پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عکس های محسن کریمی ستاره سابق استقلال و همسر بازیگرش

تاریخ نشر :شنبه 24 دسامبر 2022 اشتراک:
محسن کریمی تازه ترین ها از دنیای ورزش
محسن کریمی بازیکن جوان فوتبال کشورمان و همسر بازیگرش نگار جوکار که از بازیگران فصل سوم سریال ستایش بوده چند سالی است که زندگی مشترک بی حاشیه ای را تجربه می کنند و آقای بازیگر در تیم نساجی بازی می کند.

ستاره سابق استقلال که در این تیم مصدومیت طولانی داشت در سال ۹۹ با بازیگر جوان سریال ستایش ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوسته و زندگی بی حاشیه ای دارد. در ادامه عکس های از محسن کریمی و نگار جوکار را در پرشین وی مشاهده کنید.

محسن کریمی و نگار جوکار

سید محسن کریمی کیاسری (زادهٔ ۲۹ شهریور ۱۳۷۳، ساری، کیاسر) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر بازی می کرد اکنون در باشگاه نساجی حضور دارد.

کریمی بازیکنی است که در طول سال های گذشته هفته های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده است اما امیدوار است این بار بدشانسی دست از سر او بردارد و بتواند بدون آسیب دیدگی بازی کند.

محسن کریمی و نگار جوکارمحسن کریمی و نگار جوکار

ستاره سابق استقلال با مربی پرسپولیس

محسن کریمی که روزهای متمادی در ترکیب تیم آبی جولان می داد و بعد از مصدومیت های پی در پی اردوی تیم آبی را ترک کرد اینروزها یکی از بازیکنان حاضر در تمرین تیم نساجی است.

او البته فصل گذشته به تیم نساجی ملحق شد اما به دلیل اینکه آسیب‌دیدگی‌اش ادامه پیدا کرد در ترکیب تیم نساجی قرار نگرفت اما امیدوار است در فصل جدید زیر نظر حمید مطهری شانس بازی در ترکیب تیم مازنی را به دست بیاورد.

محسن کریمی که چند فصل حضور در ترکیب تیم آبی را در کارنامه دارد بعد از استقلال راهی گل گهر شد اما در گل گهر هم به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط از ترکیب این تیم کنار گذاشته شد و حالا امیدوار است در سن ۲۷ سالگی یک بار دیگر بازی در لیگ برتر را تجربه کند.

محسن کریمی و نگار جوکارعکس عروسی محسن کریمی

ازدواج محسن کریمی و نگار جوکار

محسن کریمی که دوران نقاهت بعد از مصدومیت خود را سپری می کرد و در سال ۹۹ بازیکن آبی پوشان بود و تمرینات استقلال را به صورت اختصاصی کارهای تمرینی را انجام می دهد در (۲۸ مرداد ۹۹) به جرگه متاهلین پیوست.

گفتنی است نگار جوکار متولد ۲۷ مهر ۱۳۷۳ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است و در سریال ستایش ۳ بازی کرده است.

وی در فیلم غیر مجاز به کارگردانی حسن یکتاپناه در نقش شادی در کنار بازیگرانی هم چون میلاد کی مرام، لیلا زارع، لوون هفتوان، پریوش نظریهبه ایفای نقش پرداخته است.

خبر ورزشی , اینستاگرام

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس