شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ژست خاص مهدی طارمی ستاره تیم ملی با توپ و کفش طلا

تاریخ نشر :چهارشنبه 11 اکتبر 2023 اشتراک:
مهدی طارمی تازه ترین ها از دنیای ورزش
مهدی طارمی لژیونر محبوب فوتبال ایران در پورتو پرتغال در اردو تیم ملی و بازی‌ های فیفا دی به تهران آمده و به تازگی تصویری از وی با ژست خاصی در کنار توپ و کفش طلایش منتشر شده و او بهترین بازیکن ایران می باشد.

ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در حال حاضر جزو بهترین فوتبالیست های آسیا محسوب می شود و به عنوان آقای گل در لیگ پرتغال حضور دارد. در ادامه تصویری از کفش و توپ طلای مهدی طارمی را در پرشین وی مشاهده کنید.

توپ طلای مهدی طارمی

مهدی طارمی ستاره بوشهری فوتبال ایران روزهای خوبی را در فوتبال اروپا سپری می کند. او که فصل گذشته توانسته بود عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را از آن خود کند در تابستان با پیشنهاد تیم میلان روبرو شد اما عدم توافق مالی با روسونری باعث شد تا مهاجم گلزن تیم ملی ایران راهی سری آ نشود.

طارمی که برای حضور در اردو تیم ملی و بازی‌های فیفا دی به تهران آمده مقابل دوربین عکاسی امیرحسین خیرخواه قرار گرفته و با جایزه‌هایش ژست خاصی گرفته است.

وی علاوه بر آقای گلی در فوتبال پرتغال توانست در تیم منتخب هم قرار بگیرد و همچنین فصل قبلش هم با گلی که به چلسی زد عنوان بهترین گل سال لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد.

گفتنی است طارمی در فوتبال ایران هم جایزه‌ های زیادی برده و توانست توپ طلای فوتبال ایران را از آن خود کند. او همچنین سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران با لباس پرسپولیس را هم در کارنامه دارد.

توپ طلای مهدی طارمیتوپ طلای مهدی طارمی

ستاره ایرانی پورتو در اردن

مهدی طارمی یکی از بازیکنانی است که نامش از بین ۲۳ بازیکن دعوت شده به تیم ملی برای حضور در تورنمنت اردن به چشم می‌خورد. با این حال تعویض مهدی طارمی در دقیقه ۶۴ بازی شب گذشته پورتو مقابل پورتیموننزه نگرانی‌هایی را درباره وضعیت این ستاره به وجود آورد.

در این خصوص شائبه‌هایی مبنی بر مصدومیت طارمی در بازی دیشب در فضای مجازی مطرح شد و به همین خاطر امیر قلعه نویی پیگیر وضعیت این بازیکن بود.

از صبح امروز کادرفنی و پزشکی تیم ملی با مهدی طارمی و باشگاه پورتو در تماس بودند و مشخص شد که مصدومیت طارمی جدی نیست و به دلیل ضرب خوردگی کمی درد داشته است.

توپ طلای مهدی طارمیمهدی طارمی

طارمی به کادرفنی تیم ملی اعلام کرده مشکلی برای همراهی ایران در فیفادی مهرماه ندارد و به زودی با سفر به اردن در جمع ملی پوشان خواهد بود.

کفش و توپ طلای مهدی طارمی

مهدی طارمی با گلزنی در آخرین مسابقه فصل مقابل ویتوریا گیمارش، با ثبت ۲۲ گل زده و فاصله سه گل بیشتر نسبت به گونسالو راموس از بنفیکا، به آقای گلی در لیگ برتر پرتغال رسید تا عدم قهرمانی تیمش به کام او تلخ نشود.

ستاره ایرانی پورتو سه فصل قبل و پیش از پیوستن به این باشگاه، توانسته بود همراه با ریوآوه نیز آقای گلی را به طور مشترک با دو بازیکن دیگر تجربه کند، اما در فصل ۲۳-۲۰۲۲ توانست به تنهایی کفش طلای لیگ برتر پرتغال را بگیرد.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس