چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تفریحات دیدنی علیرضا بیرانوند و خانواده اش در شمال

تاریخ نشر :شنبه 02 جولای 2022 اشتراک:
علیرضا بیرانوند تازه ترین ها از دنیای ورزش
علیرضا بیرانوند که با پرسپولیس قرارداد بسته به همراه خانواده اش برای تفریح قبل از شروع لیگ برتر به شمال کشور مسافرت کرده است.

ستاره مطرح تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از دو فصل دوری از لیگ ایران دوباره به پرسپولیس بازگشته و این فصل را در کنار سرخپوشان حضور دارد. در ادامه عکس های از تفریحات علیرضا بیرانوند و خانواده اش را در پرشین وی مشاهده کنید.

علیرضا بیرانوند و خانواده اش

علیرضا بیرانوند، گلر تیم ملی که پس از دو فصل دوری از تیم پرسپولیس به این باشگاه پیوسته، تصویری از تفریح به همراه همسر و فرزندانش در شمال کشور منتشر کرده است.

گلر محبوب تیم ملی که به تازگی پس از دو سال دوری از پرسپولیس بار دیگر به این تیم بازگشته و در آستانه جام جهانی بار دیگر با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت در حاشیه دیدار نمادین فوتسال با شعارنه به اعتیاد مقابل خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پیرامون مسائل مختلف واکنش نشان داد.

علیرضا بیرانوند و خانواده اشتفریحات علیرضا بیرانوند و خانواده اش در شمال

دروازه بان مطرح تیم ملی در پرسپولیس

پرسپولیس در یکی از اولین انتقال‌های این فصل به سراغ علیرضا بیرانوند رفت و موفق شد او را برای خط دروازه به خدمت بگیرد و شماره یک را به این گلر ملی‌پوش بسپارد.

بیرانوند در حالی به پرسپولیس می‌آید که در طول ۴ فصل ۸۹ بازی در لیگ برتر برای پرسپولیس انجام داد و در ۳۱ بازی نیمکت نشین بوژیدار رادوشوویچ شد.

بهترین آمار او در لیگ شانزدهم و هفدهم بود که ۱۷ کلین شیت ثبت کرد و در لیگ هجدهم نیز ۱۶ بازی دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا در دستکش طلایی هت‌تریک کرده باشد.

علیرضا بیرانوند و خانواده اششمال گردی علیرضا بیرانوند

بیشترین کلین شیت او برابر استقلال است و آبی‌پوشان تنها در دو بازی دروازه او را باز کردند. او همچنین ۵۶ کلین شیت را مقابل ۲۱ تیم مختلف به ثبت رساند.

علیرضا بیرانوند و خانواده اش در شمال

بیرانوند به مدت چهار فصل پیاپی از فصل ۹۴–۱۳۹۳ تا ۹۸–۱۳۹۷ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و در زمان حضور در پرسپولیس در فصل ۹۸–۱۳۹۷، مرد سال فوتبال ایران و بهترین بازیکن لیگ شد. بیرانوند که سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، پرسپولیس، رویال‌آنتورپ و بوایشتا را دارد، همراه قرمزهای پایتخت ۴ مرتبه قهرمان لیگ برتر ایران شده و سال ۲۰۱۸ تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفته است.

او در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور داشت و در دیدار مقابل پرتغال پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرد. در نوامبر ۲۰۲۱، بیرانوند رکورددار بلندترین پرتاب دست در جهان و ثبت در کتاب گینس شد.

وی سال ها قبل ازدواج کرده و دو فرزند ثمره زندگی مشترکش می باشد و این روزها به تفریح در کنار همسر و فرزندانش می پردازد.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس