جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رومئو بکهام پسر اسطوره فوتبال انگلیس و درخشش در اینتر میامی

تاریخ نشر :یکشنبه 24 جولای 2022 اشتراک:
رومئو بکهام تازه ترین ها از دنیای ورزش
رومئو بکهام پسر دیوید بکهام که مدتی علاقه به مدلینگ داشته این بار راه پدرش را در اینتر میامی در پیش گرفته و درخشش مورد توجه قرار گرفته است.

بعد از پنج سال که از دوری پسر اسطوره فوتبال انگلیس از فوتبال می گذرد او دوباره تصمیم گرفته به دنیای این ورزش هیجان انگیز باز گردد و در تیم پدرش اینتر میامی حضور دارد. در اد امه عکس های از رومئو بکهام را در پرشین وی مشاهده کنید.

رومئو بکهام

پسر اسطوره رومئو که او هم در لندن در بیمارستان خصوصی پورتلند به دنیا آمد، ژن ورزشی دیوید را به ارث برده است. از دوران جوانی مشخص بود که یک فوتبالیست حرفه‌ای می‌شود.

بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ در آکادمی آرسنال بازی می‌کرد و یکی از طرفداران بزرگ توپچی‌هاست و اغلب در سکوهای امارات در کنار پدرش دیده می‌شود.

اما رها شدنش توسط توپچی‌ها باعث شد که دل‌شکسته شود و به مدت پنج سال به فوتبال پشت کرد. در این میان، مانند بروکلین به تنیس روی آورد و همچنین از ماری، قهرمان دو دوره ویمبلدون، راهنمایی گرفت.

وی در سال ۲۰۲۰ گفت که می‌خواهد دوباره شانسش را در فوتبال امتحان کند و این حرفش با حمایت دیوید مواجه شد و بلافاصله زمین تنیس در خانه خانوادگی را با یک زمین فوتبال جایگزین کرد. او در سال گذشته به اینتر میامی پیوست، تیم MLS متعلق به پدرش، و در تیم ذخیره آنها بازی می‌کند. همچنین قرارداد پنج رقمی اسپانسری با پوما را هم به دست آورد.

او اولین بازی رقابتی خود را در برابر تورنتو اف‌سی در تساوی ۲-۲ در کنار پسر فیل نویل، هاروی، هم‌تیمی سابق دیوید، انجام داد.

رومئو بکهامرومئو بکهام

درخشش بازیکن اینتر میامی

پسر دیوید بکهام بازیکن افسانه ای تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد اولین گل خود را برای تیم اینتر میامی ۲ را با یک ضربه آزاد زیبا به ثمر رساند که بسیاری را به یاد ضربه آزادهای بی نقص پدرش می اندازد.

او ۱۹ ساله که در تیم Inter Miami II در دسته سوم فوتبال آمریکا بازی می کند، توپ را از روی دیوار دفاعی تیم دوم اورلاندو سیتی عبور داده و به گوشه سمت چپ دروازه می فرستد.

گزارشگر تلویزیونی پس از این گل زیبایی پسر دیوید بکهام می گوید: «فکر می کنم این را قبلاً هم دیده ایم». این گل از رومئو بکهام باعث شد تیمش به پیروزی سه بر یک مقابل حریف دست یابد.

رومئو بکهامبازیکن اینتر میامی

دیوید بکهام نیز در حمایت از پسرش به خاطر عملکرد خوبی که در این بازی داشته و اولین گلش که به شکلی زیبا از روی یک ضربه آزاد به ثمر رسید، در شبکه اجتماعی خود نوشت: «عالی بود رفیق به تو افتخار می کنم. اولین گل در لباس تیم میامی».

پاسخ رومئو بکهام به پیام پدرش

او نیز در پاسخ پدرش نوشته است: «دوستت دارم پدر، این به خاطر تو بود». به نظر می رسد توانایی زدن ضربه های آزاد بی نقص در خانواده بکهام ارثی است، زیرا ضربات آزادی که عمدتاً به گل تبدیل می شدند مهم ترین شاخصه سبک بازی دیوید بکهام در روزهای اوجش بود، ستاره ای که اکنون ۴۷ سال دارد.

دیوید بکهام رکورد بیشترین گل از روی ضربه آزاد در لیگ برتر انگلیس را با ۱۸ گل در اختیار دارد اگر چه جیمز وارد-پروز با ۱۴ گل در تعقیب اوست. به یاد ماندنی ترین گل ضربه آزاد دیوید بکهام در دقیقه آخر بازی تیم ملی انگلیس برابر یونان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ اتفاق افتاد که باعث راهیابی انگلیس به جام جهانی شد.

دیدن گلزنی پسرش برای اینتر میامی برای بکهام بزرگ بسیار جذاب تر بوده زیرا وی یکی از مالکان این تیم است که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد.

خبر ورزشی , روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس