت:” هر چیزی که دلش بخواهد را می پوشد نه چیزی که شما می خواهید که بپوشد.”

کامنت رونالدو بیش از ده هزار لایک را نصیب خود کرده است و با تحسین هواداران ستاره پرتغالی همراه شده است اما دفاع کریستیانو از پسرش به همین جا ختم نشد. دولورس آویرو تصویر دیگری از نوه اش منتشر کرد که جونیور در این تصویر کفش هایی با برند آدیداس و البته تحت کالکشن “Yeezy Foam Runner’” به تن دارد.

تیپ کریستیانو جونیورتیپ کریستیانو جونیور در کنار مادربزرگش

آدیداس این کفش ها را با همکاری کانیه وست همسر سابق کیم کارداشیان ارائه کرده است. بعد از ان که پوشش جونیور دوباره مورد انتقاد قرار گرفت، کریستیانو باز هم در حمایت از پسرش کامنت گذاشت:” این پوشش متعلق به آنهایی نیست که شما می خواهید، بلکه متعلق به آنهایی است که توانش را دارند!”

دفاع رونالدو از پسرش

عکسی که ماریا دولورس، مادر رونالدو، در کنار نوه‌اش از خود منتشر کرد واکنش‌های بسیاری را از سوی کاربران شبکه‌ های اجتماعی به همراه داشت.
در این عکس تصویری از پسر بزرگ رونالدو در کنار مادر بزرگش دیده می‌شود، در حالی که لباس‌ هایی از دو برند مطرح آدیداس و نایکی را به صورت هم‌زمان بر تن دارد.

این ستاره پرتغالی قرارداد هنگفتی با نایکی بسته و این شرکت حامی مالی این بازیکن به حساب می‌ آید. بسیاری از افرادی که این عکس را دیدند نیز به این موضوع اشاره کرده و از این که پسر این بازیکن ترکیبی از این دو برند را به تن کرده اظهار تعجب کردند.

واکنش رونالدو به تیپ کریستیانو جونیور

رونالدو از اظهاراتی که درباره پوشش پسرش مطرح شده و انتقادهایی که صورت گرفته به هیچ وجه رضایت ندارد و همین باعث شد که در پیامی زیر همین عکس بنویسد:« او هرچیزی که خودش بخواهد ‌می‌ پوشد نه چیزی که شما بخواهید.»

تیپ کریستیانو جونیورکریستیانو جونیور و مادربزرگش دولورس

این مهاجم منچستریونایتد اولین بار در سال ۲۰۰۳ و پس از این که از اسپورتینگ به منچستریونایتد ملحق شد قراردادی را با نایکی به امضا رساند.
برنده پنج دوره توپ طلا از آن زمان به یکی از چهره‌ های اصلی این شرکت معتبر جهانی تبدیل شده و در سال ۲۰۱۶ قراردادی هنگفت و طولانی مدت را با آنها به امضا رساند.

این قرارداد که شامل توافقی مادام العمر بوده حدودا نزدیک به یک میلیارد دلار ارزش مالی دارد و شاید همین موضوع باعث شده که افراد بسیاری نسبت به استفاده پسر این بازیکن از برند رقیب نایکی واکنش نشان دهند.

فوتبالی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس