چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ماجرای عجیب و غریب آقای اسطوره وین رونی و همسرش کالین

تاریخ نشر :دوشنبه 25 جولای 2022 اشتراک:
وین رونی تازه ترین ها از دنیای ورزش
مهاجم سابق انگلیس وین رونی سرمربی دی‌ سی یونایتد آمریکا به زودی به عنوان کارشناس جام جهانی در تلویزیون فعالیت خواهد داشت و ظاهرا همسرش از این مسئله ناراضی است.

ستاره سابق تیم ملی انگلیس گفته می شود روزهای پرکاری را در پش رو دارد و به عنوان کارشناس جام جهانی در شبکه های تلویزیونی به زودی فعالیت دارد. در ادامه ماجرای وین رونی و همسرش کالین را در پرشین وی مشاهده کنید.

وین رونی و همسرش کالین

وین رونی، مهاجم سابق انگلیس، در مرکز کشمکش بین شبکه‌های آی‌تی‌وی و بی‌بی‌سی است و هر دو شبکه او را به عنوان کارشناس برنامه‌های خود می‌خواهند. فصل MLS قرار است در پایان اکتبر به پایان برسد، و وین رونی آزاد می‌شود و می‌تواند برای پوشش خبرهای سه‌شیر در جام جهانی با این دو شبکه همکاری کند.

یک منبع گفت: «وین مشتاق مشارکت است. این نه تنها فرصتی واقعاً سودآور برایش خواهد بود، بلکه وین مشتاق کسب تجربه در این مورد است. وین در برنامه «دوشنبه شب فوتبالی» شبکه اسکای اسپورت ظاهر شد و واقعا لذت برد و این کاری است که او مایل به کسب تجربه بیشتر در آن است.

و برای آی‌تی‌وی و بی‌بی‌سی، به خدمت گرفتن رونی فرصتی بزرگ خواهد بود. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ انگلیس است و از طرفداران پرشور تیم ملی است. اما بدیهی است که این موضوع برای کالین خوشایند نیست، زیرا احتمالاً وین در ماه دسامبر هم از او دور خواهد بود.»

وین رونی و همسرش کالینوین رونی

گزارش‌ها می‌گویند که وین رونی واقعاً عاشق زندگی و کار کردن است. او شب و روز کار می‌کند تا بازیکنان جدید خود را بهتر بشناسد و با افراد بیشتری قرارداد ببندد.

زندگی وین رونی و همسرش کالین

این منبع افزود: «وین خود را غرق کار جدیدش کرده و عاشق شغلش است. زمانی که در دربی بود، در زمین تمرین می‌خوابید تا مطمئن شود که تمام توجه خود را به این کار معطوف کرده و در صورت نیاز در باشگاه جدیدش هم همین کار را انجام خواهد داد.

او سخت کار می‌کند و بازی‌های قبلی دی‌سی را بارها و بارها تماشا می‌کند تا متوجه تمام جزئیات شود. وین مصمم به کسب موفقیت است.»

طبق گزارش‌ها، قرارداد این مربی ۳۶ ساله تا پایان سال ۲۰۲۳ در واشنگتن دی‌سی اعتبار دارد، اما «بند آزادسازی کالین» هم در قرارداد او وجود دارد که به او اجازه می‌دهد زودتر آنجا را ترک کند.

رونی هفته گذشته تایید کرد که همسرش کالین ۳۶ ساله و چهار فرزندشان (کای ۱۲ ساله، کلی ۹ ساله، کیت ۶ ساله و کاس ۴ ساله) به او در آمریکا نمی‌پیوندند.

وین رونی و همسرش کالینوین رونی و همسرش کالین و فرزندانشان

سرمربی دی سی یونایتد

نشریه «سان» نگرانی همسر وین رونی «کالین» در مورد پذیرش سِمت مربیگری دی‌سی‌یونایتد و تمایل برای ماندن در بریتانیا را فاش کرده است، اما اسطوره انگلیسی موافقت کرده که هدایت باشگاه مستقر در واشنگتن دی‌سی را بر عهده بگیرد.

گمان می‌رود که او با قراردادی به ارزش یک میلیون دلار در سال (۸۵۰ هزار پوند) برای تصدی پست جدید خود موافقت کرده است.

رونی که دو فصل را به عنوان بازیکن در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ با این تیم گذرانده بود، روز سه‌شنبه در حال تمرین با این تیم دیده شد. او اوایل این هفته، پس از استعفا از سِمت مربیگری دربی‌کانتی در ماه گذشته، بدون همسرش کالین و فرزندانش به آمریکا بازگشت. کالین، اگرچه از کار او حمایت می‌کند، اما می‌خواهد در چشایر، جایی که بچه‌هایش در آنجا مستقر هستند، بماند.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس