پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رنگ سال ۲۰۲۳ بطور رسمی معرفی شد

تاریخ نشر :شنبه 03 دسامبر 2022 اشتراک:
رنگ سال ۲۰۲۳ اخبار گوناگون
در این مطلب درباره رنگ سال ۲۰۲۳ صحبت می کنیم که توسط شرکت پنتون معرفی شده است و آن قرمز پرشین است

شرکت پنتون هرساله نزدیک سال نو میلادی رنگ جدید سال را معرفی می کند. این رنگ در طراحی لباس و دکوراسیون در سال جدید بسیار دیده خواهد شد. امروز در پرشین وی می خواهیم رنگ سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم

رنگ سال ۲۰۲۳

مرجع جهانی رنگ سال ۲۰۲۳ را به صورت رسمی پنتون Viva Magenta معرفی کرد.

قرمزِ پرشین در مجموعه رنگ پنتون؛ برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس است.

ویدئویی از انتخاب رنگ زیبای امسال

رنگ سال پنتون در ۱۲ سال گذشته

شرکت پنتون هر سال یک رنگ را به عنوان رنگ سال معرفی می‌کند. این شرکت رنگی از خانواده قرمز را با نام «ویوا مگنتو» به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ انتخاب کرده است. رنگ ویوا مگنتو رنگ قرمزی قاطع اما غیرزننده است.

رنگ های انتخابی در 12 سال اخیررنگ های انتخابی در ۱۲ سال اخیر

خصوصیات رنگ سال جدید Viva Magenta 

رنگ سال پنتون، Viva Magenta ۱۸-۷۵۰، رنگی با نشاط است که ریشه در خاک ایران دارد. این رنگ قرمز زیبا، بیانگر سیگنال جدیدی از قدرت بوده به طوری که شجاعت و نترس بودن در دل این رنگ نهفته شده است. رنگی تپنده که شور و نشاط آن جشنی شاد و خوش بینانه را ترویج می‌دهد و روایتی جدید را می‌نویسد.

رنگ ۲۰۲۳ ویوا مگنتو رنگی قدرتمند و قرمز متحرکی است که روح سرکش خود را بدون هیچ محدودیتی ابراز کرده و از هر کسی که شور زندگی و روحیه‌ای سرکش در سر دارد، استقبال می‌کند.

رنگ سال ۲۰۲۳انتخاب رنگ سال ۲۰۲۳

قرمز مایل به زرشکی تعادلی بین گرم و سرد را ایجاد کرده و همچنین رنگی ترکیبی است، که به راحتی دنیای چند بعدی ما (فیزیکی و مجازی) را در برمی‌گیرد. نام این رنگ منحصر به فرد؛ قرمز کارمینی است که شجاعانه و بدون هیچ تهاجمی بر هر چیزی چیره می‌شود. قرمز کارمینی با رویکرد «مشت در دستکش مخملی» است که نوید دهنده آینده‌ای روشن برای جهانیان است.

رنگ سال ۲۰۲۳قرمز پرشین رنگ سال ۲۰۲۳

تعادل بین زندگی فیزیکی و دیجیتال

همانطور که بین زندگی دیجیتال و فیزیکی خود تعادل برقرار می‌کنیم، باید قدردان طبیعت هم باشیم. طبیعتی که با انرژی خود به ما می‌فهماند زندگی در جریان و امید هنوز زنده است. علاوه بر این؛ رنگ سال ۲۰۲۳ کشش گرانشی ما را به سمت رنگ‌های طبیعی‌تر می‌برد، زیرا حرکات پیرامون تغییرات آب و هوا، پایداری و حفاظت از زمین برای همه ما امری مهم و ضرروری است.

برترین ها و اعتماد آنلاین و خبرآنلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
تصاویر خبری
بیشتر >
آرون گروپس