شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پنج چهره خبرساز «تئاتر ۱۴۰۰» از گلاب آدینه تا اشکان خطیبی

تاریخ نشر :دوشنبه 28 مارس 2022 اشتراک:
تئاتر ۱۴۰۰ اخبار گوناگون
در این مطلب درباره چهره های خبرساز تئاتر ۱۴۰۰ از جمله گلاب آدینه و اشکان خطیبی بیشتر صحبت می کنیم

مونا فرجاد بازیگر جوان سینما , تلویزیون و تئاتر ایران است که به تازگی مادرش را از دست داده است. خواهر او مارال نیز مدتی است درگیر بیماری سرطان است و در خارج کشور به سر می برد. امروز در پرشین وی می خواهیم درباره چهره های خبرساز تئاتر ۱۴۰۰ از زبان مونا فرجاد صحبت کنیم.

چهره های خبرساز تئاتر ۱۴۰۰

مونا فرجاد با انتشار عکس زیر نوشت:

سپاس از خبرگزاری مهر و آروین موذن زاده که با من و تک گویی های زنانه بر اساس حروف الفبا همراه بودند:

فرجاد در این مدت کوتاه توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. او بدون امکانات و در منزل، با دوربین موبایل و گاهی همراهی یک نوازنده (امیرحسین انصافی )، دست به تولید «تک‌گویی‌های زنانه بر اساس حروف الفبا» زده است؛ اجرایی که تنها بر خلاقیت فردی و مونولوگ‌های متنوع و کوتاه که توسط یکی از دوستان نویسنده‌اش نوشته می‌شود، استوار است.

تئاتر ۱۴۰۰بازیگران تئاتر ۱۴۰۰

این قطعات نمایشی را شاید از لحاظ اصولی نتوان جزو تئاتر آنلاین به حساب آورد چون این ویدئوها از قبل ضبط شده و بعد به صورت آفلاین منتشر می‌شوند و مخاطبان نمی‌توانند به صورت زنده کنش‌های بازیگر را جلوی دوربین دنبال کنند و از زیرساخت‌ها و تجهیزات حرفه‌ای که لازمه ضبط یک نمایش آنلاین یا حتی فیلم‌تئاتر است نیز برای ضبط این مونولوگ‌ها استفاده نمی‌شود

اما همین تلاش و استمرار در تولید این قطعات نمایشی در شرایط کرونازده تئاتر می‌تواند به عنوان نقطه امیدی برای چنین فعالیت‌هایی در فضای مجازی از جانب هنرمندان تبدیل شود.

 تئاتر ۱۴۰۰چهره های خبرساز تئاتر ۱۴۰۰

فرجاد این روزها داغدار از دست دادن مادرش است و در ۲ سال گذشته نیز به عنوان همپا در کنار خواهرش مارال که او نیز به بیماری سرطان مبتلا بود و خوشبختانه بهبود پیدا کرده، بوده است از این رو با وجودی که تنها ۴ حرف به اتمام «تک‌گویی‌های زنانه بر اساس حروف الفبا» مانده ممکن است در تولید این قطعات نمایشی وقفه‌ای به وجود بیاید که قابل درک است.

البته فرجاد فیلم «پسران دریا» به کارگردانی افشین هاشمی و فیلم توقیفی «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی را نیز در نوبت اکران دارد.

اینستاگرام مونا فرجاد

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
تصاویر خبری
بیشتر >
آرون گروپس