جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

هدیه جذاب دیوید بکام برای عروسی پسرش بروکلین با نیکولا پلتز +تصاویر

تاریخ نشر :سه‌شنبه 12 آوریل 2022 اشتراک:
بروکلین بکهام تازه ترین ها از دنیای ورزش
گفته می شود دیوید بکهام به پسرش هدیه عروسی یک جگوار ۳۵۰۰۰۰ پوندی هدیه داده و ظاهرا از ازدواج اولین فرزندش بسیار خوشحال می باشد.

اسطوره فوتبال انگلیس اولین فرزندش را داماد کرد و با میلیاردر مشهور امریکایی فامیل شده است و همه از مراسم ازدواج باشکوه این زوج جوان صحبت می کنند. در ادامه هدیه عروسی بروکلین بکهام از طرف پدرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

عروسی بروکلین بکهام

دیوید بکام به پسرش بروکلین بکام به عنوان هدیه عروسی، جگوار ۳۵۰۰۰۰ پوندی داد. بروکلین و همسرش نیکولا پلتز در مراسمی باشکوه در پالم‌بیچ فلوریدا در عمارت مجلل خانواده نیکولا باهم ازدواج کردند.

بروکلین ۲۳ ساله و نیکولای ۲۷ ساله طی مراسمی مجلل در عمارت ۱۰۳ میلیون دلاری خانواده ی نیکولا در پام بیچ ِ فلوریدا با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج طی یک مراسم سنتی یهودی به عقد یکدیگر درآمدند.

آن ها پیش تر اعلام کرده بودند قصد دارند مراسم ازدواج خود را طبق رسومات دین یهود برگزار کنند چون پدربزرگ بروکلین و پدر نیکولا یهودی هستند.

عروسی بروکلین بکهامعروسی بروکلین بکهام و نیکولا پلتز

ازدواج پسر اسطوره فوتبال انگلیس

بروکلین با ازدواج با نیکولا پلتز فقط یک همسر اختیار نمی‌کند چرا که در حال ازدواج با یکی از ثروتمندترین خانواده‌های آمریکا است. فرزند ارشد ستاره اسپایس گرلز و اسطوره فوتبال انگلستان با پدر و مادری فوق‌ستاره بزرگ شد، اما ثروت آن‌ها در برابر دارایی عروس میلیاردر و ثروتی که به ارث خواهد برد، رنگ می‌بازد. بروکلین و نیکولا در خانه ساحلی ۹۹ میلیون دلاری خانواده عروس در فلوریدا ازدواج می‌کنند؛ بدون مراسمی شلوغ و عجیب و غریب.

نلسون که در حال حاضر در فهرست مجله فوربز در رده ۱۷۲۹ ثروتمندان جهان رتبه‌بندی شده، سه بار ازدواج کرده است. این تاجر آمریکایی ۷۹ ساله از ازدواج اول خود دو فرزند و از ازدواج سومش با مدل سابق، کلودیا هفنر، هشت فرزند دارد.

عروسی بروکلین بکهام و نیکولا

بروکلین پسر دیوید بکهام و ویکتوریا روز شنبه با برگزاری یک مراسم و حضور ۳۰۰ مهمان با نیکولا پلتز پیمان زناشویی بست. گفته می شود که برای برگزاری این مراسم باشکوه حدود ۳٫۵ میلیارد تومان هزینه کرده اند.

عروسی بروکلین بکهامدیوید بکهام و پسرانش

عروسی آن ها جشنی چند روزه با حضور مهمانانی است که از روز جمعه به محل مراسم رسیده اند. پدر و مادر بروکلین، دیوید و ویکتوریا بکهام تنها سلبریتی های حاضر در این مراسم نبودند. اوا لونگوریا، گوردون رمزی، سرنا و ونوس ویلیامز در میان مهمانانی بودند که تصاویر آن ها منتشر شده است.

ملانی سی، هم‌گروه سابق ویکتوریا در گروه موسیقی اسپایس گرلز، مارک آنتونی و الکسیس اوهانیان دیگر چهره های مشهوری هستند که گفته شده در میان مهمانان بودند. تعداد مهمانان مراسم ۳۰۰ نفر ت خمین زده شده است.

خبر آنلاین , روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس