جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فال روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

اشتراک:
فال روز چهارشنبه 17 خرداد 1402 فال و طالع بینی
از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا" خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.

کمی هم به فکر زیردستان باش تو صاحب همه چیز می شوی پس سعی کن انهایی را که در بند غم هستند رهایی دهی. آنچه در توان داری برای خلق خدا صرف کن که هر چه به دست آورده ای از دعای خیر بندگان خدا می باشد. دوستان حسود هم زیاد داری ولی خوشحال باش که یارت همیشه با توست. فال روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ را در پرشین وی ببینید.

فال روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

شما شخصی مثبت اندیش، جاه طلب، مهربان، بلندپرواز، با اراده و اجتماعی هستید و از ارتباط برقرار کردن با دیگران و دوستی های جدید لذت می برید. امسال باید بیشتر مواظب سلامتی خود باشید، در غیر این صورت به طور مرتب دچار سرماخوردگی خواهید شد. ایده های خلاقانه ای که برای افزایش دادن درآمد خود و بهبود بخشیدن به وضعیت مالیتان در سر دارید ممکن است نتیجه ی مورد نظرتان را برای شما به همراه نداشته باشند، اما نباید تا وقتی به نتیجه نرسیده اید دست از تلاش بردارید. پول درآوردن امسال برای همه سخت خواه بود و شما هم استثنا نخواهید بود، اما سرمایه گذاری در زمینه های مختلف می تواند برایتان بسیار سودبخش باشد.

در زمینه ی حرفه ای فرصت های زیادی برایتان فراهم خواهند شد و می توانید خودتان و توانایی هایتان را به مقامات مافوق خود ثابت کنید. در نتیجه ی تحت تأثیر قرار دادن مقامات مافوق خود با عملکرد فوق العاده ای که از خود نشان می دهید ترفبع رتبه و افزایش درامد برای شما قطعی خواهد بود. اگر هنوز مجرد هستید شانس بالایی برای ازدواج کردن با شخص مورد علاقه تان خواهید داشت. بهترین ماه های سال تیر، آذر، فروردین و اردیبهشت خواهند بود.

فال روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

عادت ناپسندی دارید و امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است. کنار گذاشتن این عادت ناپسند در دراز مدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.  از جانب اعضای خانواده یا دوستان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود چشمگیری به جیب بزنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند.

امروز بخت با شما یار است، از این فرصت برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

فال روز  ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید.  قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید.

از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد.  مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است.

فال روز  ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز با خیالِ جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید.

دوستان و آشنایان امروز شما را غرق محبت می‌کنند. لطف دوستان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید. در روزی که آغاز کرده‌اید،‌ کارها راحت‌تر از همیشه انجام خواهد شد، این شرایط را مغتنم بدانید و سریع‌تر از همیشه کارها را انجام دهید و فرصتی برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا کنید.  مشاجره‌های جزئی که میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد را جدی نگیرید و این مشاجره‌ها را نمک زندگی قلمداد کنید.

فال روز چهارشنبه 17 خرداد 1402فال روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

فال روز ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

اهمیت زیادی به رسیدگی به اطرافیان می‌دهید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از آشنایان کمک بگیرید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. فردی با شما سربه‌سر می‌گذارد تا اعصابتان را به هم بریزد. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده اعصاب خود را حفظ کنید.  امروز کارها بر وفق مراد شما انجام خواهد شد. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و روز را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید.

همسر یا عشق زندگیتان حسابی هوای شما را دارد و لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید هوای عشق زندگیتان را ندارید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد رابطه شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های عشق زندگیتان باشید.

فال روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاحتان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. احتمال زیادی وجود دارد که مرتکب اشتباه بزرگی شوید. به نفع شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد. شرایط  برای معامله و تجارت مساعد نیست. به صلاح‌ شماست که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید.

روحیه عاقبت‌اندیشی دارید و همیشه آینده را در نظر دارید. به لطف این رویکرد، برنامه‌‌‌ای بلندمدت برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر ترتیب دهید. چشمتان به دلبری پری‌چهره میفتد و به او دل می‌بازید. این عشق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید. نظر خود را به دیگران تحمیل نکنید و به اطرافیان حق انتخاب بدهید. در غیر این صورت به فرد منفوری تبدیل می‌شوید که کسی حاضر به نشست‌و‌برخاست با وی نیست.  احساس نگرانی می‌کنید و غصه‌دار هستید، این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و شادی، جای غم را در دل شما پر خواهد کرد.

فال روز ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

امروز هیچ عارضه‌ای سلامت وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. سبک‌ زندگی سالمی در پیش بگیرید و از کارها و چیزهایی که برای سلامتیتان ضرر دارد، دوری کنید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید.

خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت دلخوری را از دل عشق زندگیتان بیرون کنید و توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید با موفقیت فاصله‌ای ندارید. به سودهای کوتاه‌مدت فکر نکنید وبرنامه‌های بلندمدتی برای افزایش درآمد و سودآوری در نظر داشته باشید. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید.

فال روز ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و به گونه‌ای زندگی کنید که همیشه پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته باشید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید.

احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایانتان را به همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشقتان است. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید.

فال روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

امروز هیچ عارضه‌ای سلامت وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. سبک‌ زندگی سالمی در پیش بگیرید و از کارها و چیزهایی که برای سلامتیتان ضرر دارد، دوری کنید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود.

در اولین فرصت دلخوری را از دل عشق زندگیتان بیرون کنید و توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید با موفقیت فاصله‌ای ندارید. به سودهای کوتاه‌مدت فکر نکنید وبرنامه‌های بلندمدتی برای افزایش درآمد و سودآوری در نظر داشته باشید. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید.

فال روز ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

اعضای‌ خانواده توقع‌های زیادی از شما دارند و این قضیه شما را حسابی ناراحت کرده‌است. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید.

قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند.    قرار است برای همسر یا عشق ‌زندگیتان کار مهمی را انجام دهید اما توان انجام این کار را ندارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌ زندگیتان را فراهم می‌کند. در نتیجه قبل از اینکه دلخوری ایشان از شما بالا بگیرد، در اولین فرصت از وی دلجویی کنید و از ایشان درخواست نمایید توقع‌های خود را در حد توان شما پایین بیاورد.

فال روز چهارشنبه 17 خرداد 1402فال روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

فال روز ۱۷خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. روحیه مهربانی دارید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید.

دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد.  روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. دغدغه‌های بی‌شماری دارید و ناراحت و مضطرب هستید. برای رفع این دغدغه‌ها با همسر یا عشق زندگیتان صحبت کنید و به آرامش برسید.

فال روز ۱۷خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

خودخواهی را کنار بگذارید و با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. رازی در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با یکی از اطرفیان در میان بگذارید. به صلاح شماست که رازداری پیشه کنید و سفره دلتان را پیش هیچ‌کس باز نکنید.

همسر یا عشق ‌زندگیتان را تحت‌فشار نگذارید و زندگی را به ایشان سخت نگیرید. در غیر این صورت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید، اما این مشکل برای شما دردسر زیادی درست نمی‌کند و اعضای خانواده یا همکاران برای حل این مشکل به شما کمک می‌کنند. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند.

فال روز ۱۷خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

فاصله چندانی با موفقیت ندارید به شرط اینکه دست از تلاش نکشید و ناامید نشوید. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکیتان نشده ‌است. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و به‌زودی سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل ‌توجهی را به جیب خواهید زد.

مشکلی در سر راه‌ شما قرار دارد، این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید و بهتر است که چاره کار را از بزرگان فامیل جویا شوید.  رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سر و گردن بالاتر از رقبا هستید. فرصتی برای استراحت مهیا خواهد شد. از این فرصت بهره بگیرید و با استراحت و انجام کارهای دلخواه، خودتان را برای روزهای پرکار پیش‌رو آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان برنامه‌های زیادی برای شما ترتیب داده تا امروز حسابی شگفت‌زده‌تان کند. از این فرصت نهایت بهره را ببرید و شب‌وروزی عاشقانه را تجربه کنید.

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس