پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

زندگی آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی اسطوره دنیای فوتبال

تاریخ نشر :چهارشنبه 21 دسامبر 2022 اشتراک:
آنتونلا روکوزو تازه ترین ها از دنیای ورزش
آنتونلا روکوزو همسر ستاره دنیای فوتبال تنها زنی است که توانست بر جام قهرمانی فوتبال مردان بوسه بزند و لیونل فوق ستاره فوتبال جهان این شادی را مانند تمام زندگی اش که از کودکی با او بوده تقسیم کرد.

همسر وفادار لیونل مسی فوق ستاره دنیای فوتبال جهان از کودکی در کنار وی بوده و این روزها به بزرگترین آرزوی خود دست یافته اند. در ادامه جزئیات بیشتر درباره زندگی آنتونلا روکوزو را در پرشین وی مشاهده کنید.

زندگی آنتونلا روکوزو

عکس‌های همسر لیونل مسی و فرزندان‌شان در حاشیه قهرمانی آرژانتین در جام جهانی به یکی از حواشی موردتوجه در این رویداد تبدیل شدند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین موفق شد در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲، تیم ملی فرانسه را در ضربات پنالتی شکست دهد و قهرمان جهان شود. لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان با این قهرمانی دست‌ نیافتنی شد و به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بدل شد.

اما در حاشیه جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین حضور همسر لیونل مسی و بوسه او به کاپ قهرمانی حسابی جنجالی شد. اگر چه طبق قوانین فیفا فقط بازیکنان و کادر فنی تیم قهرمان حق دارند به جام جهانی دست بزنند، آنتونلا همسر مسی نیز جام را لمس کرد و با آن عکس گرفت.

زندگی آنتونلا روکوزوآنتونلا روکوزو و مسی

وفاداری لیونل مسی و همسرش

لیونل مسی نه تنها در فوتبال یک اسطوره به تمام معناست بلکه در زندگی شخصی خود نیز موفق است و عشق او و همسرش آنتونلا روکوزو این روزها مورد توجه رسانه های مختلف قرار گرفته است.

عشق قدیمی لئو و آنتونیو داستان جالبی دارد و آن‌ها  از دوران کودکی یکدیگر را می‌شناختند اما با انتقال مسی به بارسلونا، ارتباط آنها با هم قطع شد.

سال ها بعد، یکی از دوستان صمیمی آنتونیا از دنیا رفت و لیونل که برای تعطیلات و سرزدن به زادگاهش به آرژانتین سفر کرده بود، به همدردی و دلداری دوست دوران کودکی‌ اش پرداخت و این گونه ارتباط آنها دوباره آغاز شد.

مسی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۷ اعلام کرد با دختری در ارتباط است که در آرژانتین زندگی می‌ کند تا اینکه در سال ۲۰۰۸ رابطه خود را به صورت رسمی اعلام کردند و در سال ۲۰۱۰ در یک مراسم خصوصی و خانوادگی نامزد کرده و چند سال بعد ازدواج کردند.

زندگی آنتونلا روکوزولیونل مسی و خانواده اش

زندگی آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی

آنتونلا روکوزو در ۲۶ فوریه ۱۹۸۸ در شهر روزاریو چشم به جهان گشود. او در یک خانواده ۵ نفره متولد شده، پدرش خوزه روبن و مادرش هم پاتریسیا بلانکو است و دو خواهر به نام‌ های پائولا و کارلا دارد.

آنتونلا روکوزو یک بیزینس‌ومن و مدل آرژانتینی است که هم‌اکنون ۳۵ سال دارد. همسر مسی یکی از اقوام نزدیک لوکاس شالیا است که دوست دوران بچگی مسی است.

لئو و آنتونلا در سال ۲۰۱۲ صاحب یک پسر به نام تیاگو شدند. در سال ۲۰۱۵ دومین پسر آن‌ ها به نام متئو به دنیا آمد. سومین فرزند پسرشان هم در سال ۲۰۱۸ به نام چیرو متولد شد.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس